El disc
- Lletra i Música:
- Lletra:
- Música:
- Canta:
En la seva catorzena edició, "La Marató de TV3" es va plantejar un nou repte solidari: l'edició d'un disc en què el cervell era el fil conductor. La majoria de cançons incloses al compacte parlaven del record, la memòria, la nostàlgia...
Es tracta d'una col·lecció de clàssics del pop adaptats -alguns per primer cop- al català i cantats per un ventall d'artistes que reflecteixen la diversitat de la producció discogràfica del nostre país. El músic Marc Parrot, que ja va estar present amb la seva banda a la Marató del 2004, va ser el director musical i productor del projecte materialitzat en aquest CD, que inclou les onze cançons gravades expressament per a la Marató i quatre temes cedits.
El disc va sortir a la venda al preu de 9 euros, juntament amb els diaris "Avui", "La Vanguardia" i "El Periódico de Catalunya" del diumenge 11 de desembre de 2005.
Tots els beneficis generats per la venda del disc de "La Marató de TV3" es van destinar a finançar projectes de recerca mèdica per combatre l'Alzheimer i altres malalties del cervell.