Spotify pagarà menys pels "title rights" del Camp Nou durant els primers anys
El nom oficial de l'estadi del Barça serà Spotify Camp Nou dins l'acord de patrocini que el club i la marca sueca firmaran pròximament
El nom oficial del Camp Nou serà Spotify Camp Nou a partir de la pròxima temporada. L'acord de patrocini aprovat en junta directiva recollia aquest canvi de nom com una de les condicions per tancar les negociacions.
El club blaugrana podria ingressar fins a 650 milions d'euros per aquest patrocini. Aquesta quantitat inclou la venda de els "title rights" del Camp Nou fins a un màxim de 20 anys amb uns ingressos de 20 milions per temporada a partir de la inauguració del nou estadi.
Fins llavors, Spotify pagarà 5 milions per posar el nom a l'estadi, ja que segurament es tractarà d'un suport provisional, com pot ser una lona publicitària. En un primer moment l'empresa sueca volia firmar els "title rights" per 30 anys, però el Barça va reduir-ho a un màxim de 20 anys.
L'acord global també inclou que en aquests primers anys Spotify serà el patrocinador principal de les samarretes dels primers equips masculins i femenins i el dorsal de la samarreta d'entrenament. Un cop finalitzi aquest primer contracte, s'hauran de renegociar les condicions dels patrocinis de les samarretes.
El Barça està ultimant els contractes, i un cop es faci oficial faltarà l'aprovació de l'assemblea de socis compromissaris.