Catalunya Ràdio creix un 9,4% i un 23% en digital i fa el millor inici de temporada des del 2020

"El matí de Catalunya Ràdio", amb Ricard Ustrell, també ha disparat l'audiència digital. S'han superat els 2,2 milions de reproduccions d'àudio

RedaccióActualitzat

Tant "El matí de Catalunya Ràdio", amb Ricard Ustrell, com l'emissora Catràdio, amb 591.000 oients i un creixement del 9,4% i del 23% en digital, fan el millor inici de temporada dels últims anys, segons les dades de la tercera onada de l'Estudi General de Mitjans. L'informatiu "Catalunya migdia", "El búnquer" i el programa esportiu "Tot costa" són líders de la seva franja. Les xifres de la tercera onada de l'EGM evidencien una nova etapa de creixement que posa les bases d'una nova aposta competitiva i de llarg recorregut.  

"El matí de Catalunya Ràdio", amb Ricard Ustrell, també ha disparat l'audiència digital. S'han superat els 2,2 milions de reproduccions d'àudio. El programa creix un 39% en dispositius únics setmanals i ha duplicat les reproduccions d'àudio a la carta setmanals respecte a la temporada passada.

Catalunya Ràdio
 

Pel que fa als informatius, el "Catalunya migdia", amb Òscar Fernández, en el seu retorn al format de dues hores, registra 98.000 oients. El programa esportiu "Tot costa", presentat per Jordi Costa i Sònia Gelmà, obté també molt bones xifres, amb una audiència de 110.000 oients. Aquesta temporada ja supera les 733.000 reproduccions d'àudio. A més, té 49.000 oients més a Esport3.

"El búnquer", amb en Peyu, Jair Domínguez i Neus Rossell, acredita 67.000 oients a l'antena de Catràdio. El programa, que recentment ha obtingut un Premi Ondas, està fent la millor temporada digital des de l'estrena del programa. Amb 25.135 dispositius únics setmanals, obté la millor audiència de la història del programa, un +71% més que la seva primera temporada del 2020-2021. És el segon programa de Catràdio amb més reproduccions després de "Crims", dirigit per Carles Porta. En el que portem de temporada, ja supera el milió de reproduccions d'àudio a la plataforma 3Cat.

Al cap de setmana, "El suplement", amb Roger Escapa, ha pujat respecte a fa un any, de 27.000 oients els dissabtes i 19.000 els diumenges.  En audiència digital, està fent la millor temporada des de l'estrena del programa. Des de principi de temporada, el magazín acumula 913.000 reproduccions d'àudio i creix un 55%.

Catràdio és l'emissora preferida pel públic femení i amb una audiència de perfil més rejovenit, per sota dels 34 anys. El programa "Les dones i els dies" entra amb força a la graella i guanya 20.000 oients en aquesta franja respecte a fa un any.

RAC1, amb 947.000 oients, continua sent l'emissora més escoltada amb el programa "El món" liderant el rànquing de la seva franja.

ARXIVAT A:
Catalunya Ràdio
VÍDEOS RELACIONATS
Anar al contingut