Rolling Stones, el logotip escollit pel Barça per jugar el clàssic
Serà la tercera vegada que el club blaugrana promociona un grup musical a la seva samarreta, en col·laboració amb Spotify
Notícia d'impacte per als fans del rock. El Barça lluirà una samarreta amb el logotip dels Rolling Stones en el primer clàssic de la temporada del proper 28 o 29 d'octubre a Montjuïc. Segons ha avançat RAC1, l'acord està fet i només queden serrells per segellar-lo.
Serà la tercera vegada que els blaugranes promocionen una banda a la samarreta, fruit de l'acord amb Spotify, el soci comercial principal del club. La temporada passada els de Xavi van vestir un logotip de l'artista Drake al Bernabéu i, posteriorment, va ser el torn de Rosalía i el seu "Motomami" en el partit disputat al Camp Nou.
En aquesta ocasió, l'elecció dels Rolling Stones es deu al recent llançament del seu nou àlbum "Hackney diamonds", després de 18 anys sense editar material.
Hackney Diamonds to the world 💥
The Rolling Stones (@RollingStones) September 4, 2023
Rolling Stones LIVE with @jimmyfallon
This Wednesday Sept 6th 2023 - 🌍 times below
New album, new music, new era
Streaming globally on Stones YouTube here: https://t.co/IkmLwN9epS
2.30PM BST / 6.30AM PST / 9.30AM EST / 10.30AM BR / 3.30PM CET / pic.twitter.com/6n3pheBnbx
Tot fa preveure que la samarreta generarà una autèntica febre entre seguidors i col·leccionistes. En les anteriors ocasions, el club ha fet edicions limitades a preus elevats. Per exemple, en el cas de la de Motomami, el Barça va fer dues edicions: una de 1899 unitats i una altra de només 22 -úniques-. La primera es va vendre a un preu de 400 euros i la segona a 2000 euros.