"ECO": el branded content que connecta la Generació Z amb la sostenibilitat
Aconseguir que la Generació Z s'interessi per la transició ecològica és tot un repte, però amb ECO, el nou format de branded content impulsat per EVA i la Diputació de Barcelona, hem demostrat que és possible. Presentat per la cantant Sofia Coll i el creador de contingut Aleix Manzano, ECO és un espai de divulgació dinàmic i entretingut que aborda qüestions com el canvi climàtic o les energies renovables amb un llenguatge pròxim i atractiu per als joves.
L'element clau del format són els reptes interactius que posen a prova els participants i fomenten la seva implicació activa. A través de dinàmiques com el joc de la patata calenta, on han de respondre preguntes sobre sostenibilitat abans que els exploti el globus que tenen entre les mans, ECO transforma la informació en entreteniment, fent que la consciència ecològica formi part de l'experiència digital dels adolescents.
Aquest projecte respon a la necessitat de la Diputació de Barcelona de visibilitzar el seu suport a la transició ecològica als municipis i els beneficis d'aquest canvi per a la salut i la qualitat de vida. Amb ECO, no només hem generat contingut innovador i atractiu, sinó que hem consolidat un format de branded content que connecta amb la Generació Z, traslladant missatges clau d'una manera efectiva i rellevant per a aquest públic.
El branded content és una eina poderosa per connectar amb la Generació Z i ens permet transmetre missatges clau d'una manera efectiva i rellevant. A 3Cat, sabem com transformar valors i estratègies en continguts que impacten i connecten amb el públic jove.
Si vols que la teva marca formi part d'accions innovadores contacta amb el nostre departament comercial i junts farem arribar el teu missatge al teu target.