Filtrats els possibles successors dels Rolling Stones a la samarreta del Barça
Spotify tornarà a cedir el seu espai a la part central de la samarreta del Barça a un altre grup
El Barça lluirà en el pròxim clàssic, el 28 d'octubre, unes samarretes especials, amb un logo molt particular: la llengua que caracteritza des de fa dècades els Rolling Stones. El club blaugrana ja ha posat a la venda una edició limitada d'aquesta indumentària tan particular. Aquest fet és possible gràcies a l'acord de patrocini amb Spotify, que contempla la cessió de l'espai frontal de la samarreta del Barça a grups o cantants en partits concrets.
La dels Stones serà la tercera equipació "musical" diferenciada que ha portat l'equip. Va començar amb el mussol que simbolitza el cantant canadenc Drake i va continuar amb el logo de "Motomami", de Rosalia, que també va tenir molt bona acceptació entre els socis.
El portal Footyheadlines ha donat a conèixer quin serà el grup triat per a la pròxima ocasió. D'acord amb aquest portal, que acostuma a filtrar amb encert les samarretes de l'equip blaugrana abans que se sàpiga de forma oficial, el pròxim grup a estar representat al frontal de la samarreta del Barça serà de la casa: Estopa.
El duet format pels germans Muñoz, originari de Cornellà de Llobregat, ha portat el seu estil, que barreja rumba, rock i flamenc, a ser conegut arreu del món. No hi ha data encara fixada per a aquesta samarreta, que, ben segur, també serà molt ben rebuda entre la massa social blaugrana.
La imatge que ofereix el portal especialitzat és un muntatge de com podria quedar la samarreta.