Marcador La Marató
Marcador La Marató (CCMA)

1.852.000 espectadors connecten amb La Marató dedicada a la salut cardiovascular

La Marató de TV3 i Catalunya Ràdio va fer una audiència acumulada d'1.852.000 espectadors en les més de 15 hores d'emissió. Va destacar a la nit, en què va liderar, i va fer el minut més vist amb l'actuació de Mariona Escoda. TV3 va liderar divendres i dissabte

1.856.000 espectadors van connectar ahir amb La Marató, que aquest any es va dedicar a la salut cardiovascular i va fer un marcador final de 8.034.807 euros. El programa va tenir una audiència mitjana de 216.000 espectadors i un 13,6% de quota en les més de 15 hores d'emissió.

El més destacat va ser la franja de la nit, just després del "TN cap de setmana vespre" i fins al final, amb una mitjana de 250.000 espectadors, un 17,9% de quota i una audiència acumulada d'1.066.000 espectadors, i a més va liderar.

El minut més vist del programa va ser a les 22.15, moment en què Mariona Escoda, la guanyadora d'"Eufòria", va interpretar el tema "All you need is love", amb 498.000 espectadors i un 21% de quota.

I pel que fa a les audiències digitals durant la setmana, 117.000 usuaris únics han accedit als continguts digitals de La Marató, 93.300 d'ells ahir diumenge. També s'han fet 82.200 reproduccions de vídeo per internet. I 42.100 usuaris únics han entrat a la pàgina per fer donatius. 

Durant la setmana La Marató ha sumat 15.800 missatges a Twitter. La franja de diumenge al vespre del programa va ser la segona emissió més comentada del dia a tot Espanya amb 5.300 missatges.

Ahir també van destacar les audiències dels informatius. El "TN cap de setmana vespre", amb Ramon Pellicer i Cristina Riba, amb 629.000 espectadors i una quota del 26,2%, és el segon més vist de la temporada. I l'edició del migdia va fer una quota del 29,3% i 538.000 espectadors, el més vist de la temporada, i el segon més vist de l'any.

Dissabte

Dissabte, TV3 va ser líder, amb un 11,1% de quota. Tres dels quatre programes més vistos van ser de la cadena, amb el "TN cap de setmana vespre" en primer lloc, amb 414.000 espectadors i un 22,8% de quota, i després, la del migdia, amb un 25,1% de quota i 382.000 espectadors.

En quart lloc l'"Atrapa'm si pots", amb Llucià Ferrer, amb 224.000 espectadors i un 15% de quota. I en la sisena posició del rànquing hi ha "Col·lapse", amb Ricard Ustrell, que van veure 190.000 espectadors i va tenir una quota de l'11,5%, el millor resultat de la temporada. També destaca el "Tarda de cine", amb el film "Una carta d'amor per Nadal", amb 175.000 espectadors i un 10,4% de quota.

Divendres

TV3 va tenir divendres una quota del 13,5%, empatada amb Antena3. Els tres programes més vistos van ser de la cadena, amb el "TN vespre", que presenta Toni Cruanyes, en primer lloc, amb 451.000 espectadors i una quota del 23,6%. El va seguir el "TN migdia", amb Raquel Sans i Xavi Coral, va tenir una audiència de 349.000 espectadors i un 27,6% de quota.

El tercer lloc va ser per al "Cuines" en què Gessamí Caramés va preparar unes galetes de gingebre, que van seguir 309.000 espectadors i que va tenir un 22% de quota.

També en el rànquing destaca el "TN comarques", amb Núria Solé, que va tenir 243.000 espectadors i un 24,1% de quota; el "Com si fos ahir", la sèrie de la sobretaula, amb 231.000 espectadors i un 18,1% de quota; l'"Eufòria dance", amb una quota del 12,8% i 220.000 espectadors, i el "Tot són problemes", amb una quota del 10,8% i 170.000 espectadors.

(Font: Kantar, ind. 4 i + amb segones residències i convidats. Els programes que s'han emès en simultani per més d'una de les nostres cadenes i s'han vist per televisió apareixen al rànquing amb l'audiència total.)

#AudiènciesTV3

Anar al contingut