El Barça negocia un acord de patrocini amb Spotify, com va avançar Mundo Deportivo. Si es tanca definitivament, l'empresa sueca de música en línia no només serà la principal patrocinadora de la samarreta del Barça, sinó que també pagarà pels "title rights" del Camp Nou, com ha confirmat el "Tot costa". Per tant, Spotify podria estrenar el cognom del Camp Nou. L'estadi podria passar a dir-se Camp Nou Spotify. Façana del Camp Nou amb la imatge dels jugadors i el patrocini de Rakuten (EFE) "Naming rights" i "title rights" Al món comercial es diferencia entre els "naming rights" i els "title rights". El nom i el cognom, perquè ens entenguem. Els primers valen més perquè inclouen el canvi de nom de l'estadi i els segons, que són els que el Barça posa a la venda, valen una mica menys perquè aquí la marca s'afegeix darrere el nom. La durada d'aquest contracte no serà de llarg termini, com hauria volgut el Barça. Spotify està interessat en aquests "title rights" per un període relativament breu per al que són aquesta mena de patrocinis. El Barça sempre s'havia plantejat un acord per a aquest actiu comercial d'un mínim de 15 anys i un màxim de 30, però mentre no troba una empresa disposada a pagar el que demanen per aquests "title rights", el club està disposat a acceptar-ho sempre que acabin acordant bones condicions. Samarreta d'entrenament del Barça amb Beko a l'esquena (Europa Press) Què inclou la negociació entre el Barça i Spotify? Si no es torça res, si s'acaben de tancar els detalls que queden, el Camp Nou podria passar a dir-se temporalment Camp Nou Spotify. Ara mateix, el que hi ha sobre la taula de la negociació inclou el frontal de la samarreta del primer equip, on substituirà Rakuten; l'esquena de la samarreta d'entrenament, que ara ocupa Beko, i els "title rights" del Camp Nou. La negociació encara està en marxa i poden variar alguns detalls, però l'acord rondaria els 60-65 milions d'euros anuals.