A Laporta li plega un altre directiu: Juli Guiu presenta la renúncia
No hi ha ni un dia de calma a can Barça. Gairebé al mateix temps que LaLiga es veia forçada a reinscriure Dani Olmo i Pau Víctor, el directiu Juli Guiu feia pública la seva renúncia al càrrec. Guiu ha pres la decisió després d'un llarg període de reflexió i ha enviat una carta de renúncia per explicar-ne les raons, segons ha avançat el diari La Vanguardia. Promotor musical, director del Festival de Cap Roig i president de l'empresa Grup Clippers, el fins ara directiu blaugrana ha argumentat motius personals per abandonar la junta.
Aquesta nova marxa enrareix encara més l'ambient en una directiva blaugrana que ha viscut temps convulsos. Guiu, que era vicepresident de màrqueting del club, va tenir un paper determinant en la consecució d'un patrocini tan important com el de Spotify, que no només posa el seu patrocini a les samarretes del primer equip de futbol masculí i femení, sinó que a més ha estat la primera marca que ha associat el seu nom al del Camp Nou.
La marxa de Guiu arriba quan el club acaba de tancar un suculent contracte de patrocini amb l'empresa Nike, per valor de 1.700 milions d'euros i vigent fins al 2038. Precisament, algunes informacions afirmen que discrepàncies en aquesta operació haurien significat un allunyament entre Laporta i Guiu.
Caldrà veure com entoma la directiva blaugrana aquest nou adeu, que no és el primer en els darrers mesos.