
"Jo mai mai" i "La Patrulla Peluda" superen el milió de reproduccions a la plataforma 3Cat en la seva aposta per captar públic jove i infantil
Aquest mes de març ha finalitzat la temporada 5 de "Crims", que es manté com el programa més vist en directe i a la carta, amb un gran èxit d'audiències
La plataforma 3Cat ha sumat durant el març més de 20 milions de reproduccions. Aquest mes, 3Cat consolida l'aposta per captar públic jove i infantil amb l'èxit de "Jo mai mai" i "La Patrulla Peluda", que han superat el milió de reproduccions a la plataforma.
Tot just sis setmanes després de la seva estrena, la segona temporada de la sèrie adolescent "Jo mai mai" ha superat el milió de reproduccions a la plataforma 3Cat. Per a aquesta sèrie, la franja de 14 a 24 anys representa el doble dels usuaris que habitualment consumeixen contingut a demanda a la plataforma.
La sèrie "La Patrulla Peluda" és l'aposta més destacada del canal infantil Super3 (SX3) i en menys de tres mesos ha assolit el milió de reproduccions després de tenir una molt bona rebuda a la plataforma. A l'abril arriben nous continguts per als més menuts, entre els quals la nova temporada de "La Patrulla Peluda", la setena temporada de la ficció "Projecte Beta" i l'esperat retorn de "Les tortugues ninja".
En el rànquing mensual, segueix el lideratge indiscutible de "Crims", amb més de 150.606 reproduccions per capítol i que es manté com el programa més vist en directe i a la carta de tota la temporada. El "Com si fos ahir" se situa en segon lloc, amb 70.099 reproduccions també per episodi, després d'arribar a la fita de 1.500 capítols aquest mes de març.

"Històries de l'escola", la sèrie documental sobre el dia a dia dels centres educatius a Catalunya, se situa en tercera posició amb 82.176 reproduccions. Amb l'emissió de nous capítols encara en curs, 3Cat reforça la missió d'oferir continguts de servei públic, amb un periodisme que s'endinsa en la realitat de la societat i el seu dia a dia.
També destaca l'interès per les ficcions de 3Cat, amb cinc continguts posicionats en el top 10, entre els quals el "Com si fos ahir", "El paradís de les senyores", "Jo mai mai", la nova estrena d'"El mal invisible" i la nova sèrie "Sala polivalent" de La Calòrica.
Els documentals, un altre dels continguts insígnia de 3Cat, també marquen bons registres i tant el "Nits sense ficció" com el "30 minuts" se situen dins del top 20 de continguts més consumits a la plataforma. El documental "Revolució 304" ha estat el segon "Nits sense ficció" més vist de la temporada a la plataforma.
També destaquen en el rànquing de març els nous capítols dels programes d'entreteniment del prime time "Polònia" i "Joc de cartes", així com "Col·lapse" i "Manicòmics". "Titó" es posiciona com el contingut infantil que genera més interès a la plataforma.
En àudio, mantenen els bons resultats "El suplement", que es posiciona com a sisè contingut més reproduït, "El matí de Catalunya Ràdio", "La finestra indiscreta", "El búnquer" i "Crims".
L'esport femení encapçala els continguts més vistos en directe
Un mes més, el futbol encapçala el rànquing dels continguts més vistos en directe. Concretament, els quarts de final de la Champions League femenina entre el Wolfsburg i el Barça, que, amb 66.524 reproduccions, és l'emissió que ha despertat més interès aquest març.
En el top 10 hi trobem 7 continguts més de futbol, les semifinals de la Copa de la Reina entre el Barça i el Madrid i el clàssic de la Lliga F, i fins a tres retransmissions de "LaTdT" de Catalunya Ràdio. També figuren entre els continguts més vistos en directe els capítols de "Crims" emesos aquest mes i com a més escoltats destaca "El matí de Catalunya Ràdio".

"Bola de Drac" lidera amb contundència amb més d'1,2 milions de reproduccions
"Bola de Drac" segueix liderant amb contundència en l'àmbit dels continguts de llarga capitulació, i juntament amb "Bola de Drac Z" acumulen ja més d'1.200.000 reproduccions en l'últim mes. El segueix "El cor de la ciutat", amb 289.095 reproduccions, i "La Riera", amb 177.183.
"Merlí" suma més de 20.000 reproduccions més que el mes anterior i se situa en quart lloc amb un total de 149.509. Aquestes dades demostren que les apostes de ficció històriques de TV3 continuen despertant un ampli interès entre l'audiència de la plataforma, una tendència que es manté mes rere mes.
