• 768.000 espectadors van connectar amb "El foraster", en un dilluns que TV3 va liderar amb contundència
    Veure vídeo

    768.000 espectadors van connectar amb "El foraster", en un dilluns que TV3 va liderar amb contundència

    TV3 va ser líder de dilluns, amb una quota del 16,6%, a 5,6 punts de la segona. Els sis programes més vistos del dia van ser de la cadena i líders de la franja

    TV3 va ser líder de dilluns, amb una quota del 16,6%, a 5,6 punts de la segona. Els sis programes més vistos del dia van ser de la cadena i líders de la franja

  • 573.000 persones van connectar amb el "30 minuts" en un diumenge que TV3 va liderar amb comoditat
    Veure vídeo

    573.000 persones van connectar amb el "30 minuts" en un diumenge que TV3 va liderar amb comoditat

    TV3 lidera diumenge, amb un 11,2% de quota. Els tres programes més vistos van ser de la cadena, amb els telenotícies i la tornada del "30 minuts" entre els més vistos

    TV3 lidera diumenge, amb un 11,2% de quota. Els tres programes més vistos van ser de la cadena, amb els telenotícies i la tornada del "30 minuts" entre els més vistos

  • Èxit de les estrenes en una temporada que TV3 comença com a líder indiscutible
    Veure vídeo

    Èxit de les estrenes en una temporada que TV3 comença com a líder indiscutible

    TV3 lidera amb contundència el setembre, amb una quota del 13,9%. I és l'única cadena que arriba als dos dígits.

    Destaquen "Això no és una cançó", "La puntual" o la tornada d'"El foraster" i "Col·lapse". I excel·lent resultat d'"El piromusical" de la Mercè.

    Els informatius són líders en totes les edicions i es mantenen al capdavant del rànquing qualitatiu.

    TV3 lidera amb contundència el setembre, amb una quota del 13,9%. I és l'única cadena que arriba als dos dígits. Destaquen "Això no és una cançó", "La puntual" o la tornada d'"El foraster" i "Col·lapse". I excel·lent resultat d'"El piromusical" de la Mercè. Els informatius són líders en totes les edicions i es mantenen al capdavant del rànquing qualitatiu.

  • TV3 lidera i fa un excel·lent prime time amb "Polònia" i "Això no és una cançó"
    Veure vídeo

    TV3 lidera i fa un excel·lent prime time amb "Polònia" i "Això no és una cançó"

    TV3 va ser líder de dijous, amb una quota del 15,2%, a 3,5 punts de la segona. Els sis programes més vistos van ser de TV3 i tots ells líders de les seves franges d'emissió. "Els matins" fa el rècord de la temporada i el SX3 lidera en el target nens

    TV3 va ser líder de dijous, amb una quota del 15,2%, a 3,5 punts de la segona. Els sis programes més vistos van ser de TV3 i tots ells líders de les seves franges d'emissió. "Els matins" fa el rècord de la temporada i el SX3 lidera en el target nens

  • TV3 lidera amb els telenotícies i el "Cuines" i el SX3 ho fa en el target nens
    Veure vídeo

    TV3 lidera amb els telenotícies i el "Cuines" i el SX3 ho fa en el target nens

    Ahir, TV3 va tornar a liderar l'audiència amb una quota del 13,9%. Els cinc programes més vistos van ser de TV3 i líders de la franja. El SX3 va liderar en target nens

    Ahir, TV3 va tornar a liderar l'audiència amb una quota del 13,9%. Els cinc programes més vistos van ser de TV3 i líders de la franja. El SX3 va liderar en target nens

  • TV3, líder de dimarts, amb els telenotícies i el "Cuines"
    Veure vídeo

    TV3, líder de dimarts, amb els telenotícies i el "Cuines"

    TV3 va ser líder de dimarts, amb una quota del 12,7%. Els tres programes més vistos del dia van ser de la cadena i líders de la franja. 604.000 persones van connectar amb el "Nits sense ficció". I el 3/24 fa la millor quota des del 14 de febrer del 2021

    TV3 va ser líder de dimarts, amb una quota del 12,7%. Els tres programes més vistos del dia van ser de la cadena i líders de la franja. 604.000 persones van connectar amb el "Nits sense ficció". I el 3/24 fa la millor quota des del 14 de febrer del 2021

  • TV3 lidera amb contundència, amb els telenotícies, el "Polònia" i el "Cuines"
    Veure vídeo

    TV3 lidera amb contundència, amb els telenotícies, el "Polònia" i el "Cuines"

    TV3 va ser líder de dijous, amb una quota del 15,7%, a 5,9 punts de la segona. Els sis programes més vistos van ser de TV3 i tots ells líders de les seves franges d'emissió. "Els matins", "El paradís de les senyores" i el "Planta baixa" també lideren

    TV3 va ser líder de dijous, amb una quota del 15,7%, a 5,9 punts de la segona. Els sis programes més vistos van ser de TV3 i tots ells líders de les seves franges d'emissió. "Els matins", "El paradís de les senyores" i el "Planta baixa" també lideren

  • Més d'un milió de persones van connectar amb el "TN vespre", un dia en què TV3 lidera i el SX3 fa la millor quota en target nens
    Veure vídeo

    Més d'un milió de persones van connectar amb el "TN vespre", un dia en què TV3 lidera i el SX3 fa la millor quota en target nens

    Ahir, TV3 va tornar a liderar l'audiència amb una quota del 15,6%, a 4 punts de la segona cadena més vista del dia. Els sis programes més vistos van ser de TV3 i líders. "Els matins" repeteixen la millor quota de la temporada. El SX3 va fer la millor quota en target nens des del llançament. I el 3/24 fa la tercera millor quota de l'any

    Ahir, TV3 va tornar a liderar l'audiència amb una quota del 15,6%, a 4 punts de la segona cadena més vista del dia. Els sis programes més vistos van ser de TV3 i líders. "Els matins" repeteixen la millor quota de la temporada. El SX3 va fer la millor quota en target nens des del llançament. I el 3/24 fa la tercera millor quota de l'any

  • TV3, líder de dimarts, amb els telenotícies i el "Cuines"
    Veure vídeo

    TV3, líder de dimarts, amb els telenotícies i el "Cuines"

    TV3 va ser líder de dimarts, amb una quota del 14,6%. Els cinc programes més vistos del dia van ser de la cadena. Esport3 fa la millor quota des del 17 de maig, amb rècord històric d'"Un dia de partit" i amb el millor "Zona Champions" des del maig del 2019

    TV3 va ser líder de dimarts, amb una quota del 14,6%. Els cinc programes més vistos del dia van ser de la cadena. Esport3 fa la millor quota des del 17 de maig, amb rècord històric d'"Un dia de partit" i amb el millor "Zona Champions" des del maig del 2019

  • TV3 lidera còmodament les tardes amb una nova programació amb més continguts i espais més curts
    Veure vídeo

    TV3 lidera còmodament les tardes amb una nova programació amb més continguts i espais més curts

    TV3 lidera les tardes amb la nova aposta de programació d'aquesta temporada. Gairebé 2 milions d'espectadors hi han connectat. També han crescut les audiències digitals, sobretot el consum de vídeo en directe

    TV3 lidera les tardes amb la nova aposta de programació d'aquesta temporada. Gairebé 2 milions d'espectadors hi han connectat. També han crescut les audiències digitals, sobretot el consum de vídeo en directe

  • Excel·lent resultat de "Polònia" i d'"Això no és una cançó", un dijous en què TV3 no té competència
    Veure vídeo

    Excel·lent resultat de "Polònia" i d'"Això no és una cançó", un dijous en què TV3 no té competència

    TV3 va ser líder de dijous, amb una quota del 16,9%, a 5,2 punts de la segona. Els set programes més vistos van ser de TV3 i tots ells líders de les seves franges d'emissió. "Polònia" torna amb una resultat excel·lent i 511.000 persones connecten amb l'estrena d'"Això no és una cançó". "Els matins" fa el rècord de la temporada i el SX3 torna a liderar en el target nens.

    TV3 va ser líder de dijous, amb una quota del 16,9%, a 5,2 punts de la segona. Els set programes més vistos van ser de TV3 i tots ells líders de les seves franges d'emissió. "Polònia" torna amb una resultat excel·lent i 511.000 persones connecten amb l'estrena d'"Això no és una cançó". "Els matins" fa el rècord de la temporada i el SX3 torna a liderar en el target nens.

  • 595.000 espectadors van connectar amb el lliurament de la Medalla d'Honor del Parlament, un dia en què TV3 lidera amb contundència
    Veure vídeo

    595.000 espectadors van connectar amb el lliurament de la Medalla d'Honor del Parlament, un dia en què TV3 lidera amb contundència

    Ahir, TV3 va tornar a liderar l'audiència amb una quota del 15,8%, a 5,1 punts de la segona cadena més vista del dia. Set dels vuit programes més vistos van ser de TV3. El "Tot es mou" fa la segona millor quota de la temporada. El SX3 va liderar per tercer dia en target nens

    Ahir, TV3 va tornar a liderar l'audiència amb una quota del 15,8%, a 5,1 punts de la segona cadena més vista del dia. Set dels vuit programes més vistos van ser de TV3. El "Tot es mou" fa la segona millor quota de la temporada. El SX3 va liderar per tercer dia en target nens

  • 640.000 persones van connectar amb "Nits Sense ficció", un dimarts en què TV3 lidera amb contundència, amb la millor quota de la temporada
    Veure vídeo

    640.000 persones van connectar amb "Nits Sense ficció", un dimarts en què TV3 lidera amb contundència, amb la millor quota de la temporada

    TV3 va ser líder de dimarts, amb una quota del 16,9%, la quota més elevada des de l'inici de la nova temporada, i a 6,6 punts de la segona. Vuit dels deu programes més vistos del dia van ser de la cadena, que va liderar en totes les franges des del "TN comarques" fins al "Nits Sense ficció". El SX3 lidera en target nens

    TV3 va ser líder de dimarts, amb una quota del 16,9%, la quota més elevada des de l'inici de la nova temporada, i a 6,6 punts de la segona. Vuit dels deu programes més vistos del dia van ser de la cadena, que va liderar en totes les franges des del "TN comarques" fins al "Nits Sense ficció". El SX3 lidera en target nens

  • 1.116.000 espectadors van connectar amb els programes especials de la Diada, un dilluns en què TV3 lidera amb contundència
    Veure vídeo

    1.116.000 espectadors van connectar amb els programes especials de la Diada, un dilluns en què TV3 lidera amb contundència

    TV3 lidera el cap de setmana llarg de la Diada. Dilluns, amb un 13,5% de quota; diumenge, amb un 10,2% i dissabte, amb un 12% de quota. Els programes de la Diada ven fer molt bon resultat. I el SX3 lidera dissabte en el target nens

    TV3 lidera el cap de setmana llarg de la Diada. Dilluns, amb un 13,5% de quota; diumenge, amb un 10,2% i dissabte, amb un 12% de quota. Els programes de la Diada ven fer molt bon resultat. I el SX3 lidera dissabte en el target nens

  • El "Com si fos ahir" i "El matí de Catalunya Ràdio" són els programes més vistos i escoltats en directe i a la carta la primera setmana de la temporada
    Veure vídeo

    El "Com si fos ahir" i "El matí de Catalunya Ràdio" són els programes més vistos i escoltats en directe i a la carta la primera setmana de la temporada

    El SX3 incrementa la seva audiència un 37% respecte a l'inici de la temporada anterior. "One piece", "Titó" i "MIC", del SX3, es situen entre els 10 programes més vistos.

    El SX3 incrementa la seva audiència un 37% respecte a l'inici de la temporada anterior. "One piece", "Titó" i "MIC", del SX3, es situen entre els 10 programes més vistos.

  • TV3 lidera el dijous amb els telenotícies i el "Cuines" i 714.000 espectadors van connectar amb "El sopar dels idiotes"
    Veure vídeo

    TV3 lidera el dijous amb els telenotícies i el "Cuines" i 714.000 espectadors van connectar amb "El sopar dels idiotes"

    TV3 va ser líder de dimecres, amb una quota del 14,3%, a 5,3 punts de la segona. Els vuit programes més vistos van ser de TV3 i tots ells líders de les seves franges d'emissió. Èxit de l'emissió de l'obra "El sopar dels idiotes" que va fer una audiència acumulada de 714.000 espectadors

    TV3 va ser líder de dimecres, amb una quota del 14,3%, a 5,3 punts de la segona. Els vuit programes més vistos van ser de TV3 i tots ells líders de les seves franges d'emissió. Èxit de l'emissió de l'obra "El sopar dels idiotes" que va fer una audiència acumulada de 714.000 espectadors

  • TV3 lidera el dimecres amb els telenotícies, el "Cuines" i bona estrena de "La Puntual"
    Veure vídeo

    TV3 lidera el dimecres amb els telenotícies, el "Cuines" i bona estrena de "La Puntual"

    Ahir, TV3 va tornar a liderar l'audiència amb una quota del 15,3%, a 5,4 punts de la segona cadena més vista del dia. Set dels vuit programes més vistos van ser de TV3. 543.000 espectadors van connectar amb l'estrena de "La puntual". El SX3 va liderar en target nens de 6.00 a 22.00

    Ahir, TV3 va tornar a liderar l'audiència amb una quota del 15,3%, a 5,4 punts de la segona cadena més vista del dia. Set dels vuit programes més vistos van ser de TV3. 543.000 espectadors van connectar amb l'estrena de "La puntual". El SX3 va liderar en target nens de 6.00 a 22.00

  • 756.000 persones van connectar amb "Catalunya aixeca el teló", un dimarts en què TV3 lidera amb contundència
    Veure vídeo

    756.000 persones van connectar amb "Catalunya aixeca el teló", un dimarts en què TV3 lidera amb contundència

    TV3 va ser líder de dimarts, amb una quota del 15,5%, a 5,1 punts de la segona. Vuit dels nou programes més vistos del dia van ser de la cadena. El "TN vespre" va fer una audiència acumulada de 996.000 espectadors

    TV3 va ser líder de dimarts, amb una quota del 15,5%, a 5,1 punts de la segona. Vuit dels nou programes més vistos del dia van ser de la cadena. El "TN vespre" va fer una audiència acumulada de 996.000 espectadors

  • TV3 comença la nova temporada liderant amb contundència
    Veure vídeo

    TV3 comença la nova temporada liderant amb contundència

    TV3 va ser líder del dilluns, amb una quota del 14,6%, a 4,8 punts de la segona. Els sis programes més vistos del dia van ser de la cadena i líders de les seves franges d'emissió. 970.000 espectadors van connectar amb el "TN vespre", el primer del rànquing, i 782.000 ho van fer amb el "TN migdia"

    TV3 va ser líder del dilluns, amb una quota del 14,6%, a 4,8 punts de la segona. Els sis programes més vistos del dia van ser de la cadena i líders de les seves franges d'emissió. 970.000 espectadors van connectar amb el "TN vespre", el primer del rànquing, i 782.000 ho van fer amb el "TN migdia"

  • "El matí de Catalunya Ràdio" i el partit del Barçade Lliga, els àudios més escoltats en directe
    Veure vídeo

    "El matí de Catalunya Ràdio" i el partit del Barçade Lliga, els àudios més escoltats en directe

    Aquesta setmana destaca el consum d'àudio en directe.

    A les plataformes externes destaca un vídeo del 3/24 que va superar les 540.000 re
    produccions a Instagram.

    I "El paradís de les senyores" continua com el programa més vist a la carta

    Aquesta setmana destaca el consum d'àudio en directe. A les plataformes externes destaca un vídeo del 3/24 que va superar les 540.000 reproduccions a Instagram. I "El paradís de les senyores" continua com el programa més vist a la carta

Anar al contingut