El Barça té obertes negociacions amb una marca per a aquesta nova fórmula de patrocini. Són converses relativament avançades, que sent molt optimistes permetrien arribar a un acord abans del 30 de juny, que és quan el Barça tanca l'exercici econòmic. Kessie amb la samarreta de Motomami (EFE) Si la negociació no pot tancar-se tan ràpidament, s'espera poder estrenar patrocinador als pantalons un cop comencin a jugar-se partits de la temporada vinent. Aquest mateix estiu. Menys diners que el patrocinador de la màniga Aquesta nova esponsorització suposaria un nou ingrés per a la delicada economia del Barça. La previsió és que els diners que s'aconsegueixin amb el patrocinador dels pantalons estiguin per sota dels que s'han aconseguit per a la màniga de la samarreta, uns 8 milions d'euros anuals. Spotify Camp Nou (FC Barcelona ) La publicitat als pantalons seria o serà nova en el cas del Barça i amb no gaire tradició als equips de la Lliga espanyola, però sí que ha tingut presència en equips d'altres lligues, com la francesa. Aquesta no és l'única via de nous patrocinis en què s'està treballant des de l'àrea de màrqueting del Barça, però sí la més avançada. Qualsevol ingrés es dona per bo i ajudaria en qüestió de fair play. Al club es dona per fet que aquest mercat d'estiu el Barça haurà de fitxar a partir de la norma del 40% i no en condicions normals. Sergi Roberto en una presentació de roba del Barça (FC Barcelona)