La Marató de TV3 de 2007 inicia la seva campanya de sensibilització i difusió dedicada a les malalties cardiovasculars

Avui s'ha presentat la campanya de sensibilització i difusió de La Marató de TV3 2007. A partir del proper 2 de novembre, els centres educatius i cívics

Avui s'ha presentat la campanya de sensibilització i difusió de La Marató de TV3 2007. A partir del proper 2 de novembre, els centres educatius i cívics de Catalunya podran oferir conferències divulgatives sobre les malalties cardiovasculars, a les quals estarà dedicada la nova edició de La Marató de TV3, que tindrà lloc el proper 16 de desembre.



La campanya ha estat presentada pel director general de la Corporació Catalana de Mitjans Audiovisuals i president de la Fundació La Marató de TV3, Joan Majó, el Secretari tècnic de la Comissió Assessora Científica de la Fundació, Dr. Carles Miquel, el director de la Fundació La Marató de TV3, Miquel Vilar i el director del programa Marató, Xavier Abad, que han exposat els eixos bàsics que definiran l'actual campanya de sensibilització.

A la campanya de sensibilització i de divulgació - coordinada per la Secretaria d'Acció Ciutadana del Departament de Governació i Administracions Públiques de la Generalitat - hi participaran prop de 200 professionals de la medicina, que impartiran al voltant de 3.000 conferències. La campanya de sensibilització inclou també la novena edició del concurs Pinta La Marató, que té com a objectiu fomentar l'esperit solidari que representa La Marató de TV3 i el coneixement dels joves sobre les malalties cardiovasculars.



A més, centenars d'associacions d'arreu de Catalunya ja estan enllestint l'organització dels actes populars de suport a La Marató i rebran el material gràfic que s'ha editat per a aquesta edició. Els ajuntaments catalans també s'adhereixen a la campanya col.locant pancartes als carrers de la seva població, motivant d'aquesta manera la participació ciutadana.

El Disc de La Marató

La Marató de TV3 presenta la tercera edició del Disc de La Marató, que inclourà cançons que parlen del cor i que tenen en comú valors universals com la solidaritat, la incertesa, la por, la superació, o l'amor a la vida. Es tracta d'una proposta musical que versiona al català cançons d'estils tan diferents com el pop rock, la rumba catalana, el funky, la fusió, el mestissatge, la lírica i el cinema. L'edició inclourà també la sintonia de La Marató interpretada per Llibert Fortuny Electric Quintet, que enguany seran la banda del programa.

El disc, del qual s'editaran 170.000 còpies, està actualment en fase de producció, a càrrec de Marc Parrot, Ten Produccions i Jordi Cubino. El formen 17 cançons gravades especialment per La Marató i 1 tema cedit, més la sintonia del programa. El treball ofereix la possibilitat d'escoltar 12 cançons que per primera vegada s'han adaptat al català, interpretades per artistes com Antonio Orozco, Quimi Portet, Lax'n Busto i La Oreja de Van Gogh. També per primera vegada, col.labora en el Disc de La Marató una intèrpret de nivell internacional, la cantant de fados portuguesa amb arrels catalanes, Mísia.

Anar al contingut