L'estadi de l'Espanyol ja comença a canviar de pell amb la imatge del nou patrocinador
L'estadi de l'Espanyol ja comença a canviar de pell amb la imatge del nou patrocinador (CCMA)
Espanyol

Oficial: la casa de l'Espanyol passa a dir-se Stage Front Stadium

L'empresa nord-americana de ticketing pagarà una quantitat propera al milió d'euros per temporada per posar el seu nom a l'estadi espanyolista

Redacció Esport3Actualitzat

L'Espanyol ha fet oficial aquest dilluns la venda dels "naming rights" de l'RCDE Stadium a l'empresa nord-americana Stage Front, tal com va informar TV3. L'RCDE Stadium adoptarà la pròxima temporada el nom d'aquesta empresa nord-americana, puntera en el negoci de ticketing, i passarà a dir-se Stage Front Stadium

El club considera que l'acord és econòmicament molt beneficiós, però sense donar xifres específiques. Algunes fonts xifren l'acord en 1 milió d'euros per temporada amb l'equip a Segona, i amb una millora important en cas d'ascens, que el situaria entre els millors, només superat pels del Barça i l'Atlètic de Madrid. 

Stage Front opera des de fa 35 anys per tot el món i un dels seus clients és LaLiga. El seu nom serà el quart nom que rebrà la casa blanc-i-blava de Cornellà-el Prat en 14 anys de vida, el segon comercial després de l'etapa de Power8.

L'RCDE Stadium es dirà Stage Front, un nom nou, ben aviat

 

 

Anar al contingut