Més de 2 milions de persones connecten amb La Marató més vista des del 2015, que va fer TV3 líder destacada de diumenge, amb una quota del 17%
TV3 va liderar l'audiència d'ahir, amb una quota del 17%, a més de 7 punts del segon. La Marató, amb una quota del 17,7% i 302.000 espectadors, va ser la més vista des del 2015. Més de 2 milions de persones van connectar en algun moment amb el programa
TV3 va ser líder destacada d'ahir, amb una quota del 17%, a 7,4 punts de la segona classificada, Antena3. La Marató, presentada per Gemma Nierga i Ramon Gener, va ser la més vista des del 2015, amb una quota del 17,7% i 302.000 espectadors, i va ocupar el quart lloc del rànquing dels més vistos. Al llarg del dia 2.130.000 espectadors van connectar en algun moment amb el programa, i el minut més vist va ser a les 22.59, durant l'actuació de Toni Cruanyes i Lluís Marquina, que van veure 583.000 espectadors i va fer una quota del 21,8%.
I pel que fa a internet, els continguts de La Marató van ser vistos ahir per 70.000 usuaris únics, un 20% més que l'any anterior. I l'emissió en directe la van seguir 32.500 usuaris únics.
A Twitter, La Marató va ser la segona emissió de televisió més comentada a tot Espanya. I ha estat el cinquè programa més comentat durant tota la setmana amb 57.900 missatges i 8,9 milions d'impressions.
Les dues edicions del "TN cap de setmana" van ser el més vist del dia. En primer lloc la del vespre, amb una quota del 21,6% i 600.000 espectadors. I, la del migdia, la van veure 563.000 espectadors i va fer un 28,4% de quota, el tercer millor resultat del 2018.
(Font: Kantar Media, ind. 4 i +)