Les reaccions a l'infart simulat en directe de Cristina Genebat
L'atac de cor fingit de l'actriu formava part d'una ficció de La Marató d'enguany per donar visibilitat a les malalties cardiovasculars
Havia de ser una sèrie trencadora, amb un format innovador i protagonitzada per dos intèrprets de referència del país. Però es recordarà segurament com un dels espots més impactants de La Marató dels últims anys.
A la suposada sitcom "Quan el cor s'atura", Cristina Genebat i Julio Manrique interpretaven un matrimoni d'Igualada en crisi després d'anys de convivència. Enmig d'una discusió, Cristina Genebat interromp la seva interpretació: està tenint un atac de cor en directe.
Els instants posteriors són caòtics: corredisses al plató, cares d'horror del públic present i la imatge es fon a negre. Uns segons agònics, fins que Manrique i Genebat apareixen de nou al plató per explicar-nos l'engany: tot forma part d'una estratègia creativa arriscada de La Marató de TV3 i Catalunya Ràdio per visibilitzar les malalties cardiovasculars.
La farsa ha agafat molts espectadors per sorpresa i han volgut compartir les seves reaccions a les xarxes socials.
M'acabo de menjar un anunci de la Marató amb patates? Vull abraçar al ideòleg d'això #QuanElCorTV3
Sergi (@SergiDiaz94) November 16, 2022
Doncs sembla que a Can TV3 tenen bons creatius. Ha estat un impacte dur, però el missatge queda claríssim. Bravo! ❤️🩹 #QuanelcorTV3 https://t.co/ouTHSJExaM
Júlia Vidal (@juliavidal_9) November 16, 2022
Com a metge Igualadí, felicito a les persones què heu ideat #QuanElCorTV3
R Panadés 🍂 (@PanadesZafra) November 16, 2022
Gran impacte mediàtic segur@la_marato
Felicitats...pensant si al plató tindrien algun desfibril.lador aprop...important també la prevenció! pic.twitter.com/LLMOHPxV9n
Molts usuaris han rebut l'espot amb admiració en saber la sorpresa, però d'altres també han expressat el mal moment que han passat durant l'emissió. Fins i tot hi ha hagut qui ha reclamat veure la suposada sèrie, que no ha arribat a existir mai.
L'infart l'he tingut jo!! Quin mal moment. https://t.co/6hgATEQ6po
Marc Serra (@Marc_Serra) November 16, 2022
A casa ens hem quedat blanc. L'infart quasi ens agafa a nosaltres. #QuanElCorTV3 https://t.co/Ojt25XZmHg
enric (@elznp) November 16, 2022
Aquest anunci de la marató ens ha deixat tots en shock pensant que era real #quanelcortv3
Sílvia (@Siaaaaa00) November 16, 2022
L'infart m'acaba de donar a mi. Cagun tot. #QuanElCorTV3
Aitor (アイトル) ☕ (@0x77c) November 16, 2022
Ens acaben de fotre un gol per tota l'esquadra, nivell Déu! Un spot brutal, que ens ha de fer prendre consciència del valor que té la vida. Cuidem el nostre cor #QuanElCorTV3
Joanfer ||*|| ✊🏻 (@joanferrr) November 16, 2022
TV3 porta dies venent que els dimecres podríem veure a en Julio Manrique i exigeixo que compleixin amb el que han publicitat #QuanElCorTV3
LAURA (@myownrules) November 16, 2022
"Quan el cor s'atura... La Marató sempre batega"
El moment televisiu, que es pot reviure a la carta a TV3, és l'essència de l'espot de La Marató de TV3 i Catalunya Ràdio d'aquesta edició, l'element central de la campanya de sensibilització.
L'eslògan de La Marató, que fins avui havia estat "La Marató sempre batega", s'uneix al títol de la sèrie per crear l'eslògan final de La Marató de TV3 i Catalunya Ràdio d'aquesta edició dedicada a la salut cardiovascular: "Quan el cor s'atura... La Marató sempre batega".
L'espot de La Marató de TV3 i Catalunya Ràdio per la salut cardiovascular ha estat rodat per la productora Oxigeno i ha estat dirigit per Roger Villaroya i Edgar Lledó, especialistes en formats audiovisuals publicitaris i també de ficció.
- ARXIVAT A:
- La Marató