Un dels objectius de La Marató de TV3 i Catalunya Ràdio és conscienciar els joves sobre les malalties tractades en el programa. Per aconseguir-ho, la Fundació desplega una intensa campanya de divulgació i sensibilització adreçada als centres educatius que arriba a més de 200.000 joves. Un col·lectiu format per 300 professionals de la salut s'encarrega d'impartir al voltant de 4.400 sessions divulgatives en cada nova edició.
Campanya de difusió a les escoles de La Marató 2016
Les conferències divulgatives de la campanya 2016 oferiran als més joves una visió completa sobre l'ictus i les lesions medul·lars i cerebrals traumàtiques, des dels conceptes mèdics i relacionats amb la recerca al testimoni directe de persones que les tenen.
Per a més informació contacteu-nos a través del correu electrònic conferencies(@)ccma.cat o dels telèfons 93 444 48 30 / 93 444 48 44.
Vídeo divulgatiu sobre l'ictus i les lesions medul·lars i cerebrals traumàtiques
18a edició del concurs "Pinta La Marató"
Després d'assistir a les conferències, un total de 348 classes de 153 centres educatius van participar en el concurs Pinta La Marató, tot plasmant en un mural la seva particular visió sobre l'ictus i les lesions medul·lars i cerebrals traumàtiques. El premi per a la classe autora del cartell guanyador i dels dos finalistes és un cap de setmana en un alberg de Catalunya, sufragat per la Direcció General d'Acció Cívica i Comunitària del Departament de Benestar Social i Família.