BonÀrea triomfa amb el branded content a 3Cat
BonÀrea ha connectat amb milers d'espectadors gràcies a la seva acció de branded content a 3Cat, protagonitzada pel cuiner Arnau París. A través de vuit càpsules televisives i digitals, la marca ha ofert consells culinaris pràctics i atractius, ressaltant la qualitat i proximitat dels seus productes. L'acció ha tingut una presència destacada a TV3, Instagram i YouTube, amb continguts propers i directes sobre proteïnes, arrebossats, batch cooking i cuina tradicional entre altres.
L'impacte ha estat un èxit: les 56 emissions a TV3 han arribat a més de 2,3 milions d'espectadors únics, mentre que a YouTube s'han registrat més de 179.000 visualitzacions. A Instagram, els vídeos han superat les 513.000 visualitzacions, amb un nivell destacable d'interacció. A més, la plataforma 3Cat ha reforçat la difusió amb més de 61.000 visualitzacions en streaming, consolidant l'abast de la campanya.
Aquestes xifres demostren l'eficàcia del branded content i com BonÀrea ha sabut aprofitar el potencial de 3Cat i la influència d'Arnau París per reforçar la seva imatge de marca.