Harvey Elliott celebrant el seu gol als vuitens contra el PSG
Harvey Elliott celebrant el seu gol als vuitens contra el PSG (Europa Press)
Futbol

El contracte milionari del Liverpool amb "el secret més mal guardat del futbol"

El club anglès trenca amb la seva actual marca esportiva i torna al passat en la tercera etapa d'Adidas en la història del club

La victòria agònica al Parc dels Prínceps contra el PSG d'Ousmane Dembélé deixa el Liverpool amb un peu als quarts de la Champions. L'actuació a Europa dels d'Arne Slot va lligada a una excel·lent temporada a la Premier League, competició que lideren amb 15 punts de marge respecte a l'Arsenal. La lliga anglesa o l'"orelluda" podrien ser els últims títols que aixequin els "reds" vestits amb Nike.

La raó és que el conjunt anglès ha decidit trencar amb la coneguda marca esportiva nord-americana per iniciar la tercera etapa amb Adidas. A canvi, el club ingressarà una milionària xifra econòmica per vestir de la marca alemanya els pròxims anys. 

"The worst kept secret in football" ("El secret més mal guardat del futbol") és el lema que han utilitzat Adidas i el Liverpool per anunciar el nou acord. El lema s'ha sobreimprès a la façana del Museu de Liverpool amb el logo de la marca esportiva.

L'anunci sobreimprès al Museu de Liverpool

El president executiu del Liverpool, Billy Hogan, valora positivament el retorn del vincle amb Adidas, amb qui han "creat algunes de les samarretes més icòniques" del club. Va ser entre el 1985 i el 1996 i entre el 2006 i el 2012, temps en què els "reds" van aixecar, entre altres, tres Premiers.

"És un dels clubs més importants del món i amb més aficionats", destacava Bjorn Gulden, president executiu d'Adidas. El nou vincle s'ha firmat per 60 milions de lliures anuals, poc més de 70 milions d'euros.

Anar al contingut