El Barça aprova l'acord amb Spotify, que serà el nou patrocinador del club
Els compromissaris han aprovat per majoria l'acord de patrocini amb la plataforma musical: 625 vots afirmatius, 49 negatius i 27 en blanc
L'Assemblea General Extraordinària que el Barça ha donat llum verda a l'acord de patrocini amb Spotify com a principal espònsor de l'entitat. La votació ha donat resultats concloents: hi ha hagut 906 compromissaris acreditats, entre els quals 625 han emès un vot afirmatiu, 49 un vot negatiu, i 27 han votat en blanc.
L'Assemblea ha començat amb retard per problemes tècnics i s'ha constituït en segona instància amb 495 compromissaris. Pel fet de realitzar-se per primera vegada de manera telemàtica ha hagut de superar problemes deguts a la novetat.
Al marge del retard per problemes tècnics, no s'ha pogut constituir en primera instància per escassetat de quòrum. Tot i tractar un tema crucial per al futur de l'entitat, només 32 compromissaris dels 4.478 convocats s'havien acreditat a les 10 del matí.
Joan Laporta ha explicat que en virtud de l'acord, la plataforma musical s'ha compromès a oferir els seus continguts en llengua catalana.
Tot i que també en l'Assemblea el Barça ha declinat donar informació detallada pel que fa a xifres per petició expressa de Spotify, algunes informacions sí que han ofert aquests detalls. Segons aqueste, el Barça guanyarà, en 4 anys, 240 milions d'euros per portar Spotify a la samarreta dels primers equips masculí i femení. N'ingressarà 15 més en tres temporades per les samarretes d'entrenament. I uns 180 en dotze anys perquè l'estadi passi a dir-se Spotify Camp Nou. En total, 435 milions d'euros.