Anar a la navegació principalAnar al contingut

Gran èxit de la subhasta d'objectes

El #FinalRieraTV3, un èxit a Twitter

El capítol final de la sèrie va generar més de 12.000 tuits i va ser el quart programa de televisió més comentat d'Espanya

26/06/2017 - 11.24 Actualitzat 09/09/2020 - 11.34

El #FinalRieraTV3, un èxit a Twitter
La Mercè, en el capítol final

El capítol final de "La Riera" va generar 12.687 tuits, que el van convertir en el quart programa de televisió més comentat del dia a Espanya. El minut d'or de #FinalRieraTV3 va ser a les 00.20, quan es van arribar a registrar 372 tuits per minut, coincidint amb el desenllaç.

Cal destacar l'èxit a Twitter de la subhasta d'objectes de la sèrie com el joc de cafè de la Mercè, la bata i la cinta de la Maribel, la bata del Sergi, la corbata de l'Emili Avellaneda, la carta de Can Riera o la caçadora de la Susi.  

Els capítols de "La Riera", un èxit en els mitjans digitals

En consum de vídeo a la carta, "La Riera" es troba en el podi dels programes més vistos i ha anat acumulant un creixement important fins a assolir en la vuitena temporada els onze milions i mig de reproduccions i una mitjana de 80.000 usuaris únics setmanals. Una xifra que situa aquesta temporada de la sèrie com la més vista per internet.

Durant els últims mesos, "La Riera" ha continuat ocupant els primers llocs del rànquing de programes més vistos a la carta i, fins aquest moment, el capítol més vist per internet ha estat el 1414, emès el 15 de desembre, amb 104.000 reproduccions.