"Premi Eficàcia" a la Fundació La Marató de TV3
El Marketing Leaders Awards i el Club Marketing Barcelona han concedit el "Premi Eficàcia" a la Fundació La Marató de TV3 per l'excel·lència en la seva trajectòria i per considerar que la seva estratègia de màrqueting ha estat la més destacada del 2015 en temes d'eficiència.
El Premi Eficàcia reconeix les moltes accions de màrqueting que ha dut a terme la Fundació al llarg del 2015. Entre aquestes accions, hi destaquen l'espot i la campanya gràfica per sensibilitzar sobre la diabetis i l'obesitat elements de difusió creats amb la coordinació de l'àrea de Màrqueting de la CCMA, l'Agència de Publicitat Ogilvy i la Fundació-, el disc, el llibre, les promocions multimèdia amb informació sobre les principals activitats de La Marató, les quatre exposicions fotogràfiques i de valors a les seus telefòniques, les conferències a les escoles per promoure la solidaritat i la divulgació, i el concurs "Pinta La Marató" amb jurat mediàtic.
Aquesta estratègia i la d'anys anteriors han estat implementades amb l'objectiu final de sensibilitzar la ciutadania sobre les malalties protagonistes de cada edició de La Marató de TV3 i Catalunya Ràdio i promoure la recerca científica sobre aquestes patologies.
Núria Llorach, presidenta del Patronat de la Fundació La Marató de TV3, Lluís Bernabé, director de la Fundació, i Carles Manteca, director de Comercial i Màrqueting de la CCMA, recolliran el guardó en l'acte que se celebrarà demà, 30 de juny, a L'Auditori de Barcelona, en el transcurs del Barcelona Marketing Meeting, acte central del Word Marketing Festival, que es fa entre el 27 i el 30 de juny.
El Club Marketing Barcelona convoca des de 1970 aquests guardons, que premien les millors empreses i professionals per les seves accions de màrqueting.