Anar a la navegació principal
logotip de la Fundació La Marató 3CatEslògan de La Marató d'enguany
Transparència

comunicació

tv3.cat/marato

La pàgina web de La Marató va oferir tota la informació referent al projecte al llarg de l’any i va fer una aposta clara pel contingut audiovisual. Durant el 2015, va registrar 208.249 visitants únics i 831.404 pàgines vistes. El dia de l’emissió del programa, el 13 de desembre, va tenir 51.947 visitants únics, que van consultar 177.733 pàgines.

Xarxes socials

201.332 usuaris van seguir l’actualitat de La Marató a través de Facebook i 46.100 a través de Twitter. Instagram va guanyar 891 seguidors només el dia de La Marató i va acabar el 2015 superant els 3.500.

Revista

Píndoles audiovisuals

Com a novetat del 2015, la Fundació va comunicar algunes de les fites anuals del projecte de La Marató a través de píndoles audiovisuals que es van difondre per TV3, xarxes socials i correus electrònics. Així, es van fer píndoles per comunicar la xifra total recaptada per La Marató 2014, la celebració del simpòsium sobre malalties minoritàries, el lliurament d’ajudes als projectes sobre malalties del cor i l’agraïment pel resultat de La Marató 2015. En conjunt, aquests vídeos van tenir prop de 53.000 visualitzacions per internet i xarxes socials, a més dels passis de l’espot que va poder veure l’audiència de TV3.

La Marató 2014 recapta 11.403.593€:
Es tanca el cicle de La Marató 2009:
La Marató 2014 finança 43 projectes sobre malalties del cor :