TV3 lidera la nit de Cap d'Any al mes de desembre i l'any 2024 sense rival

Les campanades de 3Cat anoten un 33,8% de quota a TV3, més de 80.500 reproduccions de vídeo a la plataforma 3Cat i més de 34.000 reproduccions d'àudio i vídeo de l'especial de Catràdio

TV3 encapçala la nit de Cap d'Any a Catalunya amb les campanades, presentades per Miki Núñez i Laura Escanes, amb un 33,8% de quota de pantalla i fins a 1.165.000 espectadors acumulats. En el primer minut de l'any, durant les campanades, la cadena catalana és líder i recull fins al 32,7% de quota, a 3,6 punts de la següent opció.

A la plataforma 3Cat, les campanades fan la millor dada mai registrada en seguiment digital, amb més de 80.500 reproduccions de vídeo, un 17,5% més respecte al 2023. L'Especial Campanades amb "El búnquer" a Catràdio acumula fins a 10.600 reproduccions d'àudio a la plataforma 3Cat i 24.000 a la transmissió pel canal de Youtube. A més, l'actuació musical de Miki Núñez i Laura Escanes, en suma ja 37.000 més.  

Al llarg de la nit, tots els programes són líders de les seves franges, des del "TN vespre", amb un 24% de quota de pantalla i 553.000 espectadors acumulats, fins a l'"APM? Cap d'Any Session".  

L'especial "APM? Resum 2024" anota un 25,9% de quota i fins a 610.000 espectadors acumulats; el "Polònia: el món s'acaba", un 28%, i fins a 908.000 espectadors acumulats a TV3 i es posiciona com el segon programa més vist del dia en directe a la plataforma 3Cat. I després de les campanades, l'"APM? Cap d'Any Session" registra un 20,6% de quota i 1.140.000 espectadors d'audiència acumulada a la televisió i més de 31.000 reproduccions a la plataforma 3Cat.  

Xifres de l'últim dia d'un any ple de rècords per a 3Cat, amb TV3 al capdavant de les audiències anuals durant 15 anys consecutius, Catràdio com l'emissora que més oients guanya aquest any i la millor arrencada de temporada des del 2020 i més de 227 milions de reproduccions a la plataforma 3Cat.  

Un desembre d'èxits

TV3 encapçala les audiències del darrer mes de l'any, amb una quota d'un 13,6%, a una distància de 4,2 punts de la segona opció, La1. La cadena pública catalana encadena 38 mesos consecutius al capdavant tant del day time, amb un 13,4%, i també lidera el prime time de desembre, amb un 16,3%, segons dades de Kantar.  

En total, arriba a 4.326.000 espectadors al llarg del mes i lidera les audiències de 29 dels 31 dies de desembre

A més, 10 dels 15 programes més vistos del mes són de TV3, amb les campanades de 3Cat, els telenotícies, "Polònia", "El foraster", el monòleg anual d'Andreu Buenafuente i el "30 minuts" del pas de la dana pel País Valencià en les primeres posicions.

TV3 és la cadena generalista més ben valorada del mes, amb un índex qualitatiu del 8,4. I els telenotícies també són els informatius més ben valorats del mes de desembre, amb un índex del 8,4, segons el panel de GfK.  

La plataforma 3Cat, també tanca l'any amb una gran xifra, fins a 20,8 milions de reproduccions d'àudio i vídeo, un 42% més de reproduccions que el mateix mes del 2023, segons dades d'Adobe Analytics.

I a les xarxes socials, s'han fet més de 182 milions de reproduccions, un 13% més respecte al 2023. El vídeo més vist ha estat un clip del compte d'Instagram d'Esport3.  

Com cada desembre, "La Marató de 3Cat" és un dels programes més destacats del mes i anota el millor diumenge de la temporada, amb una quota mitjana del 15,9% i una audiència acumulada d'1.507.000 espectadors. El programa especial ha liderat la seva franja sense competència, a més de 7 punts de la segona opció.  

En l'aposta per l'entreteniment en català, "Joc de cartes" i "El foraster" han liderat el prime time dels dilluns i els dimecres; "El 24", el resum de l'any segons Andreu Buenafuente, ha encapçalat el prime time del dia de Sant Esteve, a una distància de 16,4 punts de la segona opció; i el conjunt de les emissions culturals de les obres de Dagoll Dagom també han liderat les seves franges, amb més de 700.000 espectadors únics. I una nova aposta per l'humor a la plataforma 3Cat, "Tot torna", acumula més de 200.000 reproduccions des de la seva estrena.  

Pel que fa als continguts infantils, l'estrena de "La patrulla peluda" arriba a la tercera posició dels més vistos, just darrere de l'"Info K" i el "Titó", i acumula més de 210.000 reproduccions a la plataforma 3Cat.  

#audiències3Cat

#líders3Cat

Anar al contingut