Imatge d'un te fred amb llimona
Les dues marques competiran a partir d'ara per liderar el mercat (iStock/Alter_photo)

Nestlé diu ara que Nestea es continuarà venent i competirà amb la nova marca de Coca-Cola

La finalització del contracte entre Coca-Cola i Nestlé no suposarà la desaparició de la marca

RedaccióActualitzat

Nestea no desapareixerà del mercat espanyol a partir de l'1 de gener de 2025. Així ho ha confirmat aquest dimarts la multinacional Nestlé a través del seu primer comunicat des que l'empresa Coca-Cola va anunciar que emprendrà un camí en solitari per intentar liderar el mercat estatal dels tes llestos per beure.

Nestlé i Coca-Cola comercialitzaven conjuntament Nestea a Espanya des de fa més de 30 anys en virtut d'un contracte que finalitza el pròxim 31 de desembre, i que no es renovarà.

Mentre que Coca-Cola no té els drets de la marca i ha optat per continuar en el mercat sota el nom de Fuze Tea, Nestlé no s'havia pronunciat fins ara sobre les seves intencions de futur.

Aquest dimarts, i després que la notícia de l'adeu de Nestea hagi corregut com la pólvora, Nestlé ha enviat una nota a la premsa en què desmenteix que la finalització del contracte amb Coca-Cola suposi la desaparició del producte al mercat espanyol.

No només això, sinó que la companyia afirma que no hi haurà cap pausa en la distribució del producte ni tampoc cap canvi en el catàleg de gustos:

"Els consumidors podran seguir adquirint el producte als comerços habituals també a partir de l'1 de gener del 2025, i es podrà continuar gaudint de Nestea en tots els sabors."

En la mateixa nota, la companyia diu que vol "posar fi a les informacions errònies que han sorgit aquests dies amb relació al futur de la seva comercialització, l'origen i les intencions de les quals desconeix".

El dubte és, en tot cas, qui mantindrà el gust original i reconegut pels consumidors. Mentre que Fuze Tea es promociona afirmant que té "el gust de sempre i l'ampolla de sempre", Nestlé no ha concretat si la fórmula serà la mateixa.

Sigui com sigui, uns i altres hauran de competir entre ells i amb altres opcions de te com Lipton o les marques blanques de moltes cadenes de supermercat.

El mercat espanyol --on va aterrar l'any 1993-- és un dels més importants per a Nestea, que es comercialitza en una cinquantena de països.

ARXIVAT A:
AlimentacióEmpresa
Anar al contingut