Sèrie revelació

"Polseres vermelles" tanca la temporada amb el capítol més vist

L'episodi final va aconseguir una mitjana de 656.000 espectadors i una quota de pantalla del 20,6%. A més, 2.500 persones, la majoria adolescents, es van acostar al centre Gran Via 2 per veure de prop els protagonistes de la sèrie.

"Polseres vermelles", la sèrie revelació de la temporada, es va acomiadar dilluns envoltada de milers dels seus seguidors. Unes 2.500 persones es van acostar fins al centre Gran Via 2, on a la tarda tenia lloc la preestrena de l'últim capítol, per veure de prop els seus ídols.

Es va viure un autèntic fenomen "fan": tot i que només 800 persones tenien entrada per veure el capítol al cine, van ser moltes més, la majoria adolescents, les que van voler acostar-se fins el centre esperant un autògraf o una fotografia dels joves actors.

Des de les 17.00, els fans van omplir el Gran Via 2. I l'espera va valer la pena. A les 19.30, el Lleó (Àlex Monner), el Jordi (Igor Szpakowski), la Cristina (Joana Vilapuig), l'Ignasi (Mikel Iglesias), el Roc (Nil Cardoner) i el Toni (Marc Balaguer) van saltar a l'escenari per cantar amb tots ells "Sense tu", el tema dels "polseres".

Va ser l'inici d'una nit d'emocions, que va acabar després de la preestrena amb tots els actors dient adéu al seu públic entre llàgrimes. Es retrobaran, però, en la segona temporada de la sèrie, en la qual ja treballa el seu creador, Albert Espinosa.

Líder de la seva franja

A la nit, en l'emissió televisiva, el capítol va repetir l'èxit. Segons dades de Kantar Media, aquest últim episodi ha estat el més vist de la temporada, liderant la seva franja amb una audiència mitjana de 656.000 espectadors i una quota de pantalla del 20,6%. El moment més vist va ser a les 22.32, moment en què veien "Polseres vermelles" 870.000 espectadors i la sèrie obtenia un 25,8% de quota.

Cal destacar també que l'episodi va aconseguir quotes espectaculars en nens (48,4%) i joves (35,6%). Segons aquestes mateixes dades, la mitjana de la temporada se situa en 514.000 espectadors i una quota del 16,1%.

Èxit també a internet

A internet, a més, la sèrie ha revolucionat les xarxes socials i és un dels programes de més èxit del 3alacarta. Des de l'estrena, al gener, "Polseres vermelles" acumula a internet 1.820.000 visionats, un consum que ha anat creixent a mesura que avançava la sèrie. Així, si al gener obtenia prop de 113.000 visionats, a l'abril  -l'últim mes comptabilitzat- són ja 763.197.

Com a mostra d'aquest èxit, el rànquing de vídeos més vistos del 3alacarta de l'abril l'encapçalen tres episodis de "Polseres", el 10, 11, i 12, amb 135.000 visionats, 123.000 i 120.000 visionats, respectivament.
Anar al contingut