Octubre històric a Esport3!
El canal es referma com a referent esportiu entre l'audiència catalana: 2 milions 29.000 catalans s'hi han connectat aquest octubre. Informació, anàlisi, lleure i esport en directe. Totes les propostes han sumat per posar altra vegada a prova els audímetres.
Especialment destacades, tres dates:
Dimecres 23 d'octubre, coincidint amb el partit FC Barcelona-Bayern de Múnic, Esport3 anota la cinquena millor quota de l'any. El "Zona Champions", postpartit, va fer rècord de temporada (350.000 espectadors d'audiència acumulada i 11,5% de quota).
Dissabte 26 d'octubre, dia del clàssic R. Madrid-FC Barcelona, el "Gol a gol" va liderar la seva franja, i va doblar la segona cadena, amb el 15% de quota (534.000 d'audiència acumulada). Va ser l'emissió més vista de la història del canal. Igualment exitosa, l'emissió a la plataforma 3Cat: millor registre històric, amb 28.200 dispositius únics en directe i a la carta.
Dilluns 28 d'octubre, coincidint amb l'entrega de la pilota d'or, Esport3 va fer la segona millor quota (4.2) de la seva història. Jornada amb què va sumar rècords històrics a l'"Onze" (282.000 espectadors d'audiència acumulada, 14,6% quota) i al "Tot Costa" (208.000 audiència acumulada, 4,5% de quota). I l'"Esport Club" va fer la millor dada des d'octubre del 2018. Els premis a Aitana, Lamine Yamal i al FC Barcelona, i la plantada de Vinícius i el Reial Madrid van mantenir l'audiència connectada durant tot el dia.
Les audiències digitals continuen el seu creixement exponencial
A la 3Cat, el canal Esport3 es consolida com el segon canal lineal amb més audiència digital del directe, només per darrere del canal generalista, TV3. El partit de la CHAMPIONS LEAGUE FEMENINA (Manchester City Barça) és l'emissió en directe esportiva més vista del mes d'octubre.
Cal destacar també les audiències digitals de la cobertura del clàssic de futbol Madrid- Barça. En destaca el directe digital del partit a través de "LaTDT" ,que va aconseguir un rècord històric, i també el directe del programa "Gol a Gol" postpartit, que va fer també el seu rècord de la temporada.
Destacable també l'audiència acumulada la setmana del R. Madrid-Barça del "Tot Costa", que va fer el seu rècord de consum en directe i a la carta en una setmana. I també la xifra més alta de la temporada del directe i del programa a la carta del "Zona Champions" postpartit Barça-Bayern.
Pel que fa a les xarxes socials, el vídeo més consumit ha estat el reels del compte d'Instagram d'Esport3 titulat "El Barça de Hansi Flick traspassa fronteres" amb gairebé 700.000 reproduccions.