"Eufòria": un univers d'oportunitats per a les marques d'èxit
La tercera temporada d'"Eufòria" no ha deixat indiferent ningú. Amb més de 800.000 espectadors en l'última gala, el programa s'ha consolidat com l'esdeveniment televisiu dels divendres nit. Aquest èxit no seria possible sense el talent dels participants i la col·laboració de marques destacades que amb el seu valor fan més gran l'experiència d'Eufòria. Entre aquestes marques, Occident i Level han jugat un paper essencial, oferint molt més que suport comercial: han estat aliats en l'èxit del programa i dels concursants.
Occident: un espai segur i tranquil
En aquesta edició, Occident ha creat l'"Espai segur", un lloc exclusiu on els concursants poden expressar-se lliurement, compartir les seves inquietuds i créixer personal i professionalment. En aquest espai, els coaches acompanyen els participants amb empatia i escolta activa, creant una connexió autèntica que traspassa la pantalla.
A més, Occident ha aportat un valor afegit amb les seves sessions d'aprenentatge conduïdes per cares reconegudes com: la de Roger Rodés sobre carrera musical, Borja Vilaseca en la gestió de l'èxit o la sessió amb la Judit Mascó sobre hàbits saludables. Eines valuoses per als joves, més enllà de l'àmbit del concurs. Una mostra que Occident aposta per construir un futur amb valors per als talents emergents.
Descobreix l'experiència única d'Occident dins d'Eufòria.
Level: el camí a l'èxit internacional
Level ha portat l'experiència "Eufòria" a un altre nivell. El guanyador d'aquesta temporada, en Lluís, va viatjar a Miami gràcies a l'aerolínia per gravar la cançó de l'estiu de 3Cat a Universal Music, on va tenir l'oportunitat de conèixer el productor d'Universal Music i artistes com Juanes. Una experiència única, gràcies a Level i a 3Cat, que no només posa la cirereta en el seu èxit en el programa, sinó que també marca l'inici d'una carrera prometedora en la indústria musical.
No et perdis el vídeo de l'experiència de Level per reviure aquest moment del Lluís.
Occident i Level han portat Eufòria més enllà del concurs, creant un univers d'oportunitats perquè cada divendres nit fos molt més que una gala.