El Barça lluirà un logo no apte per a nostàlgics en el pròxim clàssic
L'equip blaugrana mantindrà el costum dels últims anys i canviarà el distintiu de Spotify pel d'un grup molt relacionat amb un cicle gloriós de l'entitat
Com ja és costum des que va firmar el contracte de patrocini amb Spotify, el 2022, el Barça lluirà un logo d'un grup universalment conegut durant la disputa del clàssic contra el Reial Madrid de finals d'octubre. Segons el diari Sport, l'equip blaugrana mostrarà el pròxim 27 d'octubre el logo de Coldplay.
El conjunt anglès no necessita cap mena de presentació, ja que té una gran legió de seguidors a Catalunya. A més, també té una connexió especial amb el Barça: el seu tema més celebrat, "Viva la vida", es va convertir en un himne oficiós de l'equip en l'època de Pep Guardiola a la banqueta, i sonava inevitablement en totes les celebracions d'aquell cicle triomfal, que no van ser poques. Però la cançó va continuar acompanyant el Barça i, sense anar més lluny, va sonar la nit de comiat del Camp Nou abans de ser clausurat per a la remodelació.
El 27 d'octubre, al clàssic del Santiago Bernabéu, serà la cinquena ocasió en què el Barça portarà un logo d'un cantant o grup, amb un balanç no gaire positiu fins ara: una sola victòria, amb el logo de "Motomami" de Rosalía, per tres derrotes (Drake, Rolling Stones i Karol G).
El Barça té previst posar a la venda una edició limitada de samarretes amb el logo de Coldplay per satisfer els seguidors tant del club barcelonista com del grup liderat per Chris Martin.