Les estrenes i els rècords de temporada fan a TV3 líder indiscutible del novembre
Més de 2,6 milions de dispositius únics han accedit a la plataforma 3Cat des de la seva estrena i "Els Matins" registren el millor mes des del març del 2022
TV3 ha tornat a acabar el mes líder d'audiència, segons dades de Kantar. Aquest novembre TV3 ha aconseguit una quota del 14,5%. És l'única cadena que ha arribat a les dues xifres i a més, àmplia la distància amb la segona classificada, Antena3, a 6,2 punts, i ha superat per 6,4 punts la tercera, La1.
TV3 ha liderat la franja del day time, amb un 14,3%, a 5,3 punts de la segona, Antena3. També ha liderat la franja del prime time de manera contundent, amb una quota del 17,2%, i ha superat per 9,1 punts la segona classificada, La 1, que no arriba als dos dígits.
TV3 ha liderat l'audiència 29 dies dels 30 del mes de novembre i el rànquing dels programes més vistos del dia en 30 ocasions, és a dir tot el mes, i sempre ho ha fet amb un telenotícies.
També és la cadena més ben valorada al novembre al panel de GfK**, amb un 8.4.
Esport3 fa la millor quota en un mes de novembre, des del novembre del 2015.
Els informatius lideren totes les edicions i "Els Matins" fan el millor mes des del març del 2022
Un mes més, els telenotícies es mantenen líders en totes les edicions i han encapçalat el rànquing dels programes més vistos del dia en 30 ocasions: 20 el "TN vespre", 7 el "TN cap de setmana vespre", 2 el "TN migdia" i 1 el "TN cap de setmana migdia".
13 dels 15 programes més vistos del rànquing del mes són de TV3. El "TN vespre" del dia 20, ocupa el primer lloc, amb 612.000 espectadors i un 26,4% de quota, el rècord de la temporada; el "TN migdia" del 2 el segueix, amb una quota del 34,7% i 542.000 espectadors; el quart és el "TN cap de setmana vespre" del 12 de novembre, amb 497.000 espectadors i un 25,1% de quota; l'edició del migdia de l'informatiu del cap de setmana del dia 19 és el desè, amb una quota del 27,4% i 418.000 espectadors.
I, pel que fa al "TN comarques", el del dia 15 va ser el dotzè programa més vist del mes, amb una quota del 26% i 356.000 espectadors.
Els informatius de TV3 es mantenen al capdavant del rànquing qualitatiu dels informatius diaris, amb un índex de 8,4, segons el panel de GfK.
I els especials informatius del 15 de novembre amb motiu del debat d'investidura del president del govern espanyol, tant del matí com de la tarda, van liderar amb un 16,1% i un 16,4% de quota respectivament, amb una mitjana d'audiència acumulada de 859.000 espectadors, i van arribat a 1.262.000 persones en el total del dia.
El 3/24 fa la millor quota de l'any, amb un 1,7% i la millor quota mensual des de l'abril del 2020. I el dia 15, va fer la millor quota diària des del 16 de març del 2020, amb un 4,1%. I el "Més 324", del 16, que va emetre un programa especial per TV3 va obtenir el rècord de la temporada, amb 469.000 espectadors i un 10,1% de quota. També han destacat al novembre. "Els matins" que han registrat el millor mes des del març del 2022. I l'emissió del dia 10 va fer la millor audiència des del 24 de setembre del 2021. A més, té una valoració qualitativa del 8.7 segons el GfK.
Excel·lent resultat de les estrenes i rècords de temporada al novembre
Aquest mes de novembre diversos programes han fet rècords de temporada. El 14 de novembre ho va fer el "Planta baixa", amb una mitjana de 147.000 espectadors, una quota de l'11,9% i una acumulada de 391.000 espectadors. Aquesta és la millor dada del programa des del 15 de maig.
El "Polònia" del dia 16, va ser la més vista de la temporada, amb 466.000 espectadors, un 21,7% de quota i 664.000 espectadors hi van connectar. El dia 20 es van registrar dos rècords, el de l'"Atrapa'm si pots", amb 223.000 espectadors, una quota del 14,4% i 419.000 persones d'audiència acumulada i el de l'"Està passant", amb una quota del 17,1%, 320.000 espectadors i una acumulada de 551.000 espectadors;
"Col·lapse" és líder de la seva franja a 4,1 punts de la segona cadena, i ha fet una audiència acumulada mitjana de 611.000 espectadors. Al llarg del mes 1.345.000 persones han vist el programa en directe per la televisió.
"Joc de cartes" continua imparable, i arrenca la setena temporada, el dia 1, amb un capítol que va doblar la quota del a competència, amb un 25,5%. A cada un dels cinc capítols emesos hi han connectat 714.000 persones.
Dues estrenes del dia 28 de novembre, han destacat. La primera va ser "Això no és Suècia", que va liderar a més del doble de distància del segon i va fer una audiència acumulada de 645.000 espectadors i una quota del 20%. La segona va ser la de "Vosaltres mateixos", que també va lidera doblant la segona i va fer una audiència acumulada de 614.000 persones i una quota del 21,4%.
En l'àmbit de les xarxes socials, la conversa social sobre els programes de TV3 ha generat més de 83.700 missatges a X. El més comentat ha estat el "Polònia", amb 20.600 missatges. A més, s'han fet gairebé 140,6 milions de reproduccions de vídeo a les xarxes socials de 3Cat.
El vídeo més vist a les xarxes socials és un clip de l'APM? sobre el directe d'una reportera de RTVE durant una tempesta, amb més de 7,8 milions de reproduccions a Tiktok.
Més de 2,6 milions de dispositius únics han accedit a la plataforma 3Cat des de la seva estrena
Més de 2,6 milions de dispositius únics han accedit a la plataforma 3Cat des de la seva estrena i s'han fet 16 milions de reproduccions de vídeo i àudio, el que suposa unes 506.000 reproduccions cada dia.
A més, la plataforma 3Cat ha tingut prop de 20 milions de visites i ha generat més de sis milions d'hores d'ús. I pel que fa a usuaris registrats, ja n'hi ha gairebé 600.000. Des de l'estrena més de 347.000 usuaris nous s'han donat d'alta, el que suposa un increment del 140%.
Des de l'estrena de la plataforma 3Cat el consum digital diari de continguts de la CCMA ha crescut un 46% comparant amb la mitjana diària de la temporada anterior. En el cas del consum de vídeo, aquest increment ha provocat que el mes de novembre hagi registrat la segona millor dada històrica de consum de vídeo, tant sols superada per l'octubre de 2017, amb un 50% més de reproduccions de vídeo que la mitjana mensual de tota la temporada anterior. Pel que fa concretament al consum de vídeo a la carta, les més de 13 milions de reproduccions marquen el rècord històric de reproduccions mensuals de vídeo a la carta. Finalment, s'han registrat 4,3 milions de reproduccions d'àudio durant el mes de novembre, un 11% més que la mitjana mensual de la temporada anterior.
(Fonts: *Kantar, ind. 4 i + amb segones residències i convidats. Els programes que s'han emès en simultani per més d'una de les nostres cadenes i s'han vist per televisió apareixen al rànquing amb l'audiència total. **GfK és l'empresa multinacional alemanya d'investigació i anàlisi de mercat que elabora informes sobre les valoracions qualitatives dels espectadors. Algunes de les televisions públiques més importants d'Europa han fet servir l'estudi qualitatiu "Jurat d'espectadors", de GfK, com per exemple la britànica BBC, l'alemanya ZDF, la neerlandesa NPO, la irlandesa RTÉ, la belga VRT, la russa CTC i també la privada britànica ITV. Actualment, a més a més de TV3, la BBC i la neerlandesa NPO continuen fent-lo servir i s'hi han afegit les televisions públiques de Mèxic i de Singapur)