El SX3, la cadena infantil que més creix

TV3 ha liderat tots els dies del mes, amb Eufòria com el programa més vist en directe i a la carta i gairebé 13 milions de reproduccions a les xarxes socials

El canal infantil de 3Cat, SX3, és la cadena dedicada als infants que més creix del mes de març, amb 4,9 punts més que el mateix mes de l'any anterior, és colíder entre el públic entre 4 i 12 anys i segona de la seva franja d'emissió. Marca, a més, la segona millor dada mensual des de l'estrena del nou SX3, amb gairebé 1 milió i mig d'audiència mensual acumulada, segons dades de Kantar.   
 
Aquestes dades se sumen al lideratge sòlid de TV3, que ha encapçalat tots els dies del mes. Amb aquest, ja són 32 mesos consecutius en què TV3 es mostra imbatible en el day time, amb un 14% i a 5 punts d'Antena 3, i el prime time, amb un 13,7% i a 5,8 punts de la següent cadena. A més, 7 dels 10 programes més vistos del mes de març són de TV3.  
 
"Eufòria" és el programa més vist de TV3 en directe i a la carta, amb més d'1 milió de reproduccions acumulades. Els 3 vídeos més vistos del mes són del programa i, a les xarxes socials, acumula gairebé 13 milions de visualitzacions. L'estrena de la seva tercera edició ha anotat una quota del 16,8% i 693.000 espectadors d'audiència acumulada. I, a més a més de liderar la seva franja d'emissió, destaquen les quotes per als públics d'entre 4 i 12 anys, amb un 39,9%, i entre 13 i 24 anys, amb un 29,2%
 
Dels més de 99.200 missatges a X sobre els programes de TV3, el més comentat també ha estat "Eufòria" amb més de 20.800 comentaris
 
TV3 és la cadena generalista més ben valorada del mes, amb un índex qualitatiu de 8,3. 
 
Un mes més, els telenotícies es mantenen líders en totes les edicions i al capdavant del rànquing qualitatiu dels informatius diaris, amb un índex de 8,4, segons el panel de GfK. 
 
Esport3 registra el millor març des del 2016 i la millor audiència digital en directe mensual des del maig del 2015. 
 
El "Cuines" obté el millor resultat mensual de la temporada amb una quota mitjana del 22,8%. I el "Jo mai mai" ha finalitzat la seva temporada liderant la seva franja durant l'emissió lineal de 7 dels seus 8 capítols, una quota mitjana de l'11,7% i un total de més d'1 milió d'espectadors d'audiència acumulada. També és el quart programa més vist a la carta i acumula més d'1,2 milions de reproduccions en directe i a la carta des de la seva estrena. 
 
El "Com si fos ahir" segueix liderant els més vistos a la carta i registra la millor audiència de la seva història amb més d'1,8 milions de reproduccions.  
 
I l'emissió més vista en directe és el partit de quarts de final de la Lliga de Campions femenina entre el SK Brann i el Barça, amb 27.000 dispositius únics. 
 
A la plataforma 3Cat s'han fet més de 19,5 milions de reproduccions de vídeo en directe i a la carta, la millor xifra històrica d'un mes de març. El consum de vídeo en directe ha crescut un 20% respecte al març del 2023 i fa la millor dada des del mes de març del 2020; i el vídeo a la carta ha crescut un 30% respecte al mateix mes de l'any passat i registra la millor dada històrica d'un mes de març. 
 
Dues sèries emblemàtiques com "Plats bruts" i "El cor de la ciutat" estan entre els 8 programes més vistos a la carta. 
 
Així com ho va fer al febrer, TV3 ha registrat diversos rècords: el "Planta baixa" ha anotat la seva millor quota de pantalla amb un 13,1%; el "Col·lapse" ha marcat el rècord de la temporada amb una audiència acumulada de 730.000 espectadors i un 15,7% de quota el dia 2 de març, tot igualant el seu propi rècord històric del 21 de gener del 2023; el "30 minuts" del dia 24 ha estat el més vist de l'any, amb 532.000 espectadors acumulats i una quota del 15,6%; i els esports catalans han assolit tres fites, amb el "Gol a gol" del dia 17 i el "Zona Champions" del dia 12, els més vistos de la temporada d'Esport3; i amb l'emissió del partit de quarts de final de la Lliga de Campions femenina entre el SK Brann i el Barça, que, més enllà de ser el més vist de la temporada, ha anotat una quota del 22,3% i una audiència acumulada de més d'1 milió d'espectadors.  
 
Pel que fa a les xarxes socials, s'han fet 114,3 milions de reproduccions de vídeo als perfils 3Cat. El més vist ha estat la història de superació de l'Ousman a "Tot es mou", amb 912.600 reproduccions a Instagram.   
 
(Fonts: *Kantar, ind. 4 i + amb segones residències i convidats. Els programes que s'han emès en simultani per més d'una de les nostres cadenes i s'han vist per televisió apareixen al rànquing amb l'audiència total. **GfK és l'empresa multinacional alemanya d'investigació i anàlisi de mercat que elabora informes sobre les valoracions qualitatives dels espectadors. Algunes de les televisions públiques més importants d'Europa han fet servir l'estudi qualitatiu "Jurat d'espectadors", de GfK, com per exemple la britànica BBC, l'alemanya ZDF, la neerlandesa NPO, la irlandesa RTÉ, la belga VRT, la russa CTC i també la privada britànica ITV. Actualment, a més a més de TV3, la BBC i la neerlandesa NPO continuen fent-lo servir i s'hi han afegit les televisions públiques de Mèxic i de Singapur) 
 
#audiènciesTV3 
Anar al contingut