Les grans estrenes i la informació de la dana lideren el novembre a la plataforma
"Joc de cartes", "Crims" o "La travessa", a demanda; els programes informatius, en directe, i "El cor de la ciutat", en l'àmbit de catàleg, es fan amb les audiències de la plataforma 3Cat de l'1 al 25 de novembre
Continguts més vistos a demanda
Les grans estrenes de la temporada, com "Joc de cartes", "Cites Barcelona", "Crims" o "La travessa", es fan amb el rànquing dels programes més vistos a la carta a la plataforma 3Cat, entre l'1 i el 25 de novembre, molt ben acompanyats dels perennes "Com si fos ahir", "Polònia", "30 minuts" o "Sense ficció". Apostes de servei públic com el documental "Murs de silenci. Gran Escala 2000", "L'estafador de l'amor" o "La DANA, 24 hores d'una catàstrofe" irrompen entre els 20 continguts més vistos a demanda. Així com també ho fan els lates "Col·lapse" i "Vosaltres mateixos", entre d'altres continguts habituals.
Emissions més vistes en directe
La programació sobre la cobertura del pas de la DANA per Catalunya lidera el rànquing de les emissions més vistes en directe a la plataforma 3Cat. Les 8 primeres posicions corresponen als programes informatius dels dies 3, 4 i 5 de novembre, en què el fenomen travessava el territori. Entre els serveis informatius, destaquen les emissions d'un dels partits de la Lliga de Campions femenina, l'especial dedicat a la dana del "30 minuts" i l'emissió de "La selva" també del dia 4 de novembre.
Continguts de llarga capitulació més vistos
I "El cor de la ciutat" segueix imbatible entre les sèries de catàleg de llarga capitulació publicades a la plataforma 3Cat. La sèrie de sobretaula, que es va emetre a TV3 durant 10 temporades, ocupa la primera posició a distància de les següents opcions preferides.