Surt a la llum la tercera equipació del Barça amb el patrocini d'Spotify
La sortida de Leo Messi no només va deixar tocat el FC Barcelona a nivell esportiu. L'àmbit econòmic també n'ha quedat fortament ressentit, ja que s'han venut menys samarretes i l'interès mundial per la marca Barça ha disminuït. Això afecta directament els patrocinadors. El principal dels últims anys, Rakuten, no continuarà la pròxima temporada i el club blaugrana continua buscant un substitut.
Darrerament, el club ha tingut algunes ofertes interessants. La més actual ha arribat des d'una de les plataformes de música més conegudes actualment: Spotify. La seva reputació fa que aquesta sigui la possibilitat que es veu amb més bons ulls dins el Camp Nou. A més, tal com ha avançat Catalunya Ràdio, si s'acceptés l'oferta de Spotify, l'empresa sueca també voldria posar el seu nom a l'estadi.
La principal competència que té Spotify ara mateix és la de Vegan Nation, que també està molt interessada a ser la principal patrocinadora del Barça, tal com va avançar el diari ARA. La firma es dedica a expandir la comunitat vegana i utilitza la seva pròpia criptomoneda per operar.
Aquesta temporada Rakuten està pagant 30 milions d'euros més variables, una xifra que, tenint en compte la situació del club, és molt important mantenir de cara al futur. Però el Barça podria arribar a cobrar fins a 95 milions d'euros per temporada.
La tercera equipació... blanca!
La imatge de la possible tercera equipació del FC Barcelona de cara a la temporada vinent s'ha fet viral a les xarxes socials. I és que el club podria tornar a lluir el blanc com a principal color amb una creu blaugrana. L'escut i el patrocinador seria de color daurat. Una de les últimes vegades que el Barça ha lluït el blanc lluny del Camp Nou va ser el 1978, a l'estadi de l'Aston Villa.
La fotografia de l'equipació que s'ha fet viral ja llueix un dels possibles nous patrocinadors del club blaugrana.