Sessions divulgatives

Un dels objectius de La Marató de TV3 i Catalunya Ràdio és conscienciar els joves sobre les malalties tractades en el programa. Per aconseguir-ho, la Fundació desplega una intensa campanya de divulgació i sensibilització adreçada als centres educatius que arriba a més de 200.000 joves. Un col·lectiu format per 300 professionals de la salut s'encarrega d'impartir al voltant de 4.400 sessions divulgatives en cada nova edició.

Campanya de difusió a les escoles de La Marató 2016

Les conferències divulgatives de la campanya 2016 oferiran als més joves una visió completa sobre l'ictus i les lesions medul·lars i cerebrals traumàtiques, des dels conceptes mèdics i relacionats amb la recerca al testimoni directe de persones que les tenen.

Per a més informació contacteu-nos a través del correu electrònic conferencies(@)ccma.cat o dels telèfons 93 444 48 30 / 93 444 48 44.
 

Vídeo divulgatiu sobre l'ictus i les lesions medul·lars i cerebrals traumàtiques


18a edició del concurs "Pinta La Marató"

Després d'assistir a les conferències, un total de 348 classes de 153 centres educatius van participar en el concurs Pinta La Marató, tot plasmant en un mural la seva particular visió sobre l'ictus i les lesions medul·lars i cerebrals traumàtiques. El premi per a la classe autora del cartell guanyador i dels dos finalistes és un cap de setmana en un alberg de Catalunya, sufragat per la Direcció General d'Acció Cívica i Comunitària del Departament de Benestar Social i Família.


Cartell guanyador

Centre d'Estudis Montseny. Primer d'ESO B. Barcelona.

 

Cartells finalistes

Daina Isard. Segon de Batxillerat Artístic. Olesa de Montserrat.

 

Santa Teresa de Lisieux. Tercer d'ESO B. Barcelona

 

Anar al contingut