Barça

Trolejada del Barça al cor de Madrid a dos dies del clàssic

El club blaugrana ha "conquerit" la Puerta del Sol amb una samarreta gegant del Barça i la col·laboració amb Coldplay en la prèvia del partit

Redacció Esport3Actualitzat

S'acosta el clàssic i el Barça ja es deixa veure pels carrers de Madrid, i no exactament en termes esportius. Després de la golejada a la Champions contra el Bayern de Múnic, els culers s'enfronten al Reial Madrid al Santiago Bernabéu en l'onzena jornada de lliga per completar la seva "setmana màgica". El Barça, a la seva manera, ja ha arribat a Madrid desplegant la seva presència al cor de la capital d'Espanya.

Troleig blaugrana

A menys de dos dies del gran partit, el club blaugrana ha publicat un vídeo, fet amb intel·ligència artificial, que simulava la presentació d'una samarreta gegantina que fa tota la impressió de ser al bell mig d'una de les places més emblemàtiques de Madrid, la Puerta del Sol. El vídeo mostra una recreació d'una capsa gegant tapada per una lona negra amb els logos del Barça i Spotify, que descobreix la samarreta amb què el Barça jugarà el Clàssic, amb el patrocini de Coldplay al pit.

Sense cap dubte, és una declaració d'intencions del club català de voler "conquerir" Madrid. No és la primera vegada que algú de l'entorn blaugrana repta a la capital de l'estat. El 2020, mesos abans de les eleccions de la presidència del Barça, Joan Laporta va col·locar una lona en un edifici a pocs metres del Bernabéu amb el lema "Ganes de tornar-vos a veure".

Campanya mundial del Barça

Minuts després de pujar el vídeo en les xarxes socials del club, s'han publicat noves imatges de la col·laboració Barça-Spotify-Coldplay a diferents zones arreu del món, com la Penn Plaza de Nova York, o Leicester Square & Meridian Steps, al Regne Unit.

Imatge de la campanya blaugrana a Nova York (FCB)
ARXIVAT A:
El Clàssic
Anar al contingut