Catalunya Ràdio registra la millor audiència digital d'un mes de febrer
L'emissora creix un 18% en un any, segons dades de la consultora Comscore
Nou registre de rècord a Catalunya Ràdio. Al febrer, l'emissora que dirigeix Saül Gordillo ha marcat la millor audiència digital d'aquest mes, des que s'auditen les dades digitals. Amb 810.000 usuaris únics a Espanya, la ràdio pública del país ha incrementat un 18% el seu consum a internet, respecte al febrer de 2020.
Segons dades internes d'Adobe Analytics, Catalunya Ràdio ha sumat 3.800.000 reproduccions el mes passat, i un 68% dels usuaris les han fet a través d'un mòbil. El contingut més escoltat a la carta ha estat el cas de Miguel Escudero a "Crims", un crim amb aires cinematogràfics.
En conjunt, els programes més escoltats a catradio.cat i a l'app de Catalunya Ràdio han estat "El matí de Catalunya Ràdio", amb Laura Rosel; "El suplement", amb Roger Escapa, i "Crims", amb Carles Porta.
Catalunya Ràdio acaba d'incorporar el seu primer podcast en anglès a catradio.cat, "Filling the sink", i aquest cap de setmana estrena "Ràdio Volta", coincidint amb el centenari de la volta ciclista a Catalunya.
Pel que fa a TV3, és la cadena de televisió líder a internet a Catalunya aquest febrer, amb 2.602.000 usuaris únics, i manté el lideratge durant 46 mesos consecutius, amb un creixement del 35% respecte al febrer de 2020.
La Corporació Catalana de Mitjans Audiovisuals (CCMA) obté 2.783.000 usuaris únics a Catalunya i un abast del 47% del conjunt dels internautes.