Les tres bessones ajuden Juli Cèsar a aconseguir l'amor de Cleopatra i a desfer els entrebancs que els posa Potino, que naturalment s'alia amb la Bruixa Avorrida per tirar endavant el seu pla d'esdevenir faraó d'Egipte.
Les tres bessones van a la biblioteca per intentar aconseguir un gran llibre. La Bruixa Avorrida les envia a una fantàstica novel·la. Les nenes es veuran envoltades de molins de vent i el Quixot les atacarà imaginant-se que s'està enfrontant a tres gegants enemics. Finalment apareix la bruixa i converteix el Quixot en l'home més feliç del món. L'endemà, el Quixot i Sancho Panza continuen el seu camí i les nenes se'n tornen cap a casa.
Les Bessones visiten un zoo on els animals malviuen perquè no hi ha prou diners per arreglar-lo. El tigre els explica que l'únic que els pot ajudar és en Mowgli, que sap on és el tresor de la Ciutat dels Micos. Gràcies a la Bruixa, que les ha enviades a la selva, les nenes coneixen en Mowgli i els seus amics, els animals. Amb ells, trobaran el tresor!
En un poble infestat de ratolins, las Tres Bessones coneixen un flautista. Amb ell van a visitar el jove rei, amb qui fan un tracte: si el flautista aconsegueix fer fora els ratolins del poble, el recompensarà amb un sac d'or. Però, és clar, la Bruixa no l'hi posarà gens fàcil...
Les tres bessones són enviades a la selva, on uns exploradors capturen King Kong i el porten a Barcelona per exhibir-lo a l'Estadi Olímpic al costat del Floquet de Neu. Les tres bessones passejaran King Kong per la ciutat: la Pedrera, el monument a Colom, la Sagrada Família... King Kong s'enamorarà de l'Anna, la bessona més romàntica, i viurà un somni recreant el món de Joan Miró.
Els animalons de l'escola s'han posat molt contents quan han sabut que l'activitat d'avui seria construir i fer volar un estel. Al Timmy li ha tocat fer parella amb l'Otus, el mussol, que amb molta paciència i molta cura, ha fet un estel preciós, amb l'ajuda del Timmy, és clar. Ara bé, el Timmy té tanta pressa per fer-lo volar, que potser no durarà gaire...
Avui la senyoreta Harriet ha proposat als animalons de l'escola de jugar a les botiguetes. El Timmy i el Finlay, la guineu, de seguida s'han fixat en un avió de joguina, però cap dels dos no té prou botons per comprar-lo, per això han decidit obrir una botiga cadascú per veure si en poden guanyar més. Vols dir que no els aniria més bé si treballessin plegats?!
Ha arribat l'hivern i està tot ben nevat. El Timmy ha descobert unes petjades immenses al pati de l'escola i està convençut que han de ser d'un monstre gegant que volta per allà a prop. Amb l'ajuda d'uns quants companys seus, el Timmy, tan valent com sempre, ha organitzat una expedició per anar a buscar la misteriosa criatura de les neus. Els hi acompanyes?!
El Timmy, sense voler, ha deixat anar el globus de la Yabba, l'anegueta, i se n'ha anat volant cel amunt. Després ha provat d'animar la seva amiga de moltes maneres, però la Yabba està tan decebuda que no hi ha res que la faci contenta. Al final, el Timmy ha vist el Bonyegut, l'eruga, penjat d'un fil i fent saltirons pel pati. Podria ser que estigués agafat al globus de la Yabba?!
Avui anem d'excursió amb en Titó a un jardí botànic. Jugarem a trobar flors de colors i descobrirem de què s'alimenten les plantes. Ens trobarem en John C fent de jardiner i acabarà ben regat!
En Titó i els Fa la la volen anar a la Lluna. L'Os Bru té una solució brutal: construir una nau espacial. Però no tot surt com es pensaven i s'acabaran estavellant a Mart... Com tornaran?
Avui cantem la cançó del tren que s'enfila pel cel i el seu fum fa olor de mel.
Quan li van a portar un estofat a la reina, en Lewis i l'Alícia s'adonen que la Lluna plora i les llàgrimes cauen a sobre el castell. La reina s'enfada molt i demana a l'Alícia i a en Lewis que solucionin el problema al més ràpid possible abans que s'inundi tot el castell. L'única manera de solucionar el problema és fer un viatge a la Lluna.
Quina desgràcia! La reina ha perdut els botins que li agraden més, i si l'Alícia i en Lewis no els troben, els castigarà! Els condemnarà a enllustrar els altres 62 parells de sabates que té. Els nostres amics es posen a perseguir uns botins que són molt trapelles i es faran un tip de córrer amunt i avall. Necessitaran molta energia per convèncer les sabates que tornin als peus de la reina.
La Jojo, una de les tres cartes comodí del rei, admira les formacions de les cartes de la reina i vol formar part d'aquest exèrcit tan disciplinat i ben coordinat. Per això decideix allistar-s'hi i participar a la gran desfilada reial. Però no és un canvi fàcil, ha de passar un entrenament molt dur. L'Alícia i en Lewis la voldran ajudar i també acabaran dins l'exèrcit.
És Halloween! El capità Turbot ha decorat un barco atrotinat com si fos un barco pirata per fer-hi una festa. Llavors, el barco es fa a la mar de manera misteriosa i tothom es pensa que és culpa d'un fantasma.
La Patrulla Peluda estrena el Patrullabús per anar a salvar en Jake, que s'ha perdut al gel i coneix l'Everest, una gosseta que hi ha anat a donar un cop de pota!
És l'aniversari d'en Chase i els cadells li preparen una festa sorpresa, però una ventada deixa la ciutat sense llum!
Un dels conjurs de la Marian va a parar accidentalment al martell d'en Harald i l'estri adquireix poders màgics i pot llançar llamps. Quan l'Stig consulta les seves runes per saber què significa aquell prodigi, interpreta que vol dir que en Harald ha de ser el nou rei d'Anglaterra i que han d'atacar el castell. En Robin i la colla hauran de recórrer a en Derke per mirar de dissuadir-los.
Després de fer una mica el ridícul davant del príncep Joan i de la gent del mercat mentre mirava d'aturar una lladregota que es fa dir "la Garsa", l'Scarlett decideix netejar el seu honor empaitant la delinqüent tota sola amb la intenció de detenir-la i lliurar-la a les autoritats. Però la Garsa resulta ser una astuta criminal i finalment l'Scarlett haurà de demanar ajuda a en Robin per atrapar-la.
Tement de ser enverinat com molts il·lustres reis de l'antigor, el príncep Joan nomena el xèrif tastador personal seu. Però quan el xèrif de seguida es troba malament, amb un mal de panxa espantós i la llengua blava, el príncep fa detenir la Matilda, cuinera del castell i mare de l'Scarlett. Amb l'ajuda del seu cosí Robin, la noia farà el possible per alliberar-la i demostrar la seva innocència.
El príncep Joan es vol desfer de la Katel i disfressa el Flynn, el gos del castell, perquè sembli una bèstia terrible i fa que es passegi de nit per Nottingham per espantar la població. I un cop té els vilatans aterrits, acusa la druïdessa d'haver invocat aquell monstre i els mobilitza per fer-la fora de Sherwood i destruir la seva torre. En Robin i la seva colla li hauran de parar els peus.
Per poder mirar una pel·lícula de zombis prohibida a menors de dotze anys aprofitant que els pares no hi són, la Marine es fa la somnàmbula. Però la Wendy, que vol quedar-se sola amb el seu nòvio, no s'ho empassa i envia la seva germana a dormir a la seva habitació. El Maxence és més innocent que la Wendy i es creu que la Marine s'ha convertit realment en un zombi somnàmbul...
La Marine fa veure que està malalta per no anar a escola. La Wendy se n'adona, li copa la idea i decideix fer el mateix per saltar-se un examen de mates. El cap de setmana següent, la família té previst anar a un parc aquàtic. Però aquest cop els toca als pares fer-se els malalts per no anar-hi. Les germanes estan escandalitzades. On anirem a parar si els pares fan les mateixes trapelleries que elles?
Són les rebaixes i les dues germanes i la seva mare estan disposades a fer el que calgui per comprar la roba que tenen triada. Passaran la nit davant del centre comercial sense que ho sàpiga el pare. Però no comptaven que la Rachel i la seva mare volen comprar les mateixes peces de roba. Per acabar-ho d'adobar, la mare es deixa el moneder a casa. Com el podran recuperar sense que el pare se n'adoni?
La Wendy ha d'anar a un concert i descobreix que no li entren els seus texans preferits. La Marine es posa molt contenta perquè sempre ha volgut tenir un texans com els de la seva germana. Però la Wendy decideix fer règim! La Marine farà tot el possible per impedir-ho...
La Kai descobreix que la Mariona Escoda és membre d'un mític grup de jocs de rol. Per retrobar-se amb la Mariona, els Beta s'endinsaran en un món fantàstic ple de màgia.
Com t'imagines un invent infal·lible per fer pessigolles? Descobreix-ho!
Navegar amb patí català serà el següent repte de la Carlota Bruna. I s'hi enfrontarà a Sitges amb la Mar, una noia de 17 anys amb qui aprendrà que, en aquest tipus d'embarcació, és bàsica la comunicació entre els tripulants.
Al Nathaniel li agrada molt dibuixar personatges de còmic, però no té idees per als guions. La Marinette li vol presentar el Marc, que té molt de talent per escriure, però per culpa d'un malentès, el Marc s'enfada i cau a les mans de l'Esfinx, que no dubtarà en convertir-lo en l'Invrerso, un malvat amb el poder d'invertir la manera de ser de la gent.
Avui fan uns focs artificials a París, i els nostres amics els volen anar a veure des de la nòria de la plaça de la Concòrdia. Però la Nora, la germana gran de l'Alya, no vol deixar sortir la seva germaneta perquè diu que és perillós. Com que no li fan cas, la Nora s'enfada, i l'Esfinx ho aprofita per convertir-la en una nova supermalvada.
Amb l'ajuda de l'Alex, una noia experta en informàtica, en Tom esquiva els sistemes de seguretat d'ICARIS per investigar el nou món amb el seu drac. La Jun, filla de la directora del centre i amiga de la infantesa d'en Tom, el segueix i acaba descobrint el Món Ocult dels dracs. Coneixedora de mites i llegendes antics, acaba creant un vincle amb un drac de dos caps, en Wu i en Wei.
En Tom i la Jun s'arrisquen a revelar el secret del Món Ocult a en D'Angelo, el fill del cap de seguretat d'ICARIS. Mentre buscaven alguna cosa per ajudar un drac ferit, descobreixen que en D'Angelo té coneixements sobre animals, perquè ha ajudat molts cops el seu avi veterinari, i per tant es decideixen a demanar-li ajut. El "Doctor Di" acaba creant un vincle amb el drac ferit, a qui anomena Banya.
Després de beure l'aigua miraculosa del mestre Karin, en Tao Pai Pai ja es veu amb cor d'enfrontar-se a en Son Goku. L'assassí a sou està disposat a qualsevol cosa per vèncer el seu rival i recuperar la Bola de Drac de Quatre Estrelles, fins i tot a atacar-lo a traïció amb una bomba.
Després de vèncer en Tao Pai Pai, en Son Goku es dirigeix cap al quarter general de l'exèrcit de la Cinta Vermella per recuperar les altres tres Boles de Drac. La Bulma mirarà de fer alguna cosa perquè no hagi d'atacar l'exèrcit tot sol. Mentrestant, la coronel Violet ha aconseguit lliurar la Bola de Drac de Set Estrelles al general Red.
En Iamxa i companyia, que van cap al quarter general de l'exèrcit de la Cinta Vermella per ajudar en Son Goku, han recollit en Krilin perquè els hi acompanyi. En Son Goku, mentrestant, ha començat l'atac i ha aconseguit entrar a la base. El general Red, que ho observa tot des d'una torre al costat d'en Black, el seu ajudant, s'adona que ha d'entrar en acció.
En Jerome llegeix que el seu pare vol que els vagi a veure a la presó. La Patricia suavitza la seva relació amb l'Eddie, però després descobreix que havia fer una aposta per treure-la a ballar. L'Amber, la Nina i en Fabian es veuen obligats a demanar a la Patricia i a l'Alfie que els ajudin a moure el pont que els permetrà travessar el pou i trobar la màscara d'Anubis.
Mentre el Club Sibuna continua practicant la manera de travessar el pou, en Victor troba el mapa dels túnels i el copia. L'Alfie es veu incapaç de deixar l'Amber i la Patricia comença a preparar la venjança per a l'Eddie. En Jerome decideix anar a veure el seu pare a la presó amb la Mara. Aviat els Sibuna es trobaran una altra sorpresa al soterrani.
En Victor i la Vera s'amaguen al soterrani i veuen la Nina introduint el codi per accedir a l'avantcambra. Mentre el Club Sibuna continua practicant per passar la prova dels pènduls, que els permetrà travessar el pou, el pla de la Patricia per venjar-se de l'Eddie fracassa de manera estrepitosa. Més tard, els Sibuna entren a l'avantcambra i s'hi troben en Victor.
El feix de llum encega en Victor a l'avantcambra dels túnels, els Sibuna se n'escapen pels pèls i finalment aconsegueixen travessar el pont, però només per descobrir que es tracta d'un túnel sense sortida. És evident que se'ls escapa alguna cosa. Després de totes les peripècies, Senkhara, que està més enfadat que mai, decideix marcar-los tots.
El Pagès i en Bitzer es passen la nit en blanc jugant a maquinetes i l'endemà van tot el dia adormint-se pertot arreu i fent les tasques a l'inrevés. En Shaun i els altres xais aprofiten l'avinentesa per afegir a l'agenda del gos tot de tasques que són atencions per a ells, i d'aquesta manera passen un dia com reis. Però arriba l'última tasca que tenien apuntada i resulta que, si la fan mig adormits, podria ser lleugerament perillosa per a les ovelles.
És l'aniversari del Pagès, i en Bitzer, el seu gos, li fa un magnífic pastís. Però, mentre surt a fora a preparar la festa, les ovelles veuen el pastís i se'l mengen abans d'hora. En Shaun decideix convertir-se en pastisser i fer-ne un altre improvisadament. Però li falten els ingredients i envia les ovelles a demanar-los als altres animals de la granja. Com es pot preveure, no serà una missió fàcil.
El Pagès rep a domicili el que havia encarregat: una tanca nova i uns prestatges. Però tot arriba desmuntat per peces, i amb el gos viuran un autèntic calvari intentant seguir les instruccions i resoldre el trencaclosques de muntar-ho correctament. Després de tot un dia infructuós, en Shaun ajuda el seu amic gos agafant les regnes de la situació i dirigint un disciplinat equip de muntatge: les ovelles. Però el resultat, com sempre, serà inesperat.
En Bitzer ensinistra les ovelles a fer cas de les instruccions a toc de xiulet, però quan en Shaun li pren els xiulets, comencen els embolics. Les ovelles es diverteixen muntant coreografies a ritme de xiulet, però quan els troba el Pagès, que es posa a tocar-los com si fos la seva harmònica, els animals no tenen altre remei que seguir els passos que han après a toc de xiulet i acaben esgotats. Però en Bitzer hi posarà remei.
El Mic i els seus amics juguen a anar de viatge.
Amb la sèrie Colourblocks viurem les aventures d'una colla d'amics de colors molt vius que ompliran el món de colors! Cadascun dels colourblocks representa un color i aprèn coses sobre ell mateix i sobre els altres tot explorant el país dels colors. Els colourblocks poden pintar objectes i animals només tocant-los amb els dits. Però, a més a més, aviat descobreixen que, si col·laboren, poden crear...
Amb la sèrie Colourblocks viurem les aventures d'una colla d'amics de colors molt vius que ompliran el món de colors! Cadascun dels colourblocks representa un color i aprèn coses sobre ell mateix i sobre els altres tot explorant el país dels colors. Els colourblocks poden pintar objectes i animals només tocant-los amb els dits. Però, a més a més, aviat descobreixen que, si col·laboren, poden crear...
Amb la sèrie Colourblocks viurem les aventures d'una colla d'amics de colors molt vius que ompliran el món de colors! Cadascun dels colourblocks representa un color i aprèn coses sobre ell mateix i sobre els altres tot explorant el país dels colors. Els colourblocks poden pintar objectes i animals només tocant-los amb els dits. Però, a més a més, aviat descobreixen que, si col·laboren, poden crear...
Avui anem d'excursió amb veler! Portarem el timó, obrirem les veles, tirarem l'àncora... i acabarem a l'aigua amb el JohnC!
En Titó i els Fa la la estan jugant en una piscina de boles quan troben una bola molt estranya... és un ou de triceratops! I ara què fem? Viatjar a la terra dels dinosaures per tornar-lo amb la seva família!
Una ventada fa caure un arbre amb un mussol a dins, i en Ryder i la patrulla han de rescatar l'ocell atrapat abans que l'arbre caigui per un penya-segat!
La Patrulla Peluda i el capità Turbot acampen sota la lluna sirena màgica i comencen a passar tot de coses fantàstiques. Atrets per la melodiosa cançó de la gossa sirena, els cadells també acaben transformats en gossos sirena!
Mentre els altres cadells van a fer pràctiques de paracaigudisme, en Marshall ha de trobar ell sol uns gatets que s'han perdut. Però té l'ajuda de les motxilles dels altres!
La Mandy, un mico que va amb tren cap a la selva, s'escapa del vagó, i la Patrulla Peluda l'haurà d'atrapar com sigui.
Després d'un aterratge d'emergència al desert de Sonora amb la Nau Tortuga, la Koki ha descobert que els cristalls de tel·luri, essencials per al funcionament de la nau, s'estan esgotant. En Martin i en Chris tenen la missió de buscar un substitut del tel·luri. I si no troben res aviat, s'hauran acabat les aventures amb els poders animals dels Germans Kratt!
Una colla de mofetes han convertit la Nau Tortuga en el seu cau i ara els germans Kratt i companyia s'han quedat sense camp base al desert de Sonora. El problema és que els vestits de poder animal i la resta d'invents són a l'interior de la nau, i l'únic que té manera d'entrar-hi és en Zach Virusmàtic, amb la Robobombolla, el seu últim invent!
Els germans Kratt acaben de rebre una trucada d'en Javier, un noi que viu al desert de Sonora i que assegura que se li ha instal·lat un monstre de Gila a sota de casa seva i que té molta por. La missió d'avui és descobrir com són de veritat els monstres de Gila i evitar que en Zach Virusmàtic aprofiti les característiques d'aquest animal per posar a la pràctica el seu pròxim invent!
Per guanyar un monocicle elèctric, la Marine i la Wendy han de fer una foto graciosa d'un parent o d'un amic. Les dues germanes es trien mútuament i intenten enxampar l'altra en la postura més ridícula possible. Però cap de les dues no es vol rendir davant l'altra i acaben desesperant els pares, que els confisquen les càmeres de fotos. La Marine decideix recórrer a la seva amiga Loulou...
La Marine s'enfada amb les seves amigues Nath i Loulou, que l'acusen de fer trampes jugant a un videojoc. La Marine està molt trista, se sent sola i no deixa tranquil·la la Wendy. Perquè no l'empipi més, la Wendy l'ajuda a fer les paus amb les seves amigues... però acaba barallant-se amb el seu nòvio. Llavors és la Marine i les seves amigues les que intenten reconciliar la Wendy i el Maxence.
Avui la Marine i la Wendy no saben distreure's sense fer empipar el seu pare, que es trenca les banyes per trobar idees pel seu nou còmic i necessita silenci. Les dues germanes, per ajudar-lo a inspirar-se, li expliquen algunes de les pitjors dolenteries que han fet. El seu pare acaba trobat una font d'inspiració...
Durant una entrevista al mag Sergi Armentano, els Beta descobreixen que el Grau pateix la maledicció del Gran Atzem.
El viatge de les tortugues les porta a una zona de l'espai que sembla un oceà.
L'antic Krang ha posat unes bombes en tres dimensions diferents per tal d'esborrar les tortugues ninja de tota la història. Però les tortugues de la sèrie del 1987 troben la manera de fer anar els seus quatre germans dels episodis actuals fins al seu món perquè les ajudin. Un cop superat el primer xoc, totes les versions del Leonardo, el Raphael, el Donatello i el Michelangelo hauran de treballar en equip.
En Goku ha guanyat en Botamo i ha passat de ronda, i ara s'ha enfrontat a en Frost, l'equivalent a en Freezer del Sisè Univers. Sembla que estava a punt de guanyar quan, inexplicablement, ha perdut les forces i en Frost l'ha llançat fora del terreny de combat. I ara, què?
En Sanji i en Ruffy es dirigeixen cap a la casa de la bruixa amb la Nami, però resulta que ja havia baixat al poble. Aconseguiran trobar-se?
Una allau enorme arrasa la ciutat i envesteix a tothom. D'altra banda, en Wapol retorna al seu regne i s'autoproclama rei. En Dolton es rebel·la.
Finalment, el Fukurodani aconsegueix guanyar l'últim partit de l'estada. Tanmateix, el Karasuno s'ha sentit capaç de plantar cara a un dels millors equips del país. Per acomiadar-se, els participants de l'estada celebren una barbacoa. Uns quants dies després, comencen a disputar-se les eliminatòries de les prefectures i el Karasuno haurà de demostrar el que ha après a l'estada.
El Karasuno comença molt bé el partit contra l'Ohgiminami, el capità del qual és el Towada, que recorda el dia que el seu equip es va enfrontar al Shiratorizawa a l'Interinstituts i es desanima. De totes maneres, al pavelló apareix l'excapità de l'Ohgiminami, el Noboru Akimiya, que és molt positiu i anima els seus excompanys. El Hinata i la resta de jugadors del Karasuno han aprofitat molt bé l'última estada, demostren que tenen fonaments sòlids i guanyen el partit. L'entrenador Ukai ho presencia tot.
El Karasuno s'enfronta al Kakugawa, l'equip del qual és membre el jugador més alt de les eliminatòries. Es tracta del Yudai Hyakuzawa, que imposa molt de respecte per la seva alçada, però que fa poc que juga a voleibol i ni tan sols coneix gaire bé el reglament. El Kageyama i el Hinata comencen a ser molt efectius amb el seu nou superàpid i el Hinata dona la victòria al seu equip amb un punt de bloqueig en una rematada del Hyakuzawa.
La Dorien fa que el Pieter vegi que ha d'adreçar el problema d'arrel, i decideix oferir-li una feina al Soufian en lloc de diners. A més, i de forma accidental, dona a la Dorien una altra pista sobre el Basim. A mida que s'estreny el setge al voltant del Basim, la Flo fa veure la veritat al Pieter: ha causat problemes i ara els ha d'arreglar.
El Basim sembla que no se'n surt massa bé durant l'interrogatori. El Pieter es vol sacrificar pels seus amics i vol revelar que és el Hoodie per salvar el Basim, però la Morena descobreix que el Soufian n'està organitzant alguna on la Dorien serà la víctima. Quan el Pieter és a punt de revelar la veritat a la Dorien, la Morena i la Flo l'aturen.
La princesa Yona és l'única hereva del regne de Koka i, la nit del seu setzè aniversari, el seu cosí Soo-won, de qui sempre ha estat enamorada, assassina el rei i intenta posar fi també a la vida de la noia. Què passarà ara amb el regne de Koka?
En Hak s'enfronta a en Soo-won mentre la Yona observa desolada en què s'ha convertit l'home que ella sempre ha estimat. Quan sembla que està tot perdut, un aliat inesperat salvarà la Yona i en Hak?
La Yona i en Hak continuen el seu camí pel bosc fugint dels homes d'en Soo-won. Un viatge ple de perills i de records del passat.
En Hak i la Yona arriben a la capital de la Tribu del Vent, Fuuga, on sembla que per fi podran descansar. Ara bé, quan el vell Mundok es nega a reconèixer en Soo-won com a rei, comencen els problemes.
En Hak renuncia al càrrec de general per emprendre un viatge en solitari, però la Yona no està disposada a perdre també el seu vell amic i guardaespatlles.
Després de prendre la decisió de marxar de Fuuga, la Yona i en Hak es topen amb els soldats de la Tribu del Foc. La Bèstia del Tro aconsegueix que la princesa s'escapi, però quan els homes d'en Kan Tae-jun estan a punt de rematar-lo, la Yona surt del seu amagatall per salvar el seu guardaespatlles.
Finalment, el Sasuke s'enfronta al ninja misteriós i fa servir la tècnica de les flames del drac per atacar-lo. Durant l'enfrontament, descobreix que el seu enemic és, en realitat, l'Orochimaru, un shinobi que havia estat mestre de l'Anko Mitarashi, una professora de l'acadèmia. L'Orochimaru confessa a l'Anko que ha descobert que el Sasuke podria ser l'hereu que busca.
La Sakura atén els seus dos companys ferits i, per evitar més ensurts, para tot de trampes al seu voltant. D'aquesta manera, s'hi pot dedicar en cos i ànima. Tanmateix, els membres de l'equip de la Vila Oculta del So els vigilen i ataquen la Sakura. El Rock Lee, que està enamorat de la genin, apareix per ajudar-la.
Els Protectors dels dracs, amb l'Eugene, que té estatus provisional de Protector, i el drac Teranyines, han de portar un drac llançador de magma molt malalt a l'hospital d'ICARIS per fer-li unes proves, i després tornar-lo a la Terra dels dracs sense que els enxampin. Mentrestant, el Motoserra continua voltant pel bosc buscant en Tro, i l'Eugene ha de procurar que no vegi els dracs dels Protectors.
Els dracs llança-flames, comandats per l'enorme drac incendiari, estan envaint el Regne de Cristall. En Tom, que continua preocupat per què se n'ha fet del creador de falles, va a buscar-lo acompanyat de la Jun perquè els ajudi a protegir el Regne de Cristall, mentre la resta de l'equip mira de contenir els dracs de foc. L'Olivia i l'Sledkin coneixen el Motoserra quan van a investigar un avenc que s'ha obert recentment al bosc.
En Fred ha perdut el Groove i només en Pelvis, el rei coala del rock, el pot ajudar a trobar-lo. L'únic inconvenient és que en Pelvis és, més aviat, el rei del playback, i quan en Fred ho descobreix, comença a tenir problemes. La colla de la selva l'ha d'ajudar!
Una parella de tucans ha perdut el seu ou al fons del pantà i l'han de recuperar abans que neixi el pollet. La colla de la selva construeix una grua que en Maurice fa servir per atraure els cocodrils. Mentrestant, en Junior intenta agafar l'ou sota l'aigua però l'ataquen les piranyes. Finalment, aconsegueix llençar l'ou fora de l'aigua i la Batricia l'agafa. El pollet neix. Està bé i la mare també.
L'Hèctor, l'antic mestre de kungfu d'en Maurice, que és cec i sord, visita la colla de la selva. Uns mandrils li volen robar els "Cinc Taos del Tro", cinc tècniques antigues i molt poderoses que convertiran en invencible el guerrer que els aconsegueixin. La colla de la selva segueix l'Hèctor fins al temple, on han de lluitar contra els mandrils.
Des de fa setmanes, a la residència de jubilats de les tortugues desapareixen enciams. El vell Karapas, que està perdent la memòria, demana ajuda a la colla. Després d'una investigació exhaustiva, la colla de la selva descobreix que el lladre és el Coronel, que s'aprofita del seu amic Karapas per robar els enciams.
L'ou d'un colibrí desclou davant del cau de la colla. El petit colibrí creu que en Miguel és el seu pare, qui desenvolupa un instint paternal molt fort cap a l'ocellet. En Maurice decideix que cal retornar el colibrí als seus pares... però no és tan fàcil.
El Buddy i la Tiny juguen a imitar el revisor, però no se n'acaben de sortir, i la mare els proposa que vagin a veure com ho fa el revisor al Dinotren. Mentre van amb tren, es posen a parlar de l'urpa del revisor, i ell els diu que hi ha uns dinosaures, els deinònics, que tenen una urpa molt més grossa que la seva i la mare diu que en coneix una família i proposa anar-los a visitar.
Per l'aniversari dels quatre germans de la família Pteranòdon, la Tiny proposa que li facin una festa sorpresa al Buddy, al lloc que més li agrada del món: el Dinotren. Hi conviden tots els seus amics, però el mateix dia el Buddy no té ganes de pujar al Dinotren perquè està molt encuriosit amb uns escarabats blaus que ha trobat a la platja. Entre tots l'hauran de convèncer per anar-hi.
Els dinosaures menuts juguen a l'acuit i no troben el pare perquè s'ha camuflat molt bé amb unes fulles. El pare els explica que hi ha animals que es camuflen per protegir-se dels depredadors, i la Tiny, el Buddy i la mare decideixen que aniran a demanar més informació sobre això al revisor, que els proposa que baixin al Baixador dels Lesotosaures per conèixer els dinosaures que es camuflen millor de tots.
El Buddy i la Tiny van amb la seva mare a descobrir més coses sobre els troodons, els dinosaures més llestos de tots. Com que el revisor del Dinotren és un membre d'aquesta espècie, els explica per què tenen tanta memòria i també una bona tècnica per recordar-se d'una llista de noms de dinosaures. A la Ciutat dels Troodons veuen com gira el tren i coneixen la mare del revisor.
El Sr. Pteranòdon porta els nens a veure un partit de dinobol en què juga l'heroi del pare, el Hank Anquilosaure. Després del partit, els nens acaben jugant amb el Hank i aprenen per què els anquilosaures estan recoberts d'una pesant cuirassa, que els fa ser molt lents però que els protegeix de qualsevol atac.
Els nostres amiguets es pregunten quin deu ser el dinosaure més gros de tots. El Buddy sap que ell serà molt gros, però que hi ha altres dinosaures més grossos que els T. rex. I els nens demanen als pares si poden anar-li a preguntar al revisor quin és el dinosaure més gros de tots. El pare proposa que durant una setmana vagin visitant amb el Dinotren cada dia algun dels grans dinosaures.
El Timbal, el Pinxo i la Guineta es queden sols al cau, i prometen als pares que, abans de sortir a jugar, recolliran la taula. Però, finalment, decideixen deixar-ho per més tard i, quan tornen de jugar, es troben el cau ple de formigues! Així que els nostres herois faran tot el possible per desfer-se de les formigues abans que tornin els pares.
En Pinxo, la Guineta i pare d'ella, en Basile, van a fer una caminada pel bosc. En Basile els promet que els ensenyarà una gran sorpresa. I en Pinxo comença a fer volar coloms, fins al punt que s'imagina coses impossibles de fer. Tot i així es queda bocabadat davant de la sorpresa que els ha preparat en Basile.
Els pares se'n van a passar el dia a cals avis guineu, amb la Trufa. I queden amb els nens que quan tornin faran un sopar pícnic, a l'aire lliure, tota la família. Però la Guineta i en Pinxo tenen idees diferents de com ha de ser i no paren de competir i discutir-se. Tots dos volen tenir l'aprovació d'en Timbal, però no fan cap cas de les idees que té ell. I en Timbal s'enfada molt.
Els números de l'U al Sis s'endinsen a la Gorja dels Rajos, on el número Dotze els ha dit que els espera un repte: arribar a dalt de tot de la gorja amb l'ajuda d'uns rajos màgics.
Per a l'U, divertir-se vol dir cantar, ballar i fer amics sumant-ne Un! Aprendrem a comptar fins a deu sumant-ne.
Mentre passegen, el Deu i el Dos troben dotze rocs que formen un rectangle i decideixen imitar-lo, amb la qual cosa apareix el número Dotze per cantar-nos una cançó sobre totes les combinacions possibles de rectangles que fan dotze.
Mentre els números de l'U al Cinc dormen, el número Deu llegeix un conte als Numberblocks Sis, Set, Vuit i Nou que explica la història de cadascun d'ells.
L'U, el Deu i el Cent han anat a fer un bivac sota les estrelles. L'U queda molt sorprès que n'hi hagi tantes al cel, i es pensa que n'hi deuen haver quasi cent, que és fins on ell sap comptar.