2.2.4.1. Participació de l'audiència
Facilitem la participació de l'audiència en els nostres mitjans des de diferents dispositius i plataformes, i l'estimulem des de la televisió, la ràdio i els mitjans interactius.
Oferim les vies més adequades en cada cas, tenint en compte factors com la simplicitat, la facilitat de comunicació o el fet que hi pugui intervenir el major nombre possible de ciutadans. Preferentment, establim vies de participació que no suposin una despesa addicional a l'audiència.
Incorporem en els nostres mitjans les noves vies i modalitats de participació que sorgeixen, sense deixar de banda les altres.
Demanem la identificació de les persones que intervenen en els nostres mitjans, tret de casos com ara enquestes i votacions, que poden ser anònimes.
Establim unes normes bàsiques en tots els nostres espais de participació i les comuniquem de manera clara a l'audiència. Garantim el seguiment o alguna modalitat de moderació.
Quan obrim un espai de participació interactiu ens comprometem a fer-ne un seguiment i a respondre als comentaris de l'audiència si ho considerem convenient i justificat.
Les consultes, les queixes o els agraïments que ens adreça l'audiència, els canalitzem a través dels nostres serveis d'atenció i no els considerem pròpiament una forma de participació.
- 2.2.4.1.1. Continguts generats per l'audiència
- 2.2.4.1.2. Enquestes i votacions
- 2.2.4.1.3. Concursos
- 2.2.4.1.4. Correu electrònic
- 2.2.4.1.5. Missatges de mòbil
- 2.2.4.1.6. Participació en les xarxes socials
- 2.2.4.1.7. Intervencions presencials
- 2.2.4.1.8. Intervencions telefòniques en directe
- 2.2.4.1.9. Missatges enregistrats
- 2.2.4.1.10. Comentaris en els mitjans interactius
- 2.2.4.1.11. Fòrums i xats en els mitjans interactius
- 2.2.4.1.12. Jocs interactius
- 2.2.4.1.13. Moderació de la participació en els mitjans interactius
- 2.2.4.1.14. Normes bàsiques de participació en els mitjans interactius