Spotify tindrà versió en català fruit de l'acord de patrocini amb el Barça
El Barça i Spotify han arribat a un acord de patrocini per quatre temporades (FCB)
Barça

Les xifres de l'acord amb Spotify, al detall

L'empresa sueca pot arribar a pagar un total de 435 milions d'euros al Barça en l'acord que ha de ser validat aquest diumenge

Actualitzat

L'acord amb Spotify, que ha de ser refrendat aquest diumenge a l'assemblea de compromissaris del Barça, té xifres detallades, encara que siguin de manera extraoficial. Sport i RAC1 han fet un desglossament dels conceptes d'un acord que arribaria als 435 milions d'euros, i es convertiria en el més important de la història del futbol fins ara.

La part més important de l'acord, i també la més durable, és el "naming" de l'estadi, que serà de 12 anys de vigència a partir del juny del 2022. Spotify pagarà fins a 180 milions perquè el Camp Nou es converteixi en Spotify Camp Nou: 5 milions per cadascuna de les 4 primeres temporades, quan l'estadi estarà afectat per les obres, i 20 milions per cadascun dels anys següents, amb l'estadi ja renovat i a ple rendiment.

La publicitat a les samarretes tant del Barça masculí com del femení reportarà al club una quantitat que podrà anar dels 57,5 als 60 milions d'euros per temporada durant 4 temporades per una quantitat que totalitzarà 230 milions d'euros fixos i 20 milions més en bons variables. La publicitat en la roba d'entrenament dels dos primers equips reportarà 5 milions d'euros més per temporada per un total de 3 campanyes. Són 15 milions d'euros més que fan pujar la xifra total als 435 milions mencionats.    

Anar al contingut