Futbol

El Barça s'adhereix a l'acord per abaratir les entrades a les aficions visitants

El pacte de reciprocitat entre els 15 equips, entre els quals també hi ha el Girona, és una de les novetats més atractives de la pròxima Lliga

Redacció Esport3Actualitzat

Una de les novetats més atractives per als aficionats al futbol va ser la confirmació a principis de setmana de l'acord presentat per la majoria de clubs de Primera, entre els quals el Girona, per abaratir les entrades a les aficions visitants. La iniciativa, que vol fomentar el viatge dels seguidors facilitant la cessió a l'equip rival d'un mínim de 300 entrades per partit a un preu màxim de 30 euros, 5 euros més del que es va dir en un primer moment, té des d'aquest dijous l'adhesió d'última hora del FC Barcelona. 

El Barça, que el curs que ve jugarà a l'exili de Montjuïc, s'uneix així al pacte de reciprocitat contra els preus abusius entre la majoria dels equips de Primera. Amb el Getafe, l'últim d'afegir-s'hi juntament amb els culers, ja en són 15. El Reial Madrid, per ara, queda al marge de la proposta. Els 15 equips que s'han unit contra els preus abusius són:

  • Atlètic de Madrid
  • Betis
  • Sevilla
  • Mallorca
  • Girona
  • Almeria
  • Athletic
  • Reial Societat
  • Cadis
  • València
  • Las Palmas
  • Granada
  • Alabès
  • Getafe
  • Barça

L'acord tindrà efectes en els partits que enfrontin aquests clubs entre si, i deixarà la porta oberta perquè s'hi afegeixin la mitja dotzena que n'han quedat al marge. La mateixa mesura s'aplica a la Premier League des de l'any 2016 amb molt bons resultats.

LaLiga fa una rentada de cara i presenta "la nova era"

La Lliga ha presentat aquest dilluns una revolució en la seva imatge, amb nou logo inclòs. La competició ha presentat l'aposta revolucionària en un esdeveniment que portava com a nom "La nova era". El nom passarà a ser el de LaLiga EA Sports i LaLiga Hypermotion, que serà la Segona Divisió.

El nom de la Primera Divisió és el del patrocinador, mentre que el nom de la Segona és la tecnologia que utilitza EA Sports per donar realisme als videojocs. Precisament, la nova imatge de la Lliga serà semblant a la que es mostra en els videojocs, amb noves mètriques i grafismes, a més de retransmissions més dinàmiques. L'objectiu és el d'atraure un públic més jove.

Anar al contingut