El Girona és un dels equips que han firmat l'acord (Europa Press)

Els beneficis que la "Nova Era" de la Lliga porta als aficionats

La competició presidida per Javier Tebas ha presentat una revolució general amb la novetat d'un acord entre 14 clubs que portarà entrades més econòmiques
Redacció Esport3 Actualitzat

La Lliga ha presentat aquest dilluns una revolució en la seva imatge. La competició ha presentat la revolucionària aposta en un esdeveniment que portava com a nom la Nova Era. El nom passarà a ser el de LaLiga EA Sports i LaLiga Hypermotion, que serà la Segona Divisió.

El nom de la Primera Divisió és el del patrocinador, mentre que el nom de Segona és la tecnologia que utilitza EA Sports per donar realisme als videojocs. Precisament, la nova imatge de la Lliga serà semblant a la que es mostra en els videojocs, amb noves mètriques i grafismes, a més de retransmissions més dinàmiques. L'objectiu és el d'atraure un públic més jove.


Preus més assequibles

Una de les notícies més atractives per als aficionats ha estat la de l'acord presentat entre 14 clubs de Primera, entre els quals hi ha el Girona. La iniciativa vol fomentar el viatge dels seguidors durant la temporada. En aquest sentit, els equips han acordat cedir a l'equip rival fins a 300 entrades per partit a un preu màxim de 30 euros.

El més llegit
AVUI ÉS NOTÍCIA
Anar al contingut