Les activitats populars de La Marató 2007 aconsegueixen més d'un milió d'euros
L'edició 2007 de La Marató de TV3 ha assolit un nou èxit pel que fa a la participació ciutadana en l'organització d'activitats populars, amb 899 actes realitzats i un total d'1.100.000 euros recaptats
L'edició 2007 de La Marató de TV3 ha assolit un nou èxit pel que fa a la participació ciutadana en l'organització d'activitats populars, amb 899 actes realitzats i un total d'1.100.000 euros recaptats.
La ciutadania ha demostrat novament la seva implicació amb La Marató de TV3 organitzant, en l'edició del 2007, a prop de 900 activitats, les quals han aconseguit una recaptació de més d'un milió d'euros. Arreu de Catalunya centenars d'entitats, institucions públiques, centres educatius, associacions culturals i clubs esportius, entre molts d'altres, han celebrat actes, des d'espectacles a curses, passant per concerts, quines, xocolatades o competicions esportives, per indicar-ne només alguns exemples.
En un ambient festiu, els catalans han sumat esforços amb l'objectiu de recaptar diners per destinar a la recerca científica sobre les malalties cardiovasculars, tot convertint aquest fet en una potent mostra de mobilització ciutadana, un dels trets distintius de La Marató de TV3.
La ciutadania ha demostrat novament la seva implicació amb La Marató de TV3 organitzant, en l'edició del 2007, a prop de 900 activitats, les quals han aconseguit una recaptació de més d'un milió d'euros. Arreu de Catalunya centenars d'entitats, institucions públiques, centres educatius, associacions culturals i clubs esportius, entre molts d'altres, han celebrat actes, des d'espectacles a curses, passant per concerts, quines, xocolatades o competicions esportives, per indicar-ne només alguns exemples.
En un ambient festiu, els catalans han sumat esforços amb l'objectiu de recaptar diners per destinar a la recerca científica sobre les malalties cardiovasculars, tot convertint aquest fet en una potent mostra de mobilització ciutadana, un dels trets distintius de La Marató de TV3.