EVA: l'estratègia 3Cat per arribar als joves
El passat juny, el nostre director de continguts digitals i transmèdia, Adrià Serra, va deixar a tot l'auditori madrileny perplex posat una fotografia en gran de Belén Esteban. Començava així la seva intervenció al 7è Fòrum de Branded Content organitzat pel PeriódicoPublicidAD.
Quin poder té la televisió per construir la realitat ara mateix? Les noves generacions en tenen referents o han canviat per TikTok?
Serra explicava: "Ara ens trobem amb la generació Z, la primera que realment és totalment diferent de les anteriors. Gairebé és tan car produir el contingut com fer que arribi al target determinat, i si parlem de gent jove, encara més".
Així va aprofitar per explicar la transformació que està vivint la Corporació Catalana de Mitjans Audiovisuals després de quaranta anys, i subratllava l'aposta decidida de 3Cat pels continguts digitals, que han passat d'altaveu de continguts a ser-ne els creadors.
I la creació de continguts digitals a 3Cat vol dir parlar d'EVA, de l'enorme èxit i de les oportunitats publicitàries que ofereix.
L'èxit d'EVA: la manera d'arribar als joves
En només un any, les reproduccions dels continguts d'EVA s'han enfilat fins als més de 177 milions a les xarxes socials, amb la publicació de més de 7.700 peces audiovisuals.
El 60% dels vídeos s'han llençat al perfil d'EVA a Instagram, amb un retorn de més de 74.400.000 reproduccions i on el 79% del públic té entre 18 i 44 anys.
Mentre que a TikTok, la plataforma de continguts virals per excel·lència, s'han publicat el 28% i s'han registrat 96.900.000 de reproduccions. En aquest canal, els públics predominants són els que tenen entre 18 i 34, amb el 79% de la quota també.
En un format més extens, a Youtube, EVA supera les 4.600.000 reproduccions. Més del 70% del target d'aquest perfil té entre 18 i 34 anys.
Si vols gaudir de tota la xerrada, pots veure-la aquí.
Si t'interessen les oportunitats comercials que ofereix tant EVA com tot l'univers 3Cat, no dubtis a contactar al nostre departament comercial.