El culebrot de Joao Félix que ningú no havia vist a venir
A falta dels minuts desitjats al Chelsea, el migcampista desfulla la margarida de quines seran les seves noves botes
Futbolista i expert en culebrots. Tot just acaba de fer 25 anys, però són ja són alguns els serials en què s'ha vist involucrat Joao Félix al llarg de la seva carrera. Després de constatar que amb Simeone eren irreconciliables, els últims estius se'ls ha passat buscant un destí allunyat del tècnic argentí, fins que el Chelsea li va reobrir la porta després d'una insípida temporada al Barça.
A Londres, però, tampoc ha trobat els minuts que cercava, amb l'excepció dels dijous de Conference League. Mentre espera que la densitat de partits nadalencs faci canviar d'opinió el tècnic Enzo Maresca, el portuguès desfulla una altra margarida inesperada. Félix busca un nou patrocinador per a les seves botes i des de fa mesos flirteja amb diferents marques.
En concret, el "càsting" de l'internacional es va iniciar quan va trencar amb Adidas, i a l'agost va viure un capítol amb Nike que es podria resumir com un "festeig" frustrat amb la firma nord-americana. En una sessió de pretemporada amb l'Atlètic de Madrid, es va presentar amb el model "Mercurial", un supervendes que no va tornar a lluir més.
L'últim acte d'aquest serial relaciona el lusità amb la japonesa Mizuno, actor important del mercat asiàtic, que podria utilitzar el "menino de ouro" com a trampolí per accedir al cada cop més diversificat mercat europeu. L'experiència amb el crepuscular Sergio Ramos, encara sense equip, no ha sortit reeixida, i del contracte amb Fernando Torres pocs se'n recorden. De moment, Félix se les ha posat en un entrenament. Se les calçarà dilluns a l'estadi del modest Ipswich, penúltim de la Premier?