Avui l'Hilari es queda a dormir a casa la Misha. Una forta tempesta irromp al cel just abans d'anar a dormir. Són a l'habitació, espantats per la tempesta, quan s'adonen que s'han deixat un dels walkie-talkies a la cuina. El walkie-talkie s'encén i fa llum. Això vol dir que hi ha algú a la cuina? És una bruixa? L'Hilari i la Misha baixaran junts a la cuina per investigar què està passant... Serà una aventura poder arribar a la cuina per adonar-se que les que fan funcionar el walkie-talkie són les formigues.
Tota la classe va d'excursió al bosc per descobrir la tardor. Tenen una missió: trobar el picot negre. Un ocell que té un so molt particular, quan canta sembla que rigui. La Misha i el Llorenç, embogits per la competició de trobar el picot negre, es perden. No saben com tornar. Mentre la Gina i la Verònica pateixen pels seus amics... en Llorenç i la Misha trobaran el camí de tornada gràcies a una ajuda molt especial: el picot negre els indicarà el camí.
A casa de la Misha ha arribat un paquet molt gros i molt especial per a l'avi de la Misha. Tots els amics estan ben encuriosits per saber què hi ha dins el paquet i comencen a investigar. Arriben a la conclusió que el que hi ha al paquet és un avi de recanvi... una suposició que no serà del tot certa. És una màquina per fer exercici que ha demanat l'avi per estar en forma.
La Misha acaba de fer-se el nou carnet per a la piscina. Avui hi ha una cursa de natació i va a buscar a l'Hilari perquè l'acompanyi. Però l'Hilari està capficat en una nova màquina que canvia el color de les coses i no vol anar a la cursa. La Misha vol saber si també funciona amb les persones: pitja el botó i plof!: es torna verda. La Misha marxa corrents cap a la cursa de piscina, però... hi ha ...
El Uau té els tres estómacs buits, té una gana enorme i cruspeix sense aturador. Tant, tant, tant, que fins i tot ha engolit la Serpentina. I ara, com la trauran de la panxa del Uau? Mentrestant, el niu està diferent, hi ha més espai¿ o menys pollets.
El Kau ha fet un regal molt especial al Uau, tan únic com ell! Mai ningú li havia fet un regal tan especial, el cuidarà com si fos un¿CATACROC! Què farà ara que l'ha trencat!? Al niu, els pollets estan d'acord que hi ha coses que només es poden dir entre germans.
La Pirata i el Capitano han trobat el medalló de Xutxut el Somiatruites, que és la pista per trobar el seu tresor. Segons l'Omàntol Blau, com que el Xutxut sempre tenia el cap als núvols, és possible que el tresor no existeixi, però els nostres amics troben unes coordenades al retrat del pirata i es llancen a l'aventura. El problema és que la Murana, que ho ha sentit tot, se'ls ha avançat.
La Pirata i el Capitano busquen al fons del mar el tresor de Sardina, la Pirata Alquimista. De sobte, senten una remor estranya i el fons tremola. Les sirenes creuen que la muntanya està a punt d'esfondrar-se, i per això estan collint tot el coral per replantar-lo en un altre lloc. Però, en una cova de la superfície, els nostres amics descobreixen que tot plegat és una malifeta del Barbudo.
El Capitano té una càmera de fotos nova. Mentre sobrevolen una espectacular muntanya de núvols, l'Ananàs Wilson li proposa que s'hi acosti per fer la seva primera foto. Però quan contacten amb la Pirata per donar-li les coordenades del lloc, se'ls espatlla la ràdio i, poc després, el motor de l'hidroavió. La Pirata i la seva tripulació, preocupats pels seus amics, posen rumb cap allà per descobrir què els ha passat.
La mare vol anar, amb el Buddy i la Tiny, al Tec dels Braquiosaures agafant el Dinotren. Però encara són al niu i veu que la Tiny balla perquè té ganes d'anar al lavabo, però s'aguanta i vol marxar sense anar-hi. La convenç perquè hi vagi i tots tres visiten els braquiosaures. El Ned i l'Ella Braquiosaure juguen amb el Buddy i la Tiny, i els ensenyen que fan unes caques enormes.
Avui la família Pteranòdon va a passar el dia a l'Estany. Al tren el Don coneix una libèl·lula a qui posa el nom de Howard i de seguida es fan amics. Poc després, el Howard se'n va per la finestra i el Don s'entossudeix a buscar-lo. A l'Estany descobriran moltes coses interessants sobre aquests insectes.
Els dinosaures han quedat que aniran a fer una visita a la seva amiga Cory Coritosaure i que jugaran plegats. Agafen el Dinotren i baixen a la parada del Canyó dels Coritosaures, i com que la Cory és experta a fer música amb la cresta, decideixen que faran un concert. La Shiny vol fer de directora, però de cop i volta es presenta el Perry, un hadrosaure amb una cresta diferent que els ensenya una altra manera de fer música.
La colla de la Fàbrica de Somnis està provant noves acrobàcies sobre rodes. Al Carlos li agradaria participar-hi, però no té bicicleta. Llavors, als bessons se'ls acut aprofitar la bici vella del Drew i fer-ne una de nova amb material reciclat. Malgrat els seus esforços, però, el Carlos no sembla gaire convençut, i cada vegada que li ensenyen un model nou, hi troba alguna pega.
És Halloween i a la Fàbrica de Somnis construeixen un xuclafantasmes i un llançamocs per a la parada de la festa de l'escola. Un cop a la festa, quan el senyor Pittman els explica que a l'escola hi ha un fantasma que es diu Callahan, els fabricants de somnis decideixen anar a caçar-lo, i aviat comencen a sentir uns sorolls sospitosos que els fan posar els pèls de punta.
L'alcaldessa de Port Pistó vol moure una locomotora antiga que fa anys que està aparcada en un lloc on ara fa nosa, i demana ajuda a la Fàbrica de Somnis, però la màquina arrenca a córrer pel seu compte. Sembla que això demostra el rumor que la locomotora està encantada. Els nostres amics s'hauran d'afanyar a aturar la màquina, que porta l'alcaldessa, el Biff i la Tiff, i corre el perill d'estavellar-se.
La carbassa i el carbassó són cosins!
L'Òscar li explica a la Pinya el conte de "Pinotxo". I la gosseta es quedarà amb un pam de nas amb tot el que li passa al ninot de fusta d'en Gepetto! Fixa't bé en les il·lustracions perquè en una d'elles hi trobaràs la Pinya.
És estiu! En l'excursió d'avui ens refrescarem en un parc aquàtic. Tobogans, piscines, flotadors... i rialles amb en John C!
En Titó i els Fa la la s'han convertit en ninots de llana! Hauran d'esquivar perills enganxosos, salvar en John C, que ha acabat fet un manyoc, i descobrir la manera per tornar a casa.
El capità Turbot i la Patrulla Peluda han preparat una festa per a en Wally. Quan no s'hi presenta i el van a buscar, descobreixen que té una amiga nova, la Walinda!
Les fustes del graner de la Yumi les rosega un castor que ha perdut la seva cabana per culpa d'una tempesta! La Patrulla l'ajudarà a reconstruir casa seva.
La Patrulla ha de salvar una àguila que s'ha quedat entortolligada amb un cordill i no pot sortir del niu!
L'Enigma ha localitzat el kazoom: és a la base de Mr. King i l'única manera de recuperar-lo i de tornar a la Terra és infiltrant-s'hi. Els kazoom kids troben un tub de ventilació i s'hi fiquen. Des d'allà, segueixen el Professor K perquè els porti al seu destí. Tanmateix, el Professor K sent sorolls estranys als conductes i activa el mode fumigació. Això obliga els kazoom kids a fugir per no acaba...
L'Enigma va a buscar els kazoom kids i el cristall de kazoom, però descobreix que el Kid Fury ha quedat atrapat a dins de la base. Els malvats envolten el nen, però no l'ataquen perquè té els ulls grocs. Llavors el Professor K apareix amb un mesurador de kazoom i, sorprès per la quantitat d'energia que hi ha al cos del Kid Fury, corre a ensenyar-li-ho a Mr. King. Mr. King decideix posar a prova la...
L'Enigma i els kazoom kids asseguren el cristall de kazoom a la cambra secreta de la base dels herois, sota la vigilància del Lockster, un superthing cadenat. La base està protegida i és infranquejable: qualsevol intrusió d'un malvat n'activa les alarmes. Ara que el kazoom no corre perill, els kazoom kids ho aprofiten per entrenar-se i descobreixen que cada superthing té el seu propi rival: Lockst...
La Lola ens explica expressions que venen de la mitologia i descobrim quines proves va superar Hèrcules.
El Jan ha trobat un fòssil al carrer i el Grau ens ensenya quins són alguns dels animals més antics.
L'Edward és un ratpenat que demana ajuda a la colla de la selva perquè tots els seus amics es burlen de la seva por a les alçàries. En Gilbert, que sembla que ha viscut una situació semblant, l'apadrina i decideix ensenyar-lo a superar la por... fent que salti de l'arbre més alt de tota la selva.
Una colla de pirates enfadats irromp al cau de la colla de la jungla. En Barba-bruta i la seva tripulació persegueixen la Suzy, un os rentador pirata a qui volen robar el mapa del tresor del seu pare, el vell Jim. La colla comença una aventura amb la Suzy per trobar el tresor.
L'Al, en Bob i en Fred s'han embarcat al vaixell d'en Barba-bruta i li han fet creure que eren cuiners. Mentrestant, la colla i la Suzy els segueixen en globus. Han de trobar l'illa del Drac Groc abans que en Barba-bruta. Durant el camí, la colla s'enfronta al drac temible i descobreix les tradicions dels jerbus.
Els As i la Suzy estan atrapats al pastís dels jerbus La Batricia és la presonera d'en Barba-Bruta perquè du el mapa del tresor estampat a la cara. En Maurice, en Gilbert, en Junior i en Miguel s'escapen dels jerbus i alliberen en Fred, l'Al, en Bob i la Batricia. El Drac Groc apareix i reconeix la Suzy. Gràcies als versos de la cançó de la Suzy, la colla troba el penyal de les Dents de la Balena i la cova de la Serp de Pedra. El tresor no és gaire lluny, però els pirates tampoc.
Per alleujar l'al·lèrgia del prefecte Astutus, el general Labiè fa desterrar tots els animals de Lutècia. Al fons del bosc, l'Ideafix, juntament amb la gata Monalisa, cau presoner de la lloba Polvorina. Els Irreductibles, com sempre, faran el seu fet.
A força de derrotes per part dels gals i de càstigs per part de la gata Monalisa, l'Arcabús es deprimeix i abandona la legió. En Devòrix, sense un enemic de la seva categoria, s'avorreix i fa un pacte amb els soldats de l'Arcabús per aixecar-li la moral.
Com de costum, la nova poció del druida Voldenix no té l'efecte desitjat i fa que la gata Monalisa i l'Irreductible Devòrix perdin la memòria i es facin bons amics, davant la sorpresa de la banda de les catacumbes, de la legió canina i dels mateixos Irreductibles.
Els romans capturen l'Ideafix i el tenen engabiat al palau de La Lloba. Mentre la Monalisa, la pèrfida gata del general Labiè, l'interroga perquè reveli on es troba el cau dels Irreductibles, la ratolineta Melina el ve a socórrer armada amb una de les galdoses pocions del Voldenix, que converteix tant l'Ideafix com la Monalisa en ratolins. Per fortuna, els efectes de les pocions del Voldenix no són mai eterns.
La legió canina ha trobat el cau dels Irreductibles! Enmig de les batusses entre gals i romans, els uns i els altres pateixen els efectes d'una poció del Voldenix que els teletransporta constantment d'aquí cap allà, sense saber mai on aniran a parar. Com s'ho faran l'Ideafix, el Devòrix i la Turbina per escapolir-se de l'Arcabús i els seus esbirros, i salvar el cau?
Un caniche que participa en concursos de bellesa és atacat una nit a casa seva per una bèstia amb tentacles.
Un felí de llargues urpes i pell amb taques irromp amagat darrere d'una màscara a l'habitació de la reina en plena de nit i s'endú la monarca com per art de màgia.
Una acampada d'allò més innocent es converteix en una aferrissada competició per aprovar la classe d'educació física. Els nostres protagonistes s'hauran d'enfrontar els uns als altres, però aviat s'adonaran que el que han de fer és unir forces per superar l'obstacle més gran de tots: la senyoreta Jennifer!
L'intel·ligentíssim Boris se'n va a fer pràctiques a l'empresa d'un buscador d'internet d'alta tecnologia. Allà volen que en Boris formi part de l'empresa en el sentit més literal possible. I quan en Boris comença a comportar-se d'una manera molt estranya, l'Elvis i l'Emma es fan passar per genis per rescatar el seu amic abans no sigui massa tard.
L'Elvis veu uns veïns traslladant-se a la casa del costat en plena nit¿ Porten unes caixes sospitoses amb forma de taüt. De seguida es convenç que són vampirs. Troba moltes proves que ho corroboren, però ningú el creu! A sobre, en Boris es fa amic de la (suposada) nena vampir. Pot ser que la vida d'en Boris corri perill?
Quan el professor Pinkerton es proposa convertir la bassa d'Icària en un camp de golf, l'Elvis i els seus amics munten una parada de llimonada amb la idea de guanyar diners per poder salvar les granotes. Començaran llavors una carrera de competència en què hauran d'enfrontar-se a en Lagunilla per aconseguir clients assedegats.
La Marina al "Ràndom" està immersa en el seu món buscant els millors vídeos i efectes wow per poder comprovar-los al set-up. Preparats per flipar? Feu clic!
Els nens de la Lliga de Detectius Júnior entren d'amagat en un edifici destinat a convertir-se en una fàbrica de pastissos i s'espanten quan veuen que algú surt d'entre la runa. Quan segueixen les taques de sang per trobar la persona, troben una noia que es veu involucrada en un assassinat, una història d'amor i un canvi de rumb inesperat en l'empresa. Els nens hauran de descobrir què ha passat i quin futur tindrà l'empresa.
Amb la primavera, un nou curs de formació de policies comença a l'Acadèmia de la Policia Metropolitana. En aquest curs coneixerem cinc alumnes ben especials: en Furuya, el millor alumne de la promoció; en Matsuda, el busca-raons geni de la mecànica; en Date, el líder protector; l'amable Morofushi, que ajuda a tothom, i en Hagiwara, l'alumne perspicaç que sempre va rere les noies. Serem testimonis ...
En Kogoro troba pel carrer un home amb amnèsia que li demana que l'ajudi a descobrir què és el que ha estat fent durant l'últim any de la seva vida. Ha caigut per les escales i, en despertar-se i tornar a la feina, li han dit que feia un any que no en sabien res, d'ell. L'home també li explica que creu que algú l'ha intentat assassinar. Amb les poques pistes que tenen, en Conan i en Kogoro intentaran refer les peces del passat oblidat d'en Ritsuo Esaka. Què hi trobaran?
Des d'un pollet que canta òpera fins a un goril·la humorista i un ocell mag que es diu Gavin. El gos Gary i la seva companya la Rata s'esforcen en va per trobar vídeos d'animals amb talent.
En aquest episodi, el Gary ens ensenya les bestieses que fan els animals quan es pensen que els filmen per un programa de televisió. Des de una cursa d'obstacles amb uns lleons que cauen d'uns troncs fins a un programa de supervivència de famosos a la selva presentat per dos mussols.
El Gary ens ensenya que els animals també treballen, tot i que no se'n surten gaire bé. Veurem un panda bomber desastrós, un pingüí monitor d'esquí molt dolent i David Battenberg s'adona que filmar animals és una feina horrorosa!
El Gary descobreix que els animals sapastres també van a l'escola. Un goril·la trapella llança un avió de paper a la mestra, un panda es menja tota la fusta de la classe de manualitats i dos cangurs es barallen a l'hora del pati.
El Gary investiga com s'espavilen els animals sapastres per sobreviure, i ens ensenya des d'un ramat de cabres que s'amaguen entre les branques d'un arbre fins a una tortuga que s'enfila a l'esquena d'un hipopòtam perquè la porti.
Prepareu-vos per veure unes quantes pífies animals de les més divertides que s'han vist mai. El gos Gary s'ha colat en una cambra cuirassada secreta per ensenyar-vos una sèrie de vídeos molt divertits que els avorrits dels adults no volen que veieu! Amb l'ajuda de la seva col·lega la Rata, que porta la càmera, el Gary us vol ensenyar com són de debò els animals. La natura no és tan seriosa i avorrida com us han fet creure. De fet, és plena d'animals sapastres.
El mercat serà el tema d'aquest episodi, i l'Aleix Manzano, el convidat del jurat.
El Dami està fart de veure les mateixes tote bags i què millor que fer-ne una diferent amb alguna peça vella.
Avui és l'aniversari del Timmy i el ramat li ha organitzat una festa espectacular. D'entrada, ell està encantat de la vida amb tantes atencions, però quan la resta comença a fer la seva i el Timmy es queda sense ningú per jugar, el petit de la colla decideix entretenir-se tot sol, i ja sap que això vol dir que les conseqüències són imprevisibles!
Avui hi ha visita de l'inspector. La granja està neta com una patena i el comportament de tots els animals és immaculat. Fins que l'inspector entra a l'interior de la granja i al camp de pastura hi esclata una batalla entre les ovelles i els porcs que sembla que no hagi de tenir fi. Ara la feina és per a en Bitzer, que haurà d'entretenir l'inspector i mirar de posar pau!
El granger li ha regalat una gorra nova a en Bitzer que no li ha agradat gens ni mica. I la veritat és que és horrorosa... El pobre gos està molt enfadat, perquè li encantava la que tenia. El ramat farà les mil i una per animar-lo. En Shaun mirarà de descobrir què n'ha fet el granger, de la vella... Avui toca fer de detectiu!
A la granja hi han aparegut tot de grafitis i el granger ha encomanat a en Bitzer que s'encarregui de netejar-ho tot i de trobar-ne els responsables. Quan descobreix qui hi està al darrere, decideix donar-li una lliçó perquè no ho torni a fer mai més, però aviat s'emporta una sorpresa que no s'esperava. Avui més d'un en sortirà ben esquitxat!
El Shaun i companyia han sentit el xiulet del camió dels gelats i de seguida se n'han empescat una perquè es quedi encallat al camp on pasturen. Mentre el conductor se'n va a buscar ajuda, les ovelles s'ho passaran d'allò més bé i es podran atipar com lladres de gelat! Ara només els falta esborrar les proves perquè no es descobreixi qui han sigut els lladres!
Avui en Shaun, en Bitzer i companyia s'han despertat i s'han trobat tota la granja recoberta de neu. De seguida ha començat la guerra de boles de neu, les corredisses, les rialles, la diversió... Avui és un dia fantàstic per a tothom, menys per al granger, que s'ha quedat tancat dins de la granja i està fent les mil i una per intentar sortir-ne!
Al penal dels Dalton hi arriba la reina d'Anglaterra, acompanyada del seu mariscal. La reina troba molt graciós en Joe, cosa que a en Joe no li fa gens de gràcia. Però sí que aplaudeix el desig reial de ser testimoni d'una evasió de veritat. En Peabody s'hi avé, no li queda altre remei. I els Dalton fugen amb la carrossa reial. Però quan tot anava rodat, en Rantamplan els aixafa la guitarra.
El director munta una fira al penal, perquè els presos puguin sortir una mica de la rutina de picar pedra. Els Dalton són els encarregats de fer les crispetes. Quan en Joe veu que els grans de blat de moro quan s'escalfen prou es converteixen en projectils, fa unes escopetes casolanes que disparen crispetes i que els serveixen per reduir el director i els guardes. Però en Rantamplan provoca involuntàriament una pluja de tones de crispetes, sobre el penal, que esguerra l'evasió dels quatre germans.
Un llibre d'hipnosi d'en Mig cau en mans d'en Joe, que el vol fer servir per hipnotitzar els guardes, fer-los creure que són diferents animals i fugir del penal. Però en Joe sempre l'erra quan hipnotitza algú, la persona es pensa que és un animal diferent del que ell diu i hi ha uns embolics terribles. Al final, en Ming, que també sap hipnosi, s'enfronta a en Joe, en un combat a mort entre hipnotitzadors.
Arriba al penal la Nelly Rocket, la millor caçadora de l'oest. Necessita quatre portadors per atrapar un monstre que han vist per la rodalia. Els Dalton s'hi apunten de seguida, amb la idea de no tornar més al penal. En un primer moment aconsegueixen desempallegar-se de la Nelly, però no se'n surten gens bé, tot sols, pels boscos. I la Nelly descobreix que el monstre no és cap monstre.
El penal ha de passar una inspecció i hi arriba l'inspector de presons, que resulta ser ni més ni menys que la mare Dalton. En Joe ha alliçonat els seus germans perquè sabotegin els intents del director que el penal estigui ben net i polit. Vol que l'inspector el faci tancar. L'Averell, al veure que la inspectora és la seva mare, arregla els desastres dels seus germans. I en Joe se sent traït quan descobreix que la seva mare és inspectora de presons. Però la mare és una impostora i ha vingut a treure'ls del penal.
El cuiner del penal està desbordat amb el banquet d'aniversari del poble veí. I no sap ni si podrà fer el pastís. En Joe de seguida s'ofereix voluntari per fer-lo, amb la idea que sigui buit per dins i els serveixi per fugir, quan se l'emportin al poble. Però hi ha un altre grup de presos que han tingut la mateixa idea. I hi acaba havent un dol entre els dos equips de pastissers.
La Theodosia i els seus amics aconsegueixen escapar-se del soterrani de casa en Vincent. La Theo se n'emporta un llibre de màgia amb l'esperança de trobar-hi un encanteri que permeti anul·lar la maledicció del seu pare, que cada vegada es troba més malament i en un estat que comença a ser preocupant. De tota manera, abans de provar de fer màgia amb el seu pare, la Theo s'estima més provar d'anul·lar algun altre encanteri. Però la prova no acaba de sortir com voldria i la Safiya no en surt gaire ben parada.
La Theo té una visió en què una reina de l'antic Egipte li diu que ha de protegir el seu món dels perills de la màgia. Com que és capaç de veure si un objecte està sota la influència de la màgia, la noia es proposa identificar totes les peces del museu que podrien ser perilloses pels encanteris que les acompanyen i protegir-les amb amulets o posar-les fora de l'abast dels visitants per evitar incidents. Però no compta amb una peça nova molt grossa que està carregada d'una màgia molt perillosa.
La Yana mossega la poma emmetzinada d'una bruixa i cau profundament adormida. La Felicity i el Miguel descobreixen que l'única manera de despertar-la és aconseguint que un príncep ieti guapo li regali la seva gofrera d'or.
La Felicity ha organitzat una festa, però els convidats s'estan avorrint. I tot just quan tothom es comença a animar, arriba el cranc de la son, l'encarregat de fer que tots els habitants de Mitelàndia se'n vagin a dormir.
El món digital ensenya i inspira: trucs, receptes i idees útils. Descobreix els tutorials d'avui.
El Michelangelo ja està cansat que els seus germans l'esbronquin contínuament i decideix tornar a Nova York tot sol. Pel camí coneix una granota molt especial i es fan amics. Al poble de les granotes, però, els governants interpreten la situació del Mikey d'una manera molt diferent i decideixen prendre mesures contra les persones que el tenien empresonat. Quan el Mikey s'adona de la confusió, ja és massa tard.
Uns éssers que ataquen en somnis atrapen les tortugues a dins dels seus somnis mentre l'April i el Casey miren de trobar la manera de despertar-los.
En Ruffy i l'Usopp s'enfronten al capità Kuro, mentre la Kaya i la banda de l'Usopp són perseguits per l'Hipnotitzador.
En Ruffy està llest per lluitar amb el malvat capità Kuro, i els nens, amb la senyoreta Kaya, decideixen enfrontar-se amb l'Hipnotitzador.
Arriba el final de la batalla entre en Ruffy i el capità Kuro. L'Usopp veu l'oportunitat de fer realitat el seus somnis i decideix afegir-se a la banda d'en Ruffy.
En Ruffy i els seus amics arriben a una illa misteriosa, i hi troben un home que està atrapat en un cofre des de fa 20 anys.
En Joe s'ha adonat que la cigonya que ha instal·lat el niu al penal és prou grossa per transportar-los a tots quatre per damunt dels murs de la presó. A més, ho tindran molt fàcil, perquè s'ha fet molt amiga de l'Averell i obeeix totes les ordres que li dóna. El que no sap en Joe és que aquesta cigonya és un dels animals sagrats de la tribu dels Braços Plegats!
En Joe ha conegut el fill de Lord Greastoke, un aristòcrata que es va criar a la selva. A causa del seu passat salvatge, aquest Tarzan és més fort que un lleó, més ràpid que un cavall i més àgil que un mico! I en Joe, és clar, és més murri que una guilla i l'ha convençut perquè els ajudi a fugir. Aquesta vegada serà bufar i fer ampolles!
Per fi el truc d'amagar-se dins del camió de les escombraries ha estat un èxit. Els Dalton han fugit de la presó i han arribat a l'abocador, però no han pogut convèncer el guarda que no són deixalles! Per això ara són dins d'un cubell gegant a punt de ser reciclats! Fugir de la presó és complicat, però fugir de l'abocador encara ho pot ser molt més!
En Joe ha convençut en Peabody que es mereix tenir un camp de golf per ell sol, a l'exterior de la presó, és clar. També s'ha ofert per construir-lo ell mateix, el camp de 18 forats. Ben mirat, els germans Dalton hi tenen molta experiència, en això de fer forats. A més, també faran de recollidors de pilotes. Avui ho tenen tot de cara per fugir!
En Joe ha convençut el Bruixot Bruscot, un indi amb molts poders que acaba d'ingressar a la presó, perquè els ajudi a fugir. Abans, però, els Germans Esglaonats hauran d'adoptar l'autèntica cultura índia. Això vol dir que hauran d'aprendre a caçar bisons, entendre el llenguatge ancestral, vèncer la por i desafiar el cel... Que no els passi res!
Títol original: Presto ! Le Manoir magique - Ep. 10 Madame Grifnoire Títol traduït: Presto! L'escola de màgia - Ep. 10 Madame Delmal Traducció: Judit Altadill Quan la Violeta descobreix la famosa i esgarrifosa maga Madame Delmal, s'hi sent tan identificada que adopta el seu estil i ella mateixa es converteix en Madame Delmal. Però la Nica està preocupada per si la seva millor amiga ha perdut la s...
Títol original: Presto ! Le Manoir magique - Ep. 11 L'effet Waouh ! Títol traduït: Presto! L'escola de màgia - Ep. 11 El factor sorpresa Traducció: Judit Altadill La ment racional de la Lisa li juga una mala passada. Per culpa d'intentar entendre tots els trucs, la màgia ha perdut, per a ella, el factor sorpresa. Els seus amics proven de trobar la manera de sorprendre-la per ajudar-la a recuperar...
Títol original: Presto! Le Manoir magique - Ep. 12 Kiki se fait la malle Títol traduït: Presto! L'escola de màgia - Ep. 12 El Kiki se'n va Traducció: Judit Altadill Quan la Lisa demana al xef que sigui el seu nou ajudant, el Kiki se sent deixat de banda i decideix anar-se'n de Presto. Però la Lisa de seguida descobreix que el xef no serveix, com a ajudant, i llavors s'adona que el Kiki ha desapar...
La Liv s'ho fa venir bé perquè el Mike acompanyi la Charlie a fer un reportatge sobre la Ghostforce per al seu bloc i, mentrestant, apareix un fantasma que es fusiona amb l'hamburguesa que l'Andy s'estava a punt de menjar. La senyoreta Jones no havia vist mai cap exemplar com aquest, i Liv i l'Andy s'hauran d'enfrontar com puguin al fantasma que comença a escampar el caos per la ciutat mentre el Mike es debat entre no fallar a la Charlie i complir el seu compromís amb la Ghostforce.
La Charlie convida el Mike a anar al museu però ell, tot i que li agradaria molt, no s'hi atreveix perquè té por de dir o de fer alguna cosa que el faci quedar malament. La Liv l'anima a no donar tantes voltes a les coses i ser més espontani, però el Mike n'és incapaç. Fins i tot quan s'enfronten amb un fantasma i han de decidir de pressa, al Mike li costa molt fer res abans d'haver-ho pensat molt bé. De vegades, massa i tot.
La senyoreta Jones explica als nois de la Ghostforce que ha d'actualitzar el Brillant per incorporar-li unes prestacions noves que té. A la Myst això no li fa gens de gràcia, perquè li sembla que amb aquestes prestacions, el Brillant podrà sortir a lluitar tot sol i la senyoreta Jones ja no necessitarà més la Ghostforce. Per això, quan apareix un fantasma insisteix a anar-hi ells tres sols sense e...
El professor Pascal proposa als alumnes una classe pràctica d'horticultura. L'Andy no està gaire al cas del que s'ha de fer i, quan el Drake el desafia a veure qui acaba tenint una planta més grossa, fa servir un adob químic per no perdre. Però l'adob químic té efectes molt dolents: a part de contaminar el parc, desperta un fantasma que s'amagava a dins d'un espantall i que comença a sembrar el pànic per tota la ciutat de Nova York.
Durant un exercici de camuflatge, el Hiro intenta el seu encanteri d'invisibilitat, però un seguit de boles de foc desamarren la nau ninja i l'envien riu avall cap a la cascada. El Shun i la Kunoichi fan tot el que poden per aturar-la, però és gairebé impossible evitar la catàstrofe. El Hiro, la Suzume i el Futo són els únics que els poden ajudar, però la nau avança de manera irremissible cap a la cascada.
L'Ashida està construint un túnel per connectar la sala de forja dels samurais amb la seva fortalesa, i està destrossant tot el bosc. El Mestre Ninja envia el Hiro, la Suzume i el Futo a aturar la Shoko, però aquesta vegada el Shun s'afegeix a la missió. El Hiro no hi està gaire d'acord, perquè diu que només és una rata de laboratori, però aviat descobrirà que un cavall, per galopar, necessita les quatre peülles.
Quan el Mestre Ninja descobreix que el senyor Ashida està robant l'arròs de la gent del poblat, decideix enviar el Hiro, la Suzume i el Futo a parar els peus a la Shoko. Un descuit dels Mini Ninges podria fer que la malvada Shoko descobrís on tenen el refugi secret, però, gràcies a una idea genial del Futo, els nostres amics tindran una segona oportunitat per esmenar el seu error.
S'acosta final de curs i es prepara una revolta. Al Monarca no li queda temps ni té gaires alternatives: decideix implementar un pla que és perillós per la seva identitat secreta i extremament perillós per Ladybug i el Gat Noir, també. Sense saber-ho, el malvat es beneficiarà de l'ajuda de la Lila, que controla d'amagat la Chloé, més dolenta que mai. Pel que fa a la Marinette, no sap que l'Adrien no s'atreveix a explicar-li un terrible secret que podria fer perillar la seva relació.
La Marinette i els seus amics estan molt preocupats per la creixent contaminació amb plàstics del Sena i de tots els rius i els mars del planeta. Es fabriquen masses objectes de plàstic que només es fan servir una vegada i després es llencen. Parlen amb diferents persones influents que podrien fer-hi alguna cosa però, com que ningú els fa cas, decideixen actuar pel seu compte per intentar conscienciar tothom de la necessitat de canviar d'hàbits urgentment.
A París se celebra el Dia dels Herois, i tothom intenta fer alguna cosa bona pels altres. La Marinette, com sempre, s'atabala i acaba prometent pastissos i pastes per tothom, però després veu que n'ha fet un gra massa. Mentrestant, l'Esfinx intenta reunir tots els personatges malvats que ha anat akumatitzant fins ara per apoderar-se d'una vegada per totes dels prodigis màgics.
Com a continuació del capítol anterior, Ladybug i el Gat Noir s'enfronten amb la pitjor amenaça que ha tingut fins ara la ciutat de París. L'Esfinx ha trobat la manera d'akumatitzar tots els superherois i convertir-los en ajudants seus. Al final, s'hi hauran d'enfrontar tots dos sols, i estaran a punt de perdre la batalla per sempre més.
Com cada any, a la cort de Camelot se celebra una festa en què a algú li toca ocupar el tron per un dia. El cuiner prepara una coca, hi amaga una fava i la persona que la troba es converteix en rei, o reina, per un dia. Però la Igerna fa trampa, per mitjà d'una poció màgica, per ser ella qui es converteixi en reina per sempre més.
La Igerna Tintagel vol suplantar el rei Uter amb una poció que li dona l'aspecte físic del monarca. Un cop la Igerna tingui el cos del rei, el ridiculitzarà davant dels seus súbdits, els vilatans es rebel·laran i el destronaran, i la corona passarà als Tintagel. Però el pla no acaba de funcionar bé: la Igerna i la Morgausa es transformen en la Ginebra, i en Mordred aprofita l'ocasió per transformar-se en l'Uter.
Una enorme fumarada s'acosta a Camelot: és la Henwen, el porc senglar del Món Màgic, que ho crema tot al seu pas. En Merlí descobreix que algú ha amagat el cristall de Gwallgof en algun lloc del castell. Es tracta d'un cristall màgic que emet un so horrible que només poden sentir els senglars. Les seves vibracions han fet embogir la Henwen i els seus porcells, que no pararan fins a destruir-lo.
Quan l'Uter acusa la Morgana de ser espia dels saxons i voler-lo enverinar, ella fuig a Tintagel i reprèn la pràctica de la màgia negra. L'Artús està convençut de la seva innocència, però en Galvany no ho té tan clar. Tots dos se'n van a buscar-la, mentre en Tristany, la Ginebra i en Sagremor es queden a Camelot per protegir l'Excalibur de la diabòlica conxorxa que ha tramat la Igerna.
Lord Godofred, un noble de caràcter irascible que estava discutit amb el rei En Ricard, es presenta al castell de Nottingham amb un present de reconciliació: un lloro portat de les Índies. Envejós, el príncep Joan fa segrestar el lloro per en Ralf i en Rolf, però la bèstia s'escapa. En Robin i la seva colla l'enxampen, però el lloro ha après a dir una frase que compromet greument la Marian.
El príncep Joan es posa una màscara i, després d'enredar el xèrif, està segur de poder enganyar en Robin Hood i capturar-lo amb el suport de tota la guàrdia. En Robin, tanmateix, sospita des del primer moment i, en un descuit, el descobreix. Llavors, aprofitant l'absència de guarnició al castell i mentre en Tuck i el Petit John entretenen el príncep, en Robin s'alia amb la Marian i l'Scarlett per escarmentar-lo.
El príncep Joan ha decretat un peatge per travessar l'únic pont que comunica amb Nottingham. Els vilatans veuen com les provisions de tota mena escassegen, i es queixen. Per solucionar-ho, en Robin decideix construir un pont nou, i durant unes quantes hores tot torna a la normalitat. Quan el príncep ho sap, però, ordena enderrocar el pont d'en Robin. I se'n surt, però en Robin l'enreda i li fa retirar el peatge del pont.
Els guàrdies del príncep Joan requisen una gallina a una camperola que, indignada, demana auxili. En Robin Hood la sent i ordeix un estratagema per recuperar-la: vendre al príncep un "ou de drac". L'ou és de gallina, de fet, però enganya el príncep i, també, en Derke, que se l'emporta amb l'esperança de no ser l'últim drac sobre la Terra. Enfurismat, el príncep Joan recupera l'ou, però, quan aquest fa eclosió al castell, és la riota de tothom.
Després d'una sèrie de contratemps d'en Loo a causa de la seva petitesa i/o de ser un peix, decideix que és una càrrega per a l'equip i abandona les MASCOTES i l'estació espacial. Però quan l'equip el necessita durant una invasió alienígena, torna per resoldre la situació.
La Nola no surt mai del seu terrari sense endur-se la perla màgica de la sort. Un parell d'exemples convencen els seus companys que la perla porta sort de debò, i per això la Nola, quan la perd al bany, es preocupa molt i no gosa sortir. Els seus amics han d'anar a buscar la perla, però és al pitjor lloc possible: la sala dels banys, on és molt possible mullar-se...
La Humana Gran i l'Humà Petit han omplert un munt de caixes amb coses que ja no volen i que tenen la intenció de vendre de segona mà. Però, per error, s'enduen una manta que és la preferida d'en Gordon. Ara haurà de demanar ajuda als seus amics, però no serà fàcil rescatar la manta abans que algun comprador interessat se l'endugui.
La Humana Gran rep una mostra de perfum per correu. Quan se'n posa per provar-lo, en Binky comença a esternudar de mala manera. Les Mascotes de l'Univers dedueixen llavors que el flascó de perfum és un robot alienígena amb la missió d'allunyar en Binky dels seus humans. Finalment, les Mascotes aconsegueixen desfer-se del perfum, però en Binky continua esternudant sense parar i els seus humans decideixen portar-lo a cal veterinari.
En Binky i en Gordon s'han de quedar tota la nit en observació a cal veterinari. Allà coneixen en Darryl, un cobaia agent, com ells, de les Mascotes de l'Univers, que té la missió d'emportar-se'ls al Quarter general on hauran d'ajudar el sergent Flonjo a repel·lir una invasió alienígena terrible. Els alienígenes són de moltes menes i molt nombrosos, i en Binky està intrigat per saber com han pogut entrar.
El Buddy, la Tiny i la Sra. Pteranòdon visiten el seu amic sauròpode, l'Arnie Argentinosaurus, i el seu pare. L'Arnie ha crescut més des de que el van veure per última vegada i ara ja és massa gros per poder viatjar amb el Dinotren, però gràcies a una idea de la Tiny i el Buddy aconsegueixen que l'Arnie sigui el primer gran dinosaure a pujar al vagó més nou del Dinotren: el vagó plataforma.
Els menuts es pregunten si existeix un llangardaix gegant amb aletes que visqui a l'aigua i van a veure el revisor perquè els tregui de dubtes. El revisor els explica que hi ha un animal anomenat mososaure que és tal com diuen ells, i tota la família agafa el submarí del Dinotren per ficar-se al mar i poder-lo trobar. Quan se submergeixen, coneixen la Maisie Mososaure i el seu pare i de seguida es fan amics.
Els nens veuen diferents espècies de dinosaures terrestres que migren i tenen el dubte de si també hi ha animals marins que ho facin. El revisor els hi diu que ell coneix una espècie de rèptils marins que fan una migració per l'oceà: els policotils. I, com que el submarí no està disponible, pares i nens se'n van a veure'ls amb el zepelí del Dinotren, pilotat pel revisor.
Els dinosaures juguen a la xarranca i, de cop i volta, al Buddy li cau una dent i s'espanta una mica. Quan li pregunta a la seva mare per què li ha caigut, ella li diu que no ho sap, perquè és d'una altra espècie, i decideix que portarà el Buddy a Vila-rex. Agafen el tren i van a visitar la Delores Tiranosaure, i gràcies a ella sabran per què els cauen les dents, als tiranosaures.
Amb l'arribada del fred i la neu, la família Teixó-Guineu es veu obligada a quedar-se tancada al cau. Això és tot un regal per als quatre teixons, que es passen el dia badallant i fent migdiades! El problema el té la Guineta, que no pot suportar estar-se tancada: el seu excés d'energia fa que necessiti moure's, així que es comença a desesperar...
El Timbal no està d'humor: no parla gaire, es nega a jugar, esquiva les abraçades de la Trufa... La Guineta i el Pinxo fan tot el possible per descobrir què li passa i aconseguir que els confiï les seves preocupacions, però, quan el Timbal s'adona de les seves intencions, s'enfada i els demana que el deixin en pau. Finalment, el Pinxo aconseguirà que el seu germà s'obri amb ell.
La Guineta i la Castina descobreixen un cau fantàstic que una vegada ben arreglat podria servir per allotjar el pare de la Guineta quan la ve a veure. Però la cosa es complica, quan en Pinxo i en Timbal també el descobreixen i el volen convertir en una sala de jocs.
El Deu i l'U estan pensant a què podrien jugar quan l'U rep un cop de pilota, s'uneix al Deu... i formen l'Onze. I quan al número onze li toca pensar un joc, de seguida se li acut de jugar a futbol, un esport on cada equip té onze jugadors.
L'U, el Dos, el Tres i el Quatre van cap a explorar un castell. Amb una mica d'ajuda dels amics, van superant els obstacles. Aprendrem a construir números fins al 10 tot sumant amb els Numberblocks.
Els Terribles Dosos tenen ganes de fer entremaliadures i, amb l'ajuda d'uns miralls, es converteixen en l'Octotrapella que provoca el caos a tot el País dels Números.
Els Numberblocks organitzen un joc de trobar tresors, dividits en dos equips: el dels que poden fer un quadrat i el dels que poden fer forma d'escala. Qui guanyarà?
Els números quadrats U, Quatre, Nou i Setze van a un temple on la llegenda diu que hi trobaran quadrats més grossos que el Setze, però quan hi arriben troben que un dels quadrats ha caigut a terra i s'ha desintegrat.
Els Numberblocks juguen a un joc molt divertit, i van els Parells contra els Senars. Aprendrem els nombres parells i els senars amb els Numberblocks!
L'U explora el Dipòsit Doble del Destí a la recerca de les pomes daurades i es va duplicant fins arribar a ser l'Octobloc. Aprenem a duplicar i a dividir fins a vuit amb els Numberblocks.
L'Hilari té un àlbum de cromos del seu heroi preferit. És el superxef. Un cuiner amb una gorra gegant que fa uns plats boníssims. Quan està a punt d'acabar la col·lecció, tot nerviós... s'adona que... oh, no. Li falta l'últim cromo. Però precisament el cromo que li falta és el plat: just al centre de l'àlbum de cromos. L'Hilari intentarà desesperadament trobar el cromo que li falta, però a les bo...