Les Bessones descobreixen que el Barbablava que han conegut no és l'autèntic pirata, és el seu nebot. Aquest, en realitat, té la barba negra. Està enamorat de l'única persona que coneix el seu secret, la perruquera que li tenyeix la barba blava, però és massa tímid per dir-li. Per complicar més les coses, el fantasma del seu oncle i la Bruixa ronden per la casa. Sort que les Bessones també hi són i l'ajudaran a vence'ls!
Les tres bessones decideixen donar la seva versió del castell de Camelot i són enviades per la Bruixa Avorrida a la història dels Cavallers de la Taula rodona. El rei Artur confia plenament en el seu cosí Mordecran, però gràcies a un casset gravat per les tres nenes s'adonarà que el seu fidel Mordecran és un autèntic traïdor.
Les tres bessones són al moll d'un canal de Venècia en ple segle XIII. Aquesta vegada també viatjaran. Ho faran amb Marco Polo i aniran cap a la Xina, on coneixeran el Gran Khan i descobriran l'origen de molts estris i aliments que ara formen part de la nostra vida quotidiana.
A l'illa de Mallorca, un home està molt malalt. Per això demana als seus fills Joanot i Bernadet que vagin a buscar la flor romanial, que cura tots els mals. Però ningú no l'ha vista mai. En Joanot marxa a buscar-la pel món, mentre que la Bernadet i les Bessones la buscaran per l'illa. Una gran àguila blanca les ajudarà, mentre la Bruixa els anirà posant entrebancs¿
Mentre les Bessones van cap a Viena per assistir a la representació de "La flauta màgica", l'Avorrida les castiga: les trasllada a la Viena del segle XVIII, la Viena de Mozart. Allà, la Reina de la Nit les segresta, perquè vol evitar com sigui que s'estreni l'òpera de Mozart, que ja és un bon amic de les Bessones.
Avui toca fer objectes de paper: un barret, un vaixell, o un avió com el que ha fet el Finlay, la guineu, que ha deixat el Timmy amb la boca oberta! Li ha agradat tant, que ell també en vol fer un, però per molt que ho prova no vola tan bé com el del seu amic. Més tard, l'avió del Finlay es queda encallat dalt d'un arbre i el Timmy té una idea fantàstica! No te la perdis!
Avui el pati de l'escola està ple de bassals de fang i el Timmy ha deixat el tricicle empastifat de dalt a baix. L'Osbourne, el mestre, li ha ensenyat com ho ha de fer per deixar-lo ben net, però quan ha acabat de netejar-lo s'ha adonat que els seus companys han continuat jugant amb tots els altres vehicles i també han quedat tots ben enfangats. Com s'ho faran per deixar-ho tot ben net?!
Avui els animalons de l'escola han decidit disfressar-se i al Timmy li ha tocat fer de metge. S'ho ha agafat amb tantes ganes, que no es vol treure la bata blanca per res, fins que els seus companys comencen a estar tips de fer de pacients. Més tard, a la classe de manualitats a tothom li comencen a sortir unes taques molt estranyes i acaben tots demanant consell al doctor Timmy! Serà capaç de curar-los?!
El Timmy i els seus companys juguen a fer el tren, però tant ell com la Mixeta volen anar al capdavant, per això han començat una mena de competició per veure quin dels dos es disfressa més bé de locomotora. Aviat s'adonaran que no té cap sentit ser el tren més espectacular, si no tens cap amic per portar-hi. Potser si troben una altra solució s'ho passaran tots més bé!
Jugar a botigues és un dels jocs simbòlics que més agraden els nens i nenes més petits. El Mic fa una botiga de joguines i en Cincsegons hi compra un cotxe de joguina.
Aquest estiu en Titó estrena cançó! Voleu cantar amb ell enmig de la natura més preciosa del nostre territori?
A l'excursió d'avui anirem amb barca i descobrirem per a què serveix un far. Ja sabeu qui serà el faroner?
En Titó i els Fa la la estan jugant en una piscina de boles quan troben una bola molt estranya... és un ou de triceratops! I ara què fem? Viatjar a la terra dels dinosaures per tornar-lo amb la seva família!
De vegades, com més volem córrer, pitjor. Fins i tot en una cursa, val més no voler anar massa de pressa. La Carole mira fer-l'hi entendre a l'Alícia, però ella no ho veu gens clar. Al País de les Meravelles, l'Alícia i els seus amics es troben que han de fer una cursa contra la reina, i aquí sí que l'Alícia entendrà que no serveix de res voler anar massa de pressa.
Al País de les Meravelles, la reina ha demanat a les cartes que capturin el Revers, un ésser molt curiós que té el poder d'invertir les coses. I tot i que el Revers és molt petit, la reina es vol aprofitar dels seus poders i no el deixa tornar amb el seu pare. A l'Alícia i els seus amics els fa molta pena i el volen ajudar a tornar a casa.
A l'Alícia no li fa gens de gràcia que els seus amics tinguin secrets i no l'hi vulguin explicar. Al País de les Meravelles tenen un sistema perquè els secrets s'amaguin i d'aquesta manera ningú tingui la temptació d'explicar-los. Però l'Alícia no ho accepta i està disposada a fer el que calgui per descobrir els secrets que no li volen explicar, encara que després segur que li sabrà greu.
El senyor Porter vol participar al concurs de pastissos d'enguany, però no sap si podrà perquè se li ha cremat. Per poder-lo acabar necessitarà l'ajuda d'en Ryder i la Patrulla!
El capità Turbot cau per accident a una cova secreta que havia estat l'amagatall d'un pirata. Quan els membres de la Patrulla Peluda rescaten el capità, troben un mapa del tresor incomplet. Ara l'aventura consisteix a trobar el tresor pirata!
Al capità Turbot li comença a desaparèixer el peix del barco i en Ryder i la Patrulla Peluda ho han d'investigar.
Una cria de dofí es fica en un riu poc fondo sense voler i la Patrulla Peluda l'haurà de salvar abans que s'hi quedi encallada.
Quan el xèrif cau per accident en una cova plena de maragdes, l'avariciós príncep Joan decideix endur-se-les al castell per engrossir el seu cofre del tresor. Però resulta que són les maragdes màgiques que garanteixen l'equilibri del bosc, i quan el príncep comença a arrencar-les de la cova, el bosc s'afebleix. I amb el bosc, també s'afebleix la Katel, de qui els poders deriven directament de la natura.
La bruixa Morgana, en forma de pollet per un sortilegi de la Marian, s'interposa en un encanteri de la princesa per transformar el Derke definitivament en drac i recupera la forma humana, alhora que la Marian passa a tenir cos de hàmster i en Derke, el cos d'un pollet. Ja amb cos humà, Morgana mirarà de passar comptes amb la seva antiga companya d'estudis amb el mag Merlí, la Katel.
La Katel descobreix que una proesa que se celebra cada any al campament viking, la victòria d'en Harald sobre l'Erik el Borni, que va unir els clans, en realitat no va ser mèrit d'en Harald sinó de la Herfrid. Però quan mira d'explicar-ho a tothom, es troba la sorpresa que la pròpia Herfrid és la primera que no vol que ho sàpiga ningú. Aconseguirà que algú se la cregui?
El rei Ricard desapareix mentre fa de voluntari d'un truc d'il·lusionisme de l'Oudino, però quan l'il·lusionista mira de fer-lo tornar, el rei no hi és i el príncep Joan fa tancar el pobre Oudino per haver fet desaparèixer el rei. Però en Robin està decidit a demostrar la innocència de l'il·lusionista i a trobar el rei, i sospita que darrere de tot plegat hi ha els bessons Rolf i Ralf i el príncep Joan.
La Marine havia quedat amb la seva germana per anar a fer escalada d'arbres, però la Wendy es desperta al migdia, no para de badallar i no es mou del sofà ni que la matin. Què li passa? La Loulou i la Nat expliquen a la Marine que a vegades els adolescents es passen el cap de setmana dormint com marmotes. Si vol fer escalada d'arbres, la Marine haurà de despertar la seva germana.
La Marine contesta correctament les preguntes d'un famós concurs de ràdio... sense dir-li a la Wendy que era una reemissió i que el dia abans havia sentit totes les respostes. La Wendy queda bocabadada amb la nova intel·ligència de la seva germana. La Marine hauria d'estar contenta, però es veu que la Wendy estima més la nova Marine, amb la seva passada de quocient intel·lectual, que la Marine de tota la vida.
Des que la Wendy es dedica a la meditació, la Marine se sent abandonada. S'han acabat les guerres de coixins. Ara els dies comencen amb els vídeos de ioga que la Wendy grava pel seu blog. Per recuperar la seva germana, perquè torni a ser com abans, la Marine intenta que perdi els nervis. Però se'n sortirà, ara que la Wendy s'ha convertit en la germana més tranquil·la del món?
La Marine s'enfada amb les seves amigues Nath i Loulou, que l'acusen de fer trampes jugant a un videojoc. La Marine està molt trista, se sent sola i no deixa tranquil·la la Wendy. Perquè no l'empipi més, la Wendy l'ajuda a fer les paus amb les seves amigues... però acaba barallant-se amb el seu nòvio. Llavors és la Marine i les seves amigues les que intenten reconciliar la Wendy i el Maxence.
Balla i canta amb els Beta al Festivalot!
Quan fa de cangur de la Manon, la Marinette la deixa jugar amb uns ninos de Ladybug i del Gat Noir que s'ha fet ella mateixa amb roba. Són les joguines preferides de la nena, i se les vol endur a casa. Però quan la seva mare li diu que no, la Manon s'enrabia i obre les portes a la invasió d'un akuma malèfic enviat per l'Esfinx.
Després d'haver salvat la Sabrina, que s'havia convertit en la Invisible, Ladybug tracta la Chloé de mentidera, una crítica que la filla de l'alcalde encaixa molt malament. L'Esfinx aprofita el disgust i la ràbia de la Chloé per akumatizar-la i convertir-la en l'Antibug. Ladybug s'haurà d'enfrontar a una adversària que té els mateixos poders que ella. Se'n sortirà?
En Toic, el cap dels vikings de l'illa del Fred, està molt preocupat perquè l'Alvin va capturar el seu fill, que al final es va poder escapar, i prohibeix als nois que volin amb els dracs. En Singlot primer li fa cas, però acaba pensant que el seu pare està equivocat i funda el club de vol amb dracs. La primer norma del club és recordar que no existeix cap club de vol amb dracs.
Els nostres amics busquen un vaixell proscrit per les costes de l'illa. Com que en Cuadepeix i la Barrileta van molt lents, els exclouen de la recerca. Tots dos estan molt tristos i s'aturen a menjar. Ell s'afarta de nabius i la Barrileta de pedres. Però quan arriben al taller d'en Rotpodrit, resulta que la Barrileta vomita una lava especial amb què es pot fer un ferro molt lleuger i molt dur.
El coronel Silver persegueix l'ocell que s'ha endut la Bola de Quatre Estrelles, que al final acaba a la panxa d'un pterodàctil. El mateix que ha fet caçar l'Ox Satan per oferir-lo als convidats del futur casament entre en Son Goku i la seva filla, la Xixi. L'emperador Pilaf i l'exèrcit de la Cinta Vermella aprofitaran la situació per atacar el poble i recuperar l'esfera.
L'emperador Pilaf ha aconseguit fugir amb la seva nau perseguit sempre per l'exèrcit de la Cinta Vermella. Després de rescatar l'Ox Satan, en Son Goku se'n va i li promet a la Xixi que algun dia tornarà. En Son Goku i el coronel Silver trobaran la base d'en Pilaf enterrada sota la sorra i iniciaran un atac ple de sorpreses.
El coronel Silver ha portat la Bola de Drac de Quatre Estrelles al general Red, cap de l'exèrcit de la Cinta Vermella, i continuarà amb la seva recerca. En Son Goku salvarà uns micos d'un lleopard i descobrirà que tenen la Bola de Cinc Estrelles. En Krilin, que continua entrenant-se, avui coneixerà la llegenda del drac.
Després de l'aparició de l'últim enigma, la Nina ha decidit anar a veure la Sarah, que li ha dit que la casa xiuxiueja i que l'ha d'escoltar. A més, li ha confirmat que la casa no és dolenta, el dolent és qui la guarda. Aquest cop, però, la resposta podria estar a les golfes. També hi ha el problema de l'Alfie, que de moment s'ha ben empassat la mentida dels extraterrestres.
L'Amber decideix presentar-se a les eleccions de l'escola i competir contra la Mara, que, encara que a en Jerome no li faci cap gràcia, cada cop sembla més interessada en en Mick. La Nina i companyia tornen a baixar al soterrani a buscar una mostra de l'elixir. L'Alfie els hi acompanyarà i tindrà un "flashback" que el deixarà glaçat.
L'Alfie explica a la Nina i companyia que recorda el ritual que va veure el cop que es va quedar tancat al soterrani, on hi participaven en Victor, la senyora Andrews i el senyor Winkler. Avui també apareixerà una altra pista amagada dins d'un dels cilindres que hi ha a les golfes. Mentrestant, en Victor s'adona que la Sarah encara podria estar viva i comença a buscar-la.
En Jerome, gelós d'en Mick i de la Mara, decideix canviar de bàndol per fer que l'Amber guanyi les eleccions de l'escola. En Victor per fi localitza la Sarah a la residència i la fa anar a la Casa d'Anubis perquè li digui on hi ha amagada la copa d'Ankh. La Nina descobrirà que la Sarah ha estat a l'escola i que potser haurà de continuar la recerca tota sola.
Estàs a punt de presenciar el partit de ping-pong del segle: en Shaun contra en Bitzer! Tot està a punt, els animals de la granja no paren de cridar, el partit cada cop es posa més emocionant. Tothom està pendent de la pilota! Bé, tothom no. Hi ha una guineu afamada que volta molt a prop i que està a punt de provocar una revolta a la granja de les que fan història!
En Bitzer, que és molt manetes, ha enganxat les ulleres trencades del granger amb cola. En Shaun i companyia s'han quedat de pedra! La cola és màgica! I deu ser molt divertit jugar-hi! T'imagines què són capaces de fer, les nostres amigues, amb un pot de cola? Doncs no t'ho perdis, que avui més d'una s'hi enganxarà les potes!
Tothom s'ha adonat de seguida que l'ovella nova que ha arribat avui a la granja, després d'una bona dutxa, resulta que és ben bufona. Tant, que en Shaun se n'ha enamorat a primera vista! I saps què és capaç de fer en Shaun quan l'amor truca al seu cor?! No t'ho perdis!
Un equip de filmació ha triat la granja per rodar-hi una pel·lícula d'època. Quan la Segaboca es menja la cinta, el Shaun i el ramat hi han d'intervenir per assegurar-se que la pel·lícula s'acaba i arriba als cinemes de tot arreu.
Amb un matalàs inflable, en Cincsegons sura a l'aigua del mar.
Amb la sèrie Colourblocks viurem les aventures d'una colla d'amics de colors molt vius que ompliran el món de colors! Cadascun dels colourblocks representa un color i aprèn coses sobre ell mateix i sobre els altres tot explorant el país dels colors. Els colourblocks poden pintar objectes i animals només tocant-los amb els dits. Però, a més a més, aviat descobreixen que, si col·laboren, poden crear...
Amb la sèrie Colourblocks viurem les aventures d'una colla d'amics de colors molt vius que ompliran el món de colors! Cadascun dels colourblocks representa un color i aprèn coses sobre ell mateix i sobre els altres tot explorant el país dels colors. Els colourblocks poden pintar objectes i animals només tocant-los amb els dits. Però, a més a més, aviat descobreixen que, si col·laboren, poden crear...
Aquest estiu en Titó estrena cançó! Voleu cantar amb ell enmig de la natura més preciosa del nostre territori?
Avui anirem d'excursió a un camp de blat. En JohnC apareixerà amb una segadora! I després de segar el blat, descobrirem com es fa la farina i el pa.
En Titó i els Fa la la naveguen tranquils pel mar quan, de sobte, xoquen contra un iceberg d'escombraries. L'Os Bru cau a l'aigua i la resta aniran a rescatar-lo. El que no s'esperen és que s'hauran d'enfrontar a un monstre marí fet de deix
Avui sembla un dia normal a Badia Aventures, ple d'emergències per als cadells. El que no saben és que els espera una sorpresa: és el Dia d'Homenatge a la Patrulla Peluda!
S'ha espatllat el llum del far de l'illa de les Foques i en Ryder i els cadells s'han d'afanyar a arreglar-lo per guiar un creuer enmig de la boira.
L'alcaldessa Goodway desafia l'equip de l'alcalde Humdinger a fer un partit de bàsquet. La Patrulla entra en acció i es converteix en els Estrelles de Badia Aventures!
Fent una excavació en un jaciment, la Patrulla Peluda descobreix tres ous fossilitzats. De cop i volta, en surten tres pollets de pterodàctil que comencen a córrer per Badia Aventures. Ara la patrulla haurà de capturar els dinosaures!
Els germans Kratt són a la selva de Borneo intentant ajudar els orangutans, els únics simis de l'Àsia. Si no fan alguna cosa per salvar-los, en pocs anys ens podrien extingir. I encara més si en Zach hi envia els seus zachbots amb serres mecàniques per tallar la fusta més valuosa de la Terra, uns arbres vitals per a la supervivència dels orangutans.
L'Aviva ha reforçat el submarí de l'Equip Kratt i, a més, ara funciona amb energia solar, igual que el fitoplàncton. L'únic que han de vigilar és que no se'ls acabi la bateria mentre exploren les profunditats d'un oceà ple de calamars gegants i d'abominables crancs de les neus! Aquesta vegada en Martin i en Chris ho tindran complicat per fugir del cranc ieti!
L'Aviva està elaborant una xarxa alimentària per estudiar com es traspassa l'energia a través de l'ecosistema africà i ha demanat a en Martin i a en Chris que siguin els conillets d'Índies d'un joc que ha batejat amb el nom de "Furor alimentari". Es tracta d'anar menjant fins a arribar als animals més grossos. Però començaran sent una fulla d'herba!
Balla i canta amb els Beta al Festivalot!
Un misteriós cantant de fama mundial vol col·laborar amb els Beta. Per fer-ho, hauran de passar una sèrie de proves estrafolàries.
El Casey Jones creu que es pot enfrontar als criminals dels baixos fons tot sol, però ben aviat s'adona que aquesta missió el supera.
El Casey Jones creu que es pot enfrontar als criminals dels baixos fons tot sol, però ben aviat s'adona que aquesta missió el supera.
En Son Gohan se sent molt culpable per la mort d'en Cor Petit i concentra tot el poder que li queda per fer front a en Freezer i els seus homes! Mentrestant, en Goku i en Vegeta encara s'entrenen a un món remot, i no s'han assabentat de res!
En Ruffy continua submergit al fons del mar i, mentre en Nojiko i en Genzo intenten treure'l a la superfície, té lloc una batalla terrible entre en Zoro i el pop Octy.
En Ruffy continua submergit al fons del mar. Mentrestant, l'Usopp haurà de guanyar una batalla utilitzant la seva millor arma.
És el dia del partit entre els veterans i els principiants i malgrat que al començament no es coordinen, el Shoyo i el Kageyana aconsegueixen trobar la manera de combinar les seves habilitats en un atac ràpid perfecte. Es tracta d'una jugada que el Kageyana intentava fer amb l'equip d'abans i per culpa de la qual els seus excompanys van deixar-lo de banda. El Shoyo, però, és capaç d'entendre el que vol d'una manera gairebé instintiva.
Com que han guanyat el partit d'entrenament contra els veterans, el Shoyo i el Kageyana passen a ser jugadors oficials del Karasuno. Gràcies al professor Takeda, nou assessor de voleibol del Karasuno, l'Aoba Josai, un dels millors equips de la prefectura de Miyagi i institut on estudien molts exalumnes de la Kitagawa Daiichi, accepta disputar un partit amistós contra el Karasuno amb la condició que el Kageyama jugui de col·locador durant tot el partit.
El Shoyo està molt nerviós perquè disputarà el seu primer partit oficial com a jugador del Karasuno. Els veterans de l'equip intenten tranquil·litzar-lo, però comet molts errors. Contra tot pronòstic, el Kageyama l'ajuda a calmar-se i aconsegueix coordinar-se de nou amb ell per fer atacs ràpids. L'equip rival està bocabadat: els sembla increïble que un jugador tan baixet i un altre de tan egocèntric puguin funcionar tan bé plegats.
La Flo té por de perdre el Pieter i vol arreglar les coses amb ell. El Pieter està trist perquè ha decebut el Soufian i busca consol en la Morena, però tenen idees completament diferents. El Basim descobreix que estan guanyant diners amb els vídeos del Hoodie, però no ho diu a ningú. La Flo vol trencar l'amistat amb el Pieter, però s'assabenta que ho està passant molt malament i que necessita el seu suport.
La Kenza té por que el Pieter no pugui amb el Soufian, i fa veure a la Flo que el més important és la seguretat del Pieter. Quan la Fayah és víctima dels Xandalls Rojos, el Pieter descobreix que el seu equip no el va avisar a propòsit per mantenir-lo segur. Després, troba la manera d'encarregar-se del Soufian amb l'ajuda de l'Ezra.
Els nostres mags comencen a trobar cables, potes de taula i moltes altres coses rosegades, i tot apunta cap a una única culpable, la Maggie. I la Nica se sent incòmoda, perquè és responsable del comportament del seu ratolí. Però, mentre intenta demostrar la innocència de la Maggie, la Nica aviat descobreix la presència d'un altre ratolí a l'escola. Decidida a fer sortir la veritat a la llum, farà tots els possibles per protegir la Maggie del Vincent i el Daniel.
Títol original: Presto ! Le Manoir magique - Ep. 19 Où est donc Chef ? Títol traduït: Presto! L'escola de màgia - Ep. 19 On s'ha ficat, el xef? Traducció: Judit Altadill El Dylan i el Vincent fan servir el xef per fer un truc espectacular. Però, per accident, el robot s'acaba espatllant. Com que no volen admetre el seu error, decideixen fer totes les tasques domèstiques en lloc seu, fins que trob...
La Violeta i la Nica troben un antic truc del Leo Lúgubre anomenat "les caixes de l'adeu" i, emocionada, la Violeta està impacient per recrear-lo. Però el Lorenzo l'adverteix que alguns objectes, i fins i tot animals, han desaparegut per sempre, quan es fa aquest truc... A causa d'això, els animals de Presto se senten amenaçats i intentaran trobar la manera de destruir les caixes. Però la Violeta i el Vincent, decidits a fer el truc, no els ho posaran fàcil.
Mentre la Nica i el Vincent es preparen per un concurs d'Internet de màgia extrema, la Violeta llegeix les cartes del tarot... i prediu que aviat hi haurà una catàstrofe! Espantada, comença a prendre mesures extremes per protegir els seus companys, fins al punt que no els deixa fer pràcticament res. Cansats de tantes precaucions, finalment troben la manera d'aturar la seva amiga: fingiran una catàstrofe falsa.
Els herois de la Ghostforce han de lluitar contra un petit fantasma que es fica als dispositius amb pantalla i hipnotitza tothom qui se'ls mira. La senyoreta Jones els avisa que s'afanyin a capturar-lo perquè si passés a mode augmentat seria molt perillós: a través de mòbils i altres pantalles podria arribar a hipnotitzar tots els habitants de Nova York.
De vegades a una persona li sembla que s'explica molt clarament però els altres no l'entenen. És el cas del Mike, que amb el seu llenguatge tècnic i precís desconcerta una mica els seus companys. Els membres de la Ghostforce hauran de millorar la comunicació entre ells per poder desfer-se d'un fantasma amb forma de bolet, difícil de capturar i que va deixant un rastre pudent per allà on passa.
Arriba el Dia de les Bromes i tothom en fa. L'Andy i la Liv enreden de valent el Mike. La senyoreta Jones i el Brillant els fan una broma als nois de la Ghostforce. I fins i tot el fantasma que apareix de cop és especialista a fer bromes. El Mike, en canvi, no hi té gens de traça. Però les bromes del fantasma poden arribar a ser perilloses, i la Ghostforce l'haurà de capturar per evitar que la gent prengui mal per culpa seva.
La Liv té tantes ganes de provar un blàster espectral que els ensenya la senyoreta Jones, que l'agafa sense permís per anar a lluitar contra un fantasma. Hi va tota sola i sense dir res mentre tots els altres estan distrets. Però quan dispara el blàster contra el fantasma, no aconsegueix ben bé l'efecte que s'esperava, sinó ben al contrari: el fantasma passa a mode augmentat i la Liv s'adona que la situació se li has escapat de les mans.
SINOPSI: En Robin s'entusiasma en rebre la notícia que William Langland, el seu antic mentor, que li va ensenyar tot el que sap, és a Nottingham. Però quan el va a veure s'adona que alguna cosa no rutlla perquè el príncep Joan està confiscant diners als vilatans i en William no reacciona. Per acabar-ho d'adobar, el príncep s'assabenta que en William és amic d'en Robin i el fa detenir sense cap justificació.
SINOPSI: El rei Ricard confia a en Robin la missió d'escortar l'or de Lord Gudfred al seu pas pel comtat de Nottingham. Però el sempre envejós i avariciós príncep Joan se n'assabenta i decideix aliar-se amb la colla de bandits d'en Jack i els proposa que robin l'or de Lord Gudfred, que després es repartiran, i alhora deixin pistes falses perquè acusin en Robin del robatori.
SINOPSI: Al campament dels vikings tot són paraules d'admiració per en Robin Hood, i la Liv, la filla del cap Harald, té enveja i decideix anar a Nottingham per enfrontar-se a en Robin en combat i demostrar que és la millor guerrera. Però els esdeveniments fan un gir insospitat quan apareix el príncep Joan decidit a recaptar impostos entre els pobres vilatans amb una nova arma secreta: els llops guardians.
SINOPSI: La Marian observa com el príncep Joan confisca totes les pastes i pastissos de la fornera, fins i tot uns brioixos florits que ella li adverteix que podrien fer mal a qui se'ls mengés. Com bé sospita la Marian, el príncep té la malèvola intenció de fer-li menjar brioix al rei Ricard i, per evitar que li faci mal, fa un encanteri que, com acostuma a passar, no tindrà els resultats esperats.
El Kakashi cau en el parany del Zabuza i el Naruto i els seus amics han de protegir el Tazuna dels atacs del ninja de la Vila Oculta de la Boira. Malgrat que el seu instructor els demana que fugin, el Naruto recorda el jurament que va fer i decideix unir forces amb el Sasuke per alliberar el seu mestre.
Un cop alliberat, el Kakashi reprèn la lluita contra el Zabuza per demostrar-li la força del seu sharingan, que li serveix per reproduir la tècnica dels seus enemics, en aquest cas, els atacs d'aigua. De totes maneres, al final sembla que és un jove de la Vila Oculta de la Boira el que derrota el Zabuza.
Els Protectors dels Dracs han de tornar els dracs que hi ha a Ciutat Rakke al Món Ocult per evitar més problemes. Quan es volen emportar un Agulló Veloç, a en Tom se li acut que podrien provar d'extreure-li una gran dosi de verí paralitzador per immobilitzar Jormungand i tornar-lo a empresonar. La idea és llançar-l'hi amb la catapulta que es va fer el Motoserra.
La doctora Sledkin està obsessionada amb la pedra dragonsita, i s'emporta la Banya perquè la dugui fins a la font d'aquesta joia tan preuada guiant-se pel seu olfacte. Buscant la Banya, els Protectors dels Dracs arriben fins a l'indret del Regne dels Déus on s'amaga el secret de la dragonsita, i de l'oxigen que manté vius tots els habitants del Món Ocult...
En Gilbert, perfumat amb feromones poderoses que emanen les flors que ha recollit, corre esperitat: una horda de femelles embriagades per l'olor el persegueix. Quan el segresta una goril·la, la resta de la colla no té alternativa: han de crear un antídot seguint les instruccions incompletes que els ha deixat en Gilbert.
Seguits de prop per un grup de visitants invasius liderats per en Victor, la colla de la selva s'enfronta a un imant gegant que ha creat l'Ernest el kiwi inventor sonat, que amenaça de destruir la selva! L'enginy, la determinació i el coratge de la colla els tornarà a salvar!
La Natacha s'emporta en Junior a passar uns dies de vacances tranquils a un poblet dirigit per unes àvies més aviat... manaires. De fet, només pensen en una cosa: imposar el seu estil de vida d'àvies models a tota la selva. Els dos tigres, però, estan decidits a no permetre'ls-ho.
Amenaçat per la princesa Capritxel·la, en Salvador es veu obligat a pintar-li un retrat. El pla de la Batricia per alliberar-lo fracassa i ara tots dos són presoners de la princesa. Els dos amics se serviran de cristalls d'obsidiana, miralls i una mica d'astúcia per poder-se escapar.
En Goliath ja no se sent jove. Per animar-lo, en Junior se l'emporta a passar una estona amb els amics. Allà, el duo haurà d'evitar que un tití megalòman, que es fa dir "el surfista d'argània", s'aprofiti dels nens pel seu propi benefici. Aquesta aventura confirma que en Goliath ja no està de moda, però també que continua sent un justicier de primera.
Els dinosaures han quedat que aniran a fer una visita a la seva amiga Cory Coritosaure i que jugaran plegats. Agafen el Dinotren i baixen a la parada del Canyó dels Coritosaures, i com que la Cory és experta a fer música amb la cresta, decideixen que faran un concert. La Shiny vol fer de directora, però de cop i volta es presenta el Perry, un hadrosaure amb una cresta diferent que els ensenya una altra manera de fer música.
Els nens van amb el Dinotren amb el seu amic, el Quincy Queztalcoatlus, i el seu pare, que explica que hi ha una enorme cascada fascinant molt lluny d'on es troben. El revisor els porta a Indústries Dinotren, on acaben de construir un zepelí que els portarà a sobrevolar plegats la preciosa cascada.
El gripau gegant Benny Beelzebufo baixa a la parada de la Terrassa dels Pteranòdons per equivocació i el Buddy, la Tiny, la Shiny i el Don aprofiten per ensenyar-li com és casa seva. El porten a l'Estany, al seu niu, al Dinotren de pedres per jugar i al Dinotren de veritat per menjar, perquè ell sempre té molta gana. Però, finalment, per tornar a casa l'haurà d'ajudar la Patricia Paleobatraci.
El Buddy i la Tiny tenen ganes de jugar però no es posen d'acord en el joc. La Tiny voldria volar i el Buddy no pot jugar a res que impliqui volar perquè no en sap. Mentre ho discuteixen, la mare els diu que va a visitar una amiga petinosaure, i el Buddy i la Tiny l'hi acompanyen amb el Dinotren. A la Vall dels Petinosaures coneixen el Petey, un petinosaure molt simpàtic que els porta a veure la seva vall i els proposa un joc molt especial.
La Trudy Triceratop ha tingut un altre fill i el Tank es converteix de cop en el germà gran de la família, cosa que no acaba d'encaixar gaire bé. Però quan reben la visita del Buddy, la Tiny i la seva mare i veu que el petit acapara tota l'atenció, encara es posa més gelós.
De sobte es posa a nevar, i la Trufa té moltíssimes ganes de fer un gran ninot de neu, però resulta que ja és hora d'anar a dormir. El Timbal, el Pinxo i la Guineta li prometen que en faran un l'endemà. El problema és que, quan es desperten, s'adonen que la neu s'ha fos! Per complir la seva promesa, els tres germans surten a buscar neu amb el carretó. Ara bé, amb el bon dia que fa, la poca neu que troben tampoc no trigarà a fondre's...
La Trufa troba una pedra molt brillant a la vora del riu. Quan l'ensenya a en Pinxo, ell es queda fascinat i la vol costi el que costi. Al final aconsegueix enredar la seva germana petita i l'hi canvia per una "castanya màgica", que, segons ell, li concedirà tots els desitjos. Però la Trufa de seguida s'adona que la castanya no en té res, de màgica.
Avui venen els avis Guineu al cau de la família Teixó-Guineu. En Pinxo i en Timbal els han preparat un berenar a fora, però l'avi i l'àvia es fan morros perquè s'han discutit i no tenen cap intenció de passar el dia junts. Però a mesura que passen les hores es van ensopint, perquè en el fons es troben a faltar.
Els Numberblocks participen en un competició esportiva només apta per a números: el "salt de deu", una prova per parelles en què han de sumar més de deu per superar el llistó.
Al País dels Números és el Dia del Pícnic, i els Numberblocks es reparteixen per clubs: el dels Quadrats, el dels Senars... Però el Vint-i-nou té un problema i no sap a quin club pertany.
Els Numberblocks fan un amic nou que li agrada tirar els daus. Quan hi ha el Sis, tot és un joc. Avui ho aprendrem tot del Sis!
Els Numberblocks i els seus amics Blobs canten tots junts una cançó de comptar fins a vint, d'un en un, de dos en dos, de quatre en quatre, de cinc en cinc... Però el Tres, quan ho prova, s'adona que de tres en tres no es pot comptar fins a vint..
El Dos descobreix unes sabates màgiques per ballar i ensenya a l'U que tot és millor entre dos, cantant i comptant coses que van per parelles. Amb el Numberblock Dos ho aprendrem tot sobre el número 2.
L'U, el Dos, el Tres i el Quatre van cap a explorar un castell. Amb una mica d'ajuda dels amics, van superant els obstacles. Aprendrem a construir números fins al 10 tot sumant amb els Numberblocks.