Imatge d'un te fred amb llimona
Nestlé i Coca-Cola competiran a partir d'ara per liderar el mercat (iStock/Alter_photo)

Damm serà el fabricant de Nestea després d'arribar a un acord amb Nestlé

La cervesera fabricarà els refrescos de te a la seva planta valenciana de Salem a partir del 2025

Redacció/ACNActualitzat

Nestlé i Damm han segellat un acord per produir, comercialitzar i distribuir Nestea als mercats d'Espanya, Andorra i Gibraltar.

La cervesera catalana fabricarà els refrescos de te a la seva planta valenciana de Salem a partir del 2025.

Després del divorci amb Coca-Cola que posava en perill la presència de la marca Nestea a l'estat espanyol, Nestlé va anunciar que la beguda continuaria a les estanteries dels supermercats i no hi hauria cap pausa en la seva distribució.

Així, la cervesera ja ha començat a produir les primeres unitats de Nestea, que estaran a disposició dels consumidors en els punts de venda habituals a partir de l'1 de gener del 2025.


Competició directa amb Coca-Cola

La multinacional suïssa ha precisat que Nestea es continuarà comercialitzant en tota la gamma de sabors i formats, sota els mateixos estàndards de qualitat i amb "idèntic perfil organolèptic".

La nova aliança haurà de competir directament amb Coca-Cola. L'empresa ha emprès un camí en solitari amb Fuze Tea, que asseguren que també té "l'ampolla de sempre i el gust de sempre" de Nestea, una marca de la qual Nestlé té els drets en exclusiva.


Des del 1993

El mercat espanyol --on va aterrar l'any 1993-- és un dels més importants per a Nestea, que es comercialitza en una cinquantena de països.

"Estem molt contents de poder anunciar que Nestea continuarà comercialitzant-se a Espanya de la mà d'un soci amb la trajectòria i la categoria de Damm", ha destacat Jordi Llach, director general de Nestlé Espanya.

Llach i Villavecchia celebren l'acord de fabricació i comercialització (Nestlé Espanya)

"Aquest acord representa una fita significativa per a Damm, Nestea és una marca de referència i líder en el segment de les begudes refrescants de te que reforçarà la nostra cartera de productes i marques", ha afegit Jorge Villavecchia, director general de Damm.

Villavecchia ha celebrat l'aliança en un segment com el de les begudes no carbonatades, que assegura que té bones expectatives de creixement futur.

ARXIVAT A:
AlimentacióEmpresa
Anar al contingut