L'estadi de l'Espanyol ja comença a canviar de pell amb la imatge del nou patrocinador (CCMA)

Oficial: la casa de l'Espanyol passa a dir-se Stage Front Stadium

L'empresa nord-americana de ticketing pagarà una quantitat propera al milió d'euros per temporada per posar el seu nom a l'estadi espanyolista
Redacció Esport3 Actualitzat

L'Espanyol ha fet oficial aquest dilluns la venda dels "naming rights" de l'RCDE Stadium a l'empresa nord-americana Stage Front, tal com va informar TV3. L'RCDE Stadium adoptarà la pròxima temporada el nom d'aquesta empresa nord-americana, puntera en el negoci de ticketing, i passarà a dir-se Stage Front Stadium

El club considera que l'acord és econòmicament molt beneficiós, però sense donar xifres específiques. Algunes fonts xifren l'acord en 1 milió d'euros per temporada amb l'equip a Segona, i amb una millora important en cas d'ascens, que el situaria entre els millors, només superat pels del Barça i l'Atlètic de Madrid. 

Stage Front opera des de fa 35 anys per tot el món i un dels seus clients és LaLiga. El seu nom serà el quart nom que rebrà la casa blanc-i-blava de Cornellà-el Prat en 14 anys de vida, el segon comercial després de l'etapa de Power8.

L'RCDE Stadium es dirà Stage Front, un nom nou, ben aviat

 

 

El més llegit
AVUI ÉS NOTÍCIA
Anar al contingut