L'estrany cas de l'aparició d'un cafè de Starbucks a la nova temporada "Joc de trons"
Les xarxes socials es fan ressò del suposat error i la productora HBO respon fent broma
Les superproduccions com "Joc de trons" tenen equips de professionals de primera línia encarregats que tot funcioni bé fins a l'últim detall.
Per això, els fans de la sèrie han piulat a les xarxes que troben estrany que aparegui un cafè en un got de plàstic d'una coneguda franquícia en primer pla del quart episodi de l'última temporada.
Casualitat o no, el logotip de la marca s'identifica perfectament.
I tot this was a joke. I had to see for my self. What was everyone thinking to make this mistake haha.
Folarin Olawale (@foliray) 6 de maig de 2019
We are human after all tho. #GOT pic.twitter.com/iP2ZMBuYyk
A més, la firma nord-americana ha fet un tuit per suggerir una beguda més adient per a una mare de dracs com és Daenerys.
TBH we're surprised she didn't order a Dragon Drink.
Starbucks Coffee (@Starbucks) 6 de maig de 2019
La productora HBO també hi ha dit la seva i ho ha fet amb un toc d'humor. Reconeixen que el got de plàstic en un episodi de l'octava temporada és un error. Afegeixen que, en realitat, hauria estat més correcte que el personatge demanés una infusió d'herbes.
News from Winterfell.
Game of Thrones (@GameOfThrones) 6 de maig de 2019
The latte that appeared in the episode was a mistake. #Daenerys had ordered an herbal tea. pic.twitter.com/ypowxGgQRl
Els fans de la sèrie han fet muntatges fotogràfics per deixar clar que poden creure en dracs voladors, però no en cafeteries incrustades en muralles medievals.
A Starbucks must always be in Winterfell.
Lauren Campbell (@LaurenACampbell) 6 de maig de 2019
(Credit to johnnygigantic on Reddit)#GameOfThrones #ForTheThrone pic.twitter.com/Mx4ulWqOPM
A la història del cinema ja s'ha vist de tot. Avions que sobrevolen el cel de Troia o emperadors que porten rellotges a l'Antiga Roma, però a les sèries de televisió, quan hi ha posicionament publicitari de producte, s'ha d'avisar al principi de l'episodi.
De fet, les noves plataformes de pel·lícules, com Netflix, s'han convertit en la porta d'entrada d'indústries com la tabaquera i la de begudes alcohòliques, que tenen vedats altres espais publicitaris i que, en canvi, tenen barra lliure en aquest nou camp.
La sèrie "Marsella", feta per a Netflix amb Gérard Depardieu, n'és un clar exemple. No hi ha cap dels personatges principals que no begui o fumi en tot moment.
- ARXIVAT A:
- Televisió