"Quan el cor s'atura", de La Marató 2022, la campanya més guardonada dels Premis Impacte, amb tres distincions
La campanya més guardonada en l'edició Premis Impacte 2023, que atorga el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, ha estat "Quan el cor s'atura", de La Marató de TV3 i Catalunya Ràdio, amb tres distincions, dues d'or i una de bronze
El màxim reconeixement del Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya a professionals, agències, marques i empreses del sector, en el 25è aniversari de l'entitat, ha tingut com a protagonista principal la campanya de La Marató de TV3 i Catalunya Ràdio dedicada a la salut cardiovascular, amb el títol "Quan el cor s'atura".
La campanya de l'agència K1000 per a La Marató del 2022 ha rebut un guardó d'or en la categoria de Creativitat / Idea i un altre en Estratègia de mitjans. També ha rebut la distinció de bronze en la categoria de Producció.
L'última edició de La Marató va apostar per una campanya molt impactant, més enllà dels formats convencionals de publicitat. Es va recrear un format de sèrie de ficció que representava que es feia en directe i amb públic al plató. En plena emissió, la protagonista de la sèrie es desplomava a causa d'un problema cardiovascular, cosa que causava la sorpresa de tothom: l'audiència des de casa i el públic del plató.
En aquesta edició, els Premis Impacte han renovat i ampliat les categories que distingeixen campanyes i accions, amb un jurat professional específic per a cadascuna d'elles. Per altra banda, s'han incorporat reconeixements als professionals per l'aportació realitzada durant el darrer any en diferents àmbits, amb la junta de govern del col·legi com a jurat. En aquest palmarès, també hi figura, amb una distinció com a creatiu, Camil Roca, fundador de l'agència K1000.