• "Merlí", líder de la seva franja
    Veure vídeo

    "Merlí", líder de la seva franja

    El sisè episodi de "Merlí" lidera la seva franja d'emissió. Els quatre programes més vistos del dia són de TV3. TV3 és líder d'audiència amb una quota del 15,3%. Bons resultats de l'estrena d'"Els dies clau" al 33.

    El sisè episodi de "Merlí" lidera la seva franja d'emissió. Els quatre programes més vistos del dia són de TV3. TV3 és líder d'audiència amb una quota del 15,3%. Bons resultats de l'estrena d'"Els dies clau" al 33.

  • "El viatge de Companys", lidera el "prime time" de dimarts
    Veure vídeo

    "El viatge de Companys", lidera el "prime time" de dimarts

    TV3 va liderar l'audiència televisiva d'ahir, dimarts, amb una quota del 16,1%. Els cinc programes més vistos del dia són de TV3. Les edicions del "TN migdia" i del "TN vespre", programes més vistos del dia. "El viatge de Companys", líder de la seva franja.

    TV3 va liderar l'audiència televisiva d'ahir, dimarts, amb una quota del 16,1%. Els cinc programes més vistos del dia són de TV3. Les edicions del "TN migdia" i del "TN vespre", programes més vistos del dia. "El viatge de Companys", líder de la seva franja.

  • TV3, líder d'audiència de dimecres
    Veure vídeo

    TV3, líder d'audiència de dimecres

    TV3 va liderar l'audiència televisiva d'ahir, dimecres, amb una quota del 13,9%. Els cinc programes més vistos del dia són de TV3. Les edicions del "TN migdia" i del "TN vespre", programes més vistos del dia. "APM'" i "Catalunya Experience", líders de la seva franja.

    TV3 va liderar l'audiència televisiva d'ahir, dimecres, amb una quota del 13,9%. Els cinc programes més vistos del dia són de TV3. Les edicions del "TN migdia" i del "TN vespre", programes més vistos del dia. "APM'" i "Catalunya Experience", líders de la seva franja.

  • TV3, líder destacat de dilluns
    Veure vídeo

    TV3, líder destacat de dilluns

    Amb una quota del 16%, TV3 lidera l'audiència del dia amb comoditat. Els tres programes més vistos són de TV3. El quart episodi de "Merlí", amb gairebé 600.000 espectadors, fa rècord de la sèrie i lidera la seva franja d'emissió.

    Amb una quota del 16%, TV3 lidera l'audiència del dia amb comoditat. Els tres programes més vistos són de TV3. El quart episodi de "Merlí", amb gairebé 600.000 espectadors, fa rècord de la sèrie i lidera la seva franja d'emissió.

  • TV3, líder d'audiència del setembre amb una quota del 12,5%
    Veure vídeo

    TV3, líder d'audiència del setembre amb una quota del 12,5%

    TV3 acaba el mes de setembre sent líder en solitari i liderant el rànquing de programes més vistos 23 dels 30 dies del mes

    TV3 lidera l'audiència 14 dels 30 dies del mes

    TV3 situa 19 programes entre els 40 més vistos

    El 3/24 obté la millor quota mensual de la seva història amb un 2,1%

    "E15. Els resultats" i la transmissió del Barça-Bayer Leverkusen, programes més vistos d'un mes de setembre marcat per l'actualitat política

    TV3 acaba el mes de setembre sent líder en solitari i liderant el rànquing de programes més vistos 23 dels 30 dies del mes TV3 lidera l'audiència 14 dels 30 dies del mes TV3 situa 19 programes entre els 40 més vistos El 3/24 obté la millor quota mensual de la seva història amb un 2,1% "E15. Els resultats" i la transmissió del Barça-Bayer Leverkusen, programes més vistos d'un mes de setembre marcat per l'actualitat política

  • Gairebé 4 milions de catalans segueixen la jornada electoral a TV3 i al 3/24
    Veure vídeo

    Gairebé 4 milions de catalans segueixen la jornada electoral a TV3 i al 3/24

    "E15, els resultats", programa més vist d'ahir amb una audiència d'1.254.000 espectadors i un 37% de quota. TV3 va liderar l'audiència televisiva d'ahir de manera contundent amb una quota del 17,9%. El 3/24 bat el seu rècord històric amb un 8,4% de quota i se situa com a tercera cadena més vista del dia. En el global de diumenge, 3.937.000 espectadors contacten amb TV3 i el 3/24: un total de 3.341.000, amb TV3, i 1.953.000, amb el 3/24. El nou portal de la CCMA bat el rècord d'audiència des que es va estrenar, amb 352.337 usuaris únics i 1.254.121 pàgines vistes.

    "E15, els resultats", programa més vist d'ahir amb una audiència d'1.254.000 espectadors i un 37% de quota. TV3 va liderar l'audiència televisiva d'ahir de manera contundent amb una quota del 17,9%. El 3/24 bat el seu rècord històric amb un 8,4% de quota i se situa com a tercera cadena més vista del dia. En el global de diumenge, 3.937.000 espectadors contacten amb TV3 i el 3/24: un total de 3.341.000, amb TV3, i 1.953.000, amb el 3/24. El nou portal de la CCMA bat el rècord d'audiència des que es va estrenar, amb 352.337 usuaris únics i 1.254.121 pàgines vistes.

  • TV3 lidera l'audiència de dijous amb el Piromusical de la Mercè, programa més vist del dia
    Veure vídeo

    TV3 lidera l'audiència de dijous amb el Piromusical de la Mercè, programa més vist del dia

    Ahir dimecres TV3 va liderar l'audiència televisiva i va situar cinc dels seus programes com els més vistos del dia. La transmissió del Piromusical de la Mercè va tenir una audiència de 651.000 espectadors de mitjana i una quota del 20,6%. El minut més vist de la transmissió, a les 22.31, prop de la traca final, va reunir una audiència de 755.000 espectadors i amb una quota del 22,3%.

    Ahir dimecres TV3 va liderar l'audiència televisiva i va situar cinc dels seus programes com els més vistos del dia. La transmissió del Piromusical de la Mercè va tenir una audiència de 651.000 espectadors de mitjana i una quota del 20,6%. El minut més vist de la transmissió, a les 22.31, prop de la traca final, va reunir una audiència de 755.000 espectadors i amb una quota del 22,3%.

  • TV3, líder d'audiència de dimarts
    Veure vídeo

    TV3, líder d'audiència de dimarts

    TV3 va liderar l'audiència televisiva d'ahir, dimarts, amb una quota del 13,7%. Les edicions del "Telenotícies migdia" i del "Telenotícies vespre", programes més vistos del dia.

    TV3 va liderar l'audiència televisiva d'ahir, dimarts, amb una quota del 13,7%. Les edicions del "Telenotícies migdia" i del "Telenotícies vespre", programes més vistos del dia.

  • "E-15 El debat", 610.000 espectadors. "Espai informatiu compensatori", 27.000 espectadors
    Veure vídeo

    "E-15 El debat", 610.000 espectadors. "Espai informatiu compensatori", 27.000 espectadors

    Amb una quota del 22,3%, el debat electoral de TV3 i Catalunya Ràdio va ser líder a la seva franja televisiva

    L'"Espai informatiu compensatori" als partits que no van participar a la Via Lliure obté a TV3 una audiència mitjana de 27.000 espectadors, amb una quota de l'1,4%. És el pitjor resultat de la història de la cadena en aquesta franja d'un diumenge

    Amb una quota del 22,3%, el debat electoral de TV3 i Catalunya Ràdio va ser líder a la seva franja televisiva L'"Espai informatiu compensatori" als partits que no van participar a la Via Lliure obté a TV3 una audiència mitjana de 27.000 espectadors, amb una quota de l'1,4%. És el pitjor resultat de la història de la cadena en aquesta franja d'un diumenge

  • TV3 lidera l'audiència amb la Supercopa d'Espanya, amb més d'un milió d'espectadors
    Veure vídeo

    TV3 lidera l'audiència amb la Supercopa d'Espanya, amb més d'un milió d'espectadors

    La transmissió de TV3 del partit de tornada de la Supercopa d'Espanya entre el FC Barcelona i l'Athletic Club va ser el programa més vist del dia amb més d'un milió d'espectadors i una quota del 40,2%. TV3 va liderar el dia amb un 19,6% de quota.

    La transmissió de TV3 del partit de tornada de la Supercopa d'Espanya entre el FC Barcelona i l'Athletic Club va ser el programa més vist del dia amb més d'un milió d'espectadors i una quota del 40,2%. TV3 va liderar el dia amb un 19,6% de quota.

  • "La Riera" acomiada la temporada amb honors
    Veure vídeo

    "La Riera" acomiada la temporada amb honors

    Montse Guallar, Josep Linuesa, Sergio Caballero, Roser Tapias i Marta Calvó, noves incorporacions

    Montse Guallar, Josep Linuesa, Sergio Caballero, Roser Tapias i Marta Calvó, noves incorporacions

  • TV3, líder destacada de dijous amb un 14,5%
    Veure vídeo

    TV3, líder destacada de dijous amb un 14,5%

    Les edicions del "Telenotícies" del migdia i el vespre, el capítol de "La Riera" i l'especial de "Polònia" dedicat als "cameos" van ser els programes més vistos ahir a Catalunya, en un dijous en què TV3 va ser líder destacada, amb una quota del 14,5%.

    Les edicions del "Telenotícies" del migdia i el vespre, el capítol de "La Riera" i l'especial de "Polònia" dedicat als "cameos" van ser els programes més vistos ahir a Catalunya, en un dijous en què TV3 va ser líder destacada, amb una quota del 14,5%.

  • "E-15: El debat" lidera la primera part del "prime time"
    Veure vídeo

    "E-15: El debat" lidera la primera part del "prime time"

    El programa especial en què es van enfrontar els quatre candidats a la presidència del FC Barcelona va tenir una audiència de 314.000 espectadors i una quota del 13,2%. "E-15: El debat" va liderar la primera part del "prime time" i va ser la segona opció televisiva fins al final del programa. A les xarxes socials va ser el programa de televisió amb més repercussió.

    El programa especial en què es van enfrontar els quatre candidats a la presidència del FC Barcelona va tenir una audiència de 314.000 espectadors i una quota del 13,2%. "E-15: El debat" va liderar la primera part del "prime time" i va ser la segona opció televisiva fins al final del programa. A les xarxes socials va ser el programa de televisió amb més repercussió.

  • TV3, líder d'audiència del mes de juny amb una quota del 13,3%
    Veure vídeo

    TV3, líder d'audiència del mes de juny amb una quota del 13,3%

    TV3 ha acabat el mes de juny sent líder en solitari i mantenint-se com la cadena més vista per desè mes consecutiu

    TV3 lidera l'audiència 19 dels 30 dies del mes

    TV3 encapçala el rànquing de programes més vistos durant 29 dies del mes de juny

    TV3 situa 21 programes entre els 40 més vistos

    El postpartit de la final de Lliga de Campions entre el Barça i la Juventus, programa més vist del mes de juny, seguit per la transmissió del partit

    El 3/24 continua sent la referència entre els canals informatius, amb una quota de l'1,4%, i creix una dècima respecte al mes de maig

    TV3 ha acabat el mes de juny sent líder en solitari i mantenint-se com la cadena més vista per desè mes consecutiu TV3 lidera l'audiència 19 dels 30 dies del mes TV3 encapçala el rànquing de programes més vistos durant 29 dies del mes de juny TV3 situa 21 programes entre els 40 més vistos El postpartit de la final de Lliga de Campions entre el Barça i la Juventus, programa més vist del mes de juny, seguit per la transmissió del partit El 3/24 continua sent la referència entre els canals informatius, amb una quota de l'1,4%, i creix una dècima respecte al mes de maig

  • Amb 614.000 oients diaris, Catalunya Ràdio consolida la trajectòria ascendent, segons dades corresponents a la segona onada del 2015 de l'EGM-Baròmetre Catalunya
    Veure vídeo

    Amb 614.000 oients diaris, Catalunya Ràdio consolida la trajectòria ascendent, segons dades corresponents a la segona onada del 2015 de l'EGM-Baròmetre Catalunya

    És la primera vegada en la història de l'emissora que s'aconsegueix superar els 600.000 oients diaris en totes les onades d'una mateixa temporada.
    "El matí de Catalunya Ràdio", amb Mònica Terribas, obté les millors xifres de la història amb 513.000 oients diaris. Aquest programa queda només a 41.000 seguidors d'"El món a RAC1", amb qui retalla en 100.000 oients la diferència.
    L'informatiu "Catalunya vespre", amb Kílian Sebrià i Òscar Fernández, té un augment del nombre d'oients del 76,5% respecte a l'onada de fa un any, i aconsegueix 120.000 seguidors.
    "El suplement", amb Sílvia Coppulo, és el magazine líder dels dissabtes amb 254.000 seguidors.
    "Tot gira", amb David Clupés, és també el magazine esportiu més escoltat de dissabte, amb 205.000 oients.
    Catalunya Ràdio manté el lideratge a Lleida i Tarragona, amb 53.000 i 75.000 oients respectivament.
    Catalunya Informació i Catalunya Música són les emissores líders en els seus respectius àmbits.

    És la primera vegada en la història de l'emissora que s'aconsegueix superar els 600.000 oients diaris en totes les onades d'una mateixa temporada. "El matí de Catalunya Ràdio", amb Mònica Terribas, obté les millors xifres de la història amb 513.000 oients diaris. Aquest programa queda només a 41.000 seguidors d'"El món a RAC1", amb qui retalla en 100.000 oients la diferència. L'informatiu "Catalunya vespre", amb Kílian Sebrià i Òscar Fernández, té un augment del nombre d'oients del 76,5% respecte a l'onada de fa un any, i aconsegueix 120.000 seguidors. "El suplement", amb Sílvia Coppulo, és el magazine líder dels dissabtes amb 254.000 seguidors. "Tot gira", amb David Clupés, és també el magazine esportiu més escoltat de dissabte, amb 205.000 oients. Catalunya Ràdio manté el lideratge a Lleida i Tarragona, amb 53.000 i 75.000 oients respectivament. Catalunya Informació i Catalunya Música són les emissores líders en els seus respectius àmbits.

  • L'entrevista de Mònica Terribas al president Mas, líder d'audiència de dilluns
    Veure vídeo

    L'entrevista de Mònica Terribas al president Mas, líder d'audiència de dilluns

    TV3 lidera l'audiència d'ahir, dilluns, amb una quota del 14,4%. L'entrevista de Mònica Terribas al president Mas va ser el programa més vist del dia, seguit pels Telenotícies, en segon i tercer lloc. L'entrevsita va generar gairebé 14.000 tuits, amb un pic de 263 tuits per minut. L'interès per l'actualitat també es reflecteix en els resultats del "2324", del 3/24, que va tornar a batre el rècord d'audiència de l'any amb una quota del 4%.

    TV3 lidera l'audiència d'ahir, dilluns, amb una quota del 14,4%. L'entrevista de Mònica Terribas al president Mas va ser el programa més vist del dia, seguit pels Telenotícies, en segon i tercer lloc. L'entrevsita va generar gairebé 14.000 tuits, amb un pic de 263 tuits per minut. L'interès per l'actualitat també es reflecteix en els resultats del "2324", del 3/24, que va tornar a batre el rècord d'audiència de l'any amb una quota del 4%.

  • TV3, líder de dimecres, situa cinc programes al capdavant del rànquing dels més vistos
    Veure vídeo

    TV3, líder de dimecres, situa cinc programes al capdavant del rànquing dels més vistos

    TV3 va liderar l'audiència d'ahir dimecres amb una quota del 13,5%. Cinc programes de TV3 s'han situat al capdavant del rànquing dels programes més vistos del dia. Millor dia de l'any per a l'informatiu "23/24", un dia en què les relacions entre Convergència i Unió marquen l'actualitat.

    TV3 va liderar l'audiència d'ahir dimecres amb una quota del 13,5%. Cinc programes de TV3 s'han situat al capdavant del rànquing dels programes més vistos del dia. Millor dia de l'any per a l'informatiu "23/24", un dia en què les relacions entre Convergència i Unió marquen l'actualitat.

  • TV3, líder d'audiència de dijous
    Veure vídeo

    TV3, líder d'audiència de dijous

    TV3 lidera l'audiència de dijous amb una quota del 13,8%. "Polònia", programa amb més audiència en el rànquing dels programes més vistos del dia, en què els tres primers són de TV3. El Saragossa-Girona, partit més vist de la temporada de Segona Divisió, a Esport3.

    TV3 lidera l'audiència de dijous amb una quota del 13,8%. "Polònia", programa amb més audiència en el rànquing dels programes més vistos del dia, en què els tres primers són de TV3. El Saragossa-Girona, partit més vist de la temporada de Segona Divisió, a Esport3.

  • TV3, líder de dimecres, situa quatre programes al capdavant del rànquing dels més vistos
    Veure vídeo

    TV3, líder de dimecres, situa quatre programes al capdavant del rànquing dels més vistos

    TV3 va liderar l'audiència d'ahir, dimecres, amb una quota del 13,9%. Quatre programes de TV3 s'han situat al capdavant del rànquing dels programes més vistos del dia. "APM?" va liderar la seva franja d'emissió, amb 445.000 espectadors i una quota del 14,6%.

    TV3 va liderar l'audiència d'ahir, dimecres, amb una quota del 13,9%. Quatre programes de TV3 s'han situat al capdavant del rànquing dels programes més vistos del dia. "APM?" va liderar la seva franja d'emissió, amb 445.000 espectadors i una quota del 14,6%.

  • 601.000 persones escolten cada dia Catalunya Ràdio, que obté el millor resultat en la primera onada de l'EGM en els últims 10 anys
    Veure vídeo

    601.000 persones escolten cada dia Catalunya Ràdio, que obté el millor resultat en la primera onada de l'EGM en els últims 10 anys

    Segons l'Estudi General de Mitjans, Catalunya Ràdio creix de 70.000 oients respecte a la mateixa onada de fa un any, una xifra que suposa un 13% més d'audiència, i que la converteix en l'emissora que més creix. A més, lidera les franges horàries de 14.00 a 16.00 h.

    Catalunya Ràdio també és l'emissora líder a les comarques de Tarragona i Lleida.

    "El matí de Catalunya Ràdio", amb Mònica Terribas, l'escolten 461.000 persones cada dia, i amb aquesta xifra aconsegueix el millor resultat d'una primera onada de l'any des del 2006. A més, augmenta la seva audiència en 51.000 oients respecte a la mateixa onada de fa un any.

    "El suplement", amb Sílvia Coppulo, és el magazín líder del cap de setmana, amb 356.000 oients els dissabtes i 264.000, els diumenges.

    "Catalunya migdia", amb Neus Bonet i Robert Prat, i "L'oracle", amb Xavier Graset, són líders amb 55.000 oients a les seves respectives franges horàries. Altres programes de la graella de Catalunya Ràdio també augmenten la seva audiència respecte de l'any anterior. Així "Catalunya vespre" augmenta un 14%, "Les mil i una nits de Maria de la Pau Janer' puja un 53% i "La nit dels ignorants" augmenta un 50%.
    També augmenta l'audiència de la programació esportiva de Catalunya Ràdio. Així "El club de la mitjanit", amb Pere Escobar, ha incrementat un 39% la seva audiència en un any i el "Tot gira" de dissabte, amb David Clupés, puja un 71% i és el magazín esportiu líder de la seva franja.
    Segons les dades d'aquest EGM, Catalunya Informació aconsegueix una audiència de 133.000 oients diaris i Catalunya Música, 29.000 oients.

    Segons l'Estudi General de Mitjans, Catalunya Ràdio creix de 70.000 oients respecte a la mateixa onada de fa un any, una xifra que suposa un 13% més d'audiència, i que la converteix en l'emissora que més creix. A més, lidera les franges horàries de 14.00 a 16.00 h. Catalunya Ràdio també és l'emissora líder a les comarques de Tarragona i Lleida. "El matí de Catalunya Ràdio", amb Mònica Terribas, l'escolten 461.000 persones cada dia, i amb aquesta xifra aconsegueix el millor resultat d'una primera onada de l'any des del 2006. A més, augmenta la seva audiència en 51.000 oients respecte a la mateixa onada de fa un any. "El suplement", amb Sílvia Coppulo, és el magazín líder del cap de setmana, amb 356.000 oients els dissabtes i 264.000, els diumenges. "Catalunya migdia", amb Neus Bonet i Robert Prat, i "L'oracle", amb Xavier Graset, són líders amb 55.000 oients a les seves respectives franges horàries. Altres programes de la graella de Catalunya Ràdio també augmenten la seva audiència respecte de l'any anterior. Així "Catalunya vespre" augmenta un 14%, "Les mil i una nits de Maria de la Pau Janer' puja un 53% i "La nit dels ignorants" augmenta un 50%. També augmenta l'audiència de la programació esportiva de Catalunya Ràdio. Així "El club de la mitjanit", amb Pere Escobar, ha incrementat un 39% la seva audiència en un any i el "Tot gira" de dissabte, amb David Clupés, puja un 71% i és el magazín esportiu líder de la seva franja. Segons les dades d'aquest EGM, Catalunya Informació aconsegueix una audiència de 133.000 oients diaris i Catalunya Música, 29.000 oients.

Anar al contingut