La samarreta del clàssic va lluir el logotip de "Motomami", l'últim disc de Rosalía
Barça

Rolling Stones, el logotip escollit pel Barça per jugar el clàssic

Serà la tercera vegada que el club blaugrana promociona un grup musical a la seva samarreta, en col·laboració amb Spotify

Redació Esport3Actualitzat

Notícia d'impacte per als fans del rock. El Barça lluirà una samarreta amb el logotip dels Rolling Stones en el primer clàssic de la temporada del proper 28 o 29 d'octubre a Montjuïc. Segons ha avançat RAC1, l'acord està fet i només queden serrells per segellar-lo.

Serà la tercera vegada que els blaugranes promocionen una banda a la samarreta, fruit de l'acord amb Spotify, el soci comercial principal del club. La temporada passada els de Xavi van vestir un logotip de l'artista Drake al Bernabéu i, posteriorment, va ser el torn de Rosalía i el seu "Motomami" en el partit disputat al Camp Nou.

En aquesta ocasió, l'elecció dels Rolling Stones es deu al recent llançament del seu nou àlbum "Hackney diamonds", després de 18 anys sense editar material.  

Tot fa preveure que la samarreta generarà una autèntica febre entre seguidors i col·leccionistes. En les anteriors ocasions, el club ha fet edicions limitades a preus elevats. Per exemple, en el cas de la de Motomami, el Barça va fer dues edicions: una de 1899 unitats i una altra de només 22 -úniques-. La primera es va vendre a un preu de 400 euros i la segona a 2000 euros.

Anar al contingut